Besvaret September 12, 2014 Kniber inden Pharrell- koncert Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2014 Kniber inden Pharrell- koncert Misundelses-knib! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2014 Vmd-knib! :D Ditto :Lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2014 Aftenmadslavningsknib, madpakkesmøringsknib oooooggg læserbabyklar.. Knib.. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2014 Knib for at Stive-Lis her får sin taske med ALT i tilbage efter en vild bytur i weekenden, selvom den tilsyneladende ikke kan findes (på trods af at Find Min iPhone siger at den var på adressen hele weekenden indtil den løb tør for batteri). AAAAAAAARGH og FUCK og pinligt....jeg prøver med de dybe vejrtrækninger. Ej undskyld.. Men det er lidt sjovt at læse.. Selvom det må være pissehamrende irriterende... Og knib for det ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2014 Jeg har faktisk knebet meget idag ;) Der er nemlig bækkenbundsøvelser med på Charlotte Bircows træningsdvd til gravide (og jeg tager lidt forskud på glæderne ;)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2014 KNIIIIIB! Så du ikke lækker, når du nyser :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 2, 2014 Morgen kniiiiiiiib kniiiiiiiib kniiiiiib Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2014 Halløj, denne her skal da frem igen! Har virkelig brug for at knibe! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2014 Halløj, denne her skal da frem igen! Har virkelig brug for at knibe! God ide :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2014 Tak!!! Har tænkt på den i et par uger, men fik aldrig gjort noget ved det! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2014 Halløj, denne her skal da frem igen! Har virkelig brug for at knibe!:ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2014 Tak!!! Har tænkt på den i et par uger, men fik aldrig gjort noget ved det! :ditto KNIIIIIIB! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2014 Dagens knibe program for mig: Knib i 10 sek Slap af i 10 sek Knib i 15 sek Slap af i 15 sek 20 hurtige knib Gentages 2-3 gange (eller mere) i dag!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2014 Såfalddogisøvnsåjegkankommenedogspise-knib!!! :prik <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2015 Knib piger KNIIIIIIIIB!!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2015 Vågen-midt-om-natten-knib Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2015 Knib for ytringsfriheden! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2015 Sikke-det-stormer-bare-huset-holder-og-jeg-kan-sove-knib og vejrtrækninger :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites