Vinnus

Underholdning i bilen

23 indlæg i dette emne

Vi har ikke dvd i bilen af flere årsager.

Indtil nu har vi haft nogle legedyr og lidt bideringe hængende på de der ringe, man kan sætte sammen.

Men det er åbenbart ikke så interessant længere.

Hvad har i andre med? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Små bøger, små pakker rosiner/tørret frugt og en is skraber :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bøger eller så rokker vi til musik eller finder traktor og lastbiler på vej og mark. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har diverse bøger liggende i bilen, og altid en børnecd eller 2.

Ellers få hun en sjældent gang i mellem lov til at se film på vores telefon, hvis ikke det andet fanger hendes interesse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov den kom 2 gange

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh vi ville ikke komme ret langt uden ulykkelig gråd hvis ikke Silke Elia måtte se/spille på iPad. Men hun har også altid hadet at køre i bil. Vi har derudover altid en lille kuffert med forskelligt i; pixiebøger, lidt LEGO, andre småting og så snacks.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har sådan en "væg" med en bondegård. Så sidder Anabella med et rat og kan styre lydene som dyrene siger + en bondegårdssang. Vi sætter den på til halvlange ture og er god underholdning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har sådan en "væg" med en bondegård. Så sidder Anabella med et rat og kan styre lydene som dyrene siger + en bondegårdssang. Vi sætter den på til halvlange ture og er god underholdning :)

Det lyder smart :)

Det er også mest på de lange ture fra Randers til Herning vi har brug for det.

Hvor har i købt den henne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har diverse bøger liggende i bilen, og altid en børnecd eller 2.

Ellers få hun en sjældent gang i mellem lov til at se film på vores telefon, hvis ikke det andet fanger hendes interesse.

Børnecd :D får flashback til da Freja var lille og vi måtte høre smølferne med hindbær saft om og om igen hele vejen fra Herning til Ringkøbing (ca45min) for ellers skreg hun :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder smart :)

Det er også mest på de lange ture fra Randers til Herning vi har brug for det.

Hvor har i købt den henne?

I kære børn i Århus. Hvis jeg får tid senere, ka jeg lige se, om de har den på hjemmesiden og sende er link.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bøger, snacks og musik. Enkelte gange har vi haft brug for tabletten men så har turene også været lange.

Heldigvis er Ronja rigtig god til at køre bil og jeg tror hun bruger det som et sted hun ved hun kan slappe af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Camille spiller på min mobil :) slår bare fly funktion til også kan hun nemt finde ud af selv at styre den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Camille spiller på min mobil :) slår bare fly funktion til også kan hun nemt finde ud af selv at styre den :)

Hvor er hun bare dygtig :)

Pixie spiser stadig min når hun kan komme til det :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jer hvis børn spiser i bilen, er i aldrig bange for at de får det galt i halsen?

Jeg oplevede min bror få noget galt i halsen, hvor vi kørte på motorvej og ikke lige kunne standse med det samme. Det var så frygteligt at overvære, så vi spiser eller drikke aldrig i bilen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I kære børn i Århus. Hvis jeg får tid senere, ka jeg lige se, om de har den på hjemmesiden og sende er link.

Det må du meget gerne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Camille spiller på min mobil :) slår bare fly funktion til også kan hun nemt finde ud af selv at styre den :)

Hey det var et godt tip med fly funktion, det havde jeg ikke tænkt over :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cassandra elsker heldigvis at køre i bil og hun ber nogle gange om at komme ud at køre, bare for køreturens skyld :)

 

Hvad hun har med, afhænger helt af køreturens længde. Hun kan godt lide bare at kigge ud af vinduet, slappe af og tale. Hun har altid sin nusseklud med, men den hænger altid på hende :) Af og til har hun nogle lego heste og figure med, dem elsker hun at lege med. Ellers tager vi med, hvad der lige er et hit på det tidspunkt og som er nemt at have med i bilen.

 

På længere ture, fx. når vi skal til/fra Dk., den tur køre vi 3-4 gange om året og er omkring 1000 km. hver vej. Der har hun dvd med nu, for et halvt år siden var den ikke helt så vigtig, men det er den nu. Derudover har hun alt muligt forskelligt legetøj indenfor rækkevide på de ture.  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Valdemar har er lille klaver i bilen, men det der hitter mest er at tage fars arbejdshjelm på. Og at pege på dyr, vi kører forbi. Fugle og "Vovvov" (som både kan være hunde, heste og køer ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja nu hun bare ved at være så god til at styre en iPhone, at hun VED hvordanfly funktion bliver slået fra... Så ofte sidder hun pludselig og facetimer med sin far eller taler med min mor :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sidder altid ved siden af Silke Elia når hun spiser i bilen. Men som regel er det frugt i mundrette bidder, bolle, kiks, rosiner osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jer hvis børn spiser i bilen, er i aldrig bange for at de får det galt i halsen?

Jeg oplevede min bror få noget galt i halsen, hvor vi kørte på motorvej og ikke lige kunne standse med det samme. Det var så frygteligt at overvære, så vi spiser eller drikke aldrig i bilen

Jo!!! Men vi sørger for at det fx er små ting som rosiner eller bløde ting som ostehaps og får hun havrefras er det 1-2 af gangen. Og så spiser hun aldrig når vi er alene i bilen med hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jer hvis børn spiser i bilen, er i aldrig bange for at de får det galt i halsen?

Jeg oplevede min bror få noget galt i halsen, hvor vi kørte på motorvej og ikke lige kunne standse med det samme. Det var så frygteligt at overvære, så vi spiser eller drikke aldrig i bilen

Ubehageligt.

Jeg har tænkt på det men så ville jeg til hver en tid kører ind i nødsporet. Det må bestemt betragtes som en nødsituation.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ubehageligt.

Jeg har tænkt på det men så ville jeg til hver en tid kører ind i nødsporet. Det må bestemt betragtes som en nødsituation.

Vi kørte i overhalingsbanen på det tidspunkt og havde svært ved at komme over i det andet spor :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER