Besvaret January 21, 2015 Hurra-jeg-har-fået-løntillæg-knib :yay :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2015 Klokken er 4:11 og hver gang jeg får S til at sove, så vågner hun, når hun bliver lagt-knib :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2015 Tak for at hjælpe mig med at huske at knibe, så jeg fik stor ros til 8 ugers undersøgelses-knib :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2015 Jeg kneb 12 gange og sked i bukserne. Så jeg er ikke med mere. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2015 Jeg kneb 12 gange og sked i bukserne. Så jeg er ikke med mere. Hahahahaha-knib! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2015 Lidt flere knib siger lægen-knib Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2015 Lidt flere knib siger lægen-knib :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2015 Nu-er-de-knibeøvelser-virkelig-begyndt-at-være-relevante-knib. Fald-nu-i-søvn-TiaK-vejrtrækninger. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2015 Med tanke på god sex med N i fremtiden, samt ingen urinkontinens -knib :D Og 5 dybe vejrtrækninger -fordi jeg lige har indset at jeg nok ikke kan arbejde fuldtid på hospitalet alligevel :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 2, 2015 Jeg opper lige denne tråd igen - vil i ikke være med til at holde den levende? Det er squ så vigtigt vi husker at knibe :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 2, 2015 Jeg-sidder-og-ammer-knib! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2016 Jeg finder lige denne frem igen ;) Jeg -ammer -knib :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2016 Vi sover længe i dag (ligger stadig i sengen med sovende Line ved siden af mig :wub), så der er ro til at knibe! Tak for reminder! :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites