Oprettet April 29, 2014 Jeg trænger til lidt fornyelse på min playlist, vil I inspirere mig? :) Det skal bare være sådan noget glad-i-låget musik, gerne noget, der smager af som og sommer :) Evt - men ikke nødvendigvis - noget løbevenligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2014 O-zone med Dragostea din tei Morten Fleck med Alle dage er en fredag Pitbull med Timber Bryan Adams med Summer of 69 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2014 snupper lige fra min sommer liste på Youtube ;) Muri og Mario med Hun tog min guitar Tacabro med Tacata Don Omar med Danza Kuduro 8ball med Summercrush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2014 Jeg er helt enig med Muri og Mario- både hun tog min guitar, Mambo osv. :D Også er der altså et eller andet med Stjerner og Hvidt lys :P :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2014 pharfar - lad mig rulle dig :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2014 Den nye med Jason Derulo (trumpet tror jeg den hedder!) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2014 Hvor er I gode :super Wafande, Pharrel og Pharfar er allerede fast inventar, men har tilføjet de fleste af de andre :super Kom endelig med flere :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2014 Mr Probz - Waves (helst remix versionen) Rather Be - Clean Bandit feat Jess Glynne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2014 Har du hørt Trumpet? Jep, den er med :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2014 Jep, den er med :super[/quote Bliver altid så glad når jeg hører den! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2014 Shakira/Pitbull - Rabiosa Daft Punk/Pharrell - Get Lucky Jasmin - Mit Rette Element Kato/Ida Corr/Camille Jones - Sjus Robbie Williams - Let Me Entertain You Jay Z + Kanye West - Ni**gas in Paris Outkast - Hey Ya Del dette indlæg Link to post Share on other sites