Besvaret June 2, 2014 Tillykke! :glad Og 20 knib istedet for klapsalve :D Haha - tak for knibene. Jeg forestiller mig en forestilling i Operahuset hvor skuespillerne bliver hyldet med knib :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2014 Amme-knib og krydser-fingre-for at tigerspring snart er ovre-vejrtrækninger! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2014 Jeg-sidder-og-nyder-vores-dejlige-have-knib og mine-ben-er-møj-ømme-men-jeg-skal-gå-eller-stå-de-næste-tre-timer-vejrtrækninger Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2014 jeg har forstået sådan at du skal knibe sammen både for og bag... UDEN at spænde ballerne! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2014 Står i kø i Kvickly - er utålmodig - knib - tæller til 10 - knib - knib - knib- kniiiiiiiiiiiiiiiiiib Sådan! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2014 5-10-15 dybe vejrtrækninger inden eksamen. Kniber-for-at-fjerne-fokus Jeg har lært at man skal knibe som om man havde vand i ens helligste, og ikke må spilde :D Kendte engang en (ret særlig kvinde), der kunne holde en litter vand inde uden at dryppe :o :unsure :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2014 5-10-15 dybe vejrtrækninger inden eksamen. Kniber-for-at-fjerne-fokus Jeg har lært at man skal knibe som om man havde vand i ens helligste, og ikke må spilde :D Kendte engang en (ret særlig kvinde), der kunne holde en litter vand inde uden at dryppe :o :unsure :lol Pøj pøj med eksamen :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2014 5-10-15 dybe vejrtrækninger inden eksamen. Kniber-for-at-fjerne-fokus Jeg har lært at man skal knibe som om man havde vand i ens helligste, og ikke må spilde :D Kendte engang en (ret særlig kvinde), der kunne holde en litter vand inde uden at dryppe :o :unsure :lol Imponerende! :D Og pøj pøj! :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2014 Sig mig, er der ingen, der kniber idag? :sm Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2014 Sig mig, er der ingen, der kniber idag? :sm Jo da! Bare først nu ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2014 Bare fordi det er weekend, betyder det jo ikke, at man har knibefri ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2014 Aften knib - knib -knib ..... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2014 En anden "version" af alm. Knib er tre korte og et langt.. Lige som 3 korte hurraer og et langt.. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2014 Pinse-knib og formel-1-vejrtrækninger Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2014 For-fanden-Massa!!!! -knib (uhyggeligt styrt altså :( ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2014 Beverly-hills-knib med nostalgi-vejrtrækninger Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2014 Har ikke fået lavet noget som helst eksamensforberedelse idag :prik Men nu har jeg da i det mindste knebet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2014 Samba-knib. Lalalalalalaaaa Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2014 Er på vejrtrækning 25 og har stadig ikke fundet ro.... Fortsætter indtil den indfinder sig!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2014 Endelig sover barnet-knib! Og tager lige nogle dybe vejrtrækninger for at falde til ro.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2014 Er jeg den eneste der kniber? Keep it going ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2014 Er jeg den eneste der kniber? Keep it going ;) Du kniber i hvert fald mere end mig ;) Men der skal heller ikke så meget til... Del dette indlæg Link to post Share on other sites