Besvaret May 5, 2014 I stolen uden for Lunas værelse! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2014 Der er en rigtig god side der hedder knibnu.dk. Den brugte jeg fra dag et efter sidste fødsel og gentog den så nogle gange, og min læge var imponeret over mine knibefærdigheder ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2014 Start dagen med at knibe! :) Så kan du tillade dig at ligge i sengen lidt længere :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2014 Start dagen med at knibe! :) Så kan du tillade dig at ligge i sengen lidt længere :P Haha! :D (dur ikke, hvis baby er vågen :) ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2014 Morgenknib! Husk også vejrtrækningerne og ha en fabelagtig dag! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2014 Hvordan laver i knibeøvelserne? Altså hvor længe og hvor mange? Og hvor lange pauser imellem? Jeg veksler lidt. Enten laver jeg dem på 10 sek med 10 sek pause 5-10 gange. Ellers laver jeg de rigtig lange hvor jeg forsøger st holde dem så længe som mulig og med laaange pauser imellem (når sjældent mere end 2-3 gange på den måde så bliver jeg ofte distraheret) eller også laver jeg 20 hurtige knib lige efter hinanden. Men ved ikke om det er godt nok, knibe øvelser er jo ikke ligefrem noget man får undervisning i :p Jeg ved bare st pauserne imellem skal være lige så lange som knibene, kan bare ikke huske hvorfor :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2014 Til min efterfødselsgymnastik lavede vi mange forskellige slags. Både korte/hurtige knib og lange knib :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2014 Hjemme-på-sofaen-med-begyndende-ondt-i-halsen-knib. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2014 På vej hjem fra dp dybe vejrtrækninger :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2014 gider-ikke-at-rejse-mig-fra-sofaen-knib :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2014 kniber-fordi-I-andre-kniber-knib Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2014 På vej hjem fra shoppetur+la glace-knib :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Mads & Monopolet-knib - go weekend :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Ligger-i-sengen-til-en-lille-lur-knib :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 ser-MGP-knib :loveshower Ditto - men altså Trine, det hedder jo EUROVISION :D (også på dansk!) Siger hende, der også kalder det MGP ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2014 Sidder-træt-på-sofaen-knib! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2014 Tog-tur-knib igen :p Og 5 dyyyybe vejrtrækninger Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2014 Ditto - men altså Trine, det hedder jo EUROVISION :D (også på dansk!) Siger hende, der også kalder det MGP ;) Hahahaha har de lavet det om eller har det altid heddet det ? :D Jeg syntes MGP lyder meget mere hyggeligt hihi Del dette indlæg Link to post Share on other sites