Besvaret July 30, 2014 Tra laa laa laa la la la la, tra laa laa la la la :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2014 Har netop downloadet knibe-app i håb om at blive bedre til at huske at knibe-knib! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2014 I kniber jo ikke, ladies. Og jeg er idéforladt, så i dag får I en knibefri sang, som jeg skrev til min søster years ago: Dybt inde i mig gemmer sig en rådden sælDer bor en fladfisk og en sejOg en havkat i min højre hælMed en hovedløs lille sildJeg er er ik’ som de andre Men jeg vil altid ha’ merOg det står ikk til at ændreAt havets dyr sku’ bli’ fler' og fler'men så længe at jeg er herformindskes mængden fordi jeg er:Men’skehaj for altidJeg lever lykkeligt af havets dyrMen’skehaj for altidFriske fisk gør mig i godt humørMen’skehaj for altidMin mave trænger til en saftig størMen’skehaj for altid Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2014 :loveshower :loveshower 20 knib og 5 dybe vejrtrækninger inden det går løs med 1.arbejdsdag i dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2014 Ka I i øvrigt gætte sangen? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2014 Ka I i øvrigt gætte sangen? Medina og dig og mig (eller for altid, eller hvad den nu hedder) :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2014 Medina og dig og mig (eller for altid, eller hvad den nu hedder) :) Ja, nemlig ja Gæt nu (verdens måske kedeligste) festsangs-melodi: Husk at knibe hver eneste dag Det ka' ikke mang' minutter ta' For så ka' du selv styre dit tis Nu og når du er en gammel gris Nogen si'r det hjælper på en del Ogs' at hoohah'en forbliver hel Næste gang du er på madras og din jord'mor råber "pres pres pres" Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2014 Nu smutter jeg på ferie, så hvis I kommer til at savne mig, må I lige selv forfatte en hymne. Al magt til knibet ! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2014 God ferie :) enjoy.. Knib-knib-knib Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2014 Nu smutter jeg på ferie, så hvis I kommer til at savne mig, må I lige selv forfatte en hymne. Al magt til knibet ! God ferie :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2014 Ej altså. Er vi alle faldet helt af på den? Vi må da holde knibet igang! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2014 Jeg kniber, jeg kniber :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2014 Knib knib knib... Knib knib knib... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2014 Er ved at blive syg - knib :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2014 I'm watching you... Åh åååh.. Jeg kniber!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2014 Er inviteret til ny jobsamtale - knib for good luck :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2014 :yay :yay Jeg kniber løs Mette :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2014 :yay :yay Jeg kniber løs Mette :D Takker :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 16, 2014 Jeg er simpelthen så dårlig til at få gjort det <_< Bryder mig heller ikke særlig meget om det? :unsure Jeg synes ikke det er særlig rart at gøre det. Men må indrømme at jeg er begyndt at føle, at jeg trænger til det <_< Så op op op med denne tråd, så jeg husker det ;) Edit: Formåede så lige at lave 5 sætninger, der alle endte med "det" :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2014 I'm back I sløve padder ;) Knib som du aldrig har knebet før! (PS. Fed uge at tage på telttur i Jylland i...lykken er at kunne holde på vandet, når toilettet er i en fællesbygning og regnen står ned ned i lårtykke stråler) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2014 Jeg har knebet meget i dag. Og kniber også lige nu ;) Kniiiiiiiiiiib Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2014 Knib så manden kan mærke det :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2014 Knib for at Stive-Lis her får sin taske med ALT i tilbage efter en vild bytur i weekenden, selvom den tilsyneladende ikke kan findes (på trods af at Find Min iPhone siger at den var på adressen hele weekenden indtil den løb tør for batteri). AAAAAAAARGH og FUCK og pinligt....jeg prøver med de dybe vejrtrækninger. Del dette indlæg Link to post Share on other sites