Elisamus

Barnedåb og bryllup samtidig?

5 indlæg i dette emne

Hej

Jeg har lige valgt at spørge herinde da jeg ikke er gravid endnu (havde en SA for en lille måned siden). Sidste år begyndte vi at snakke bryllup og spare lidt op men 2 af vores heste blev alvorlig syge og var det i 3 måneder og det kostede os 20.000 kr og dermed røg opsparingen og det vi ellers kunne have sparet op af. Så bryllupsplanerne blev afblæst. Nu er vi gået i gang med projekt baby og alle siger at når jeg nu blev gravid inden første menstruation efter fjernelse af p stav så bliver jeg hurtig gravid igen. Jeg vil jo gerne have at vi er gift inden vi får børn og manden vil have børn først. Så vi snakkede om kompromiet at blive gift og holde stort bryllup når vi skal holde barnedåb.

Jeg synes det virker som mange gør det på denne måde, men kan det lade sig gøre?

Hvad med invitationerne hvornår sender man dem ud når man vil invitere til begge dele?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

Jeg har lige valgt at spørge herinde da jeg ikke er gravid endnu (havde en SA for en lille måned siden). Sidste år begyndte vi at snakke bryllup og spare lidt op men 2 af vores heste blev alvorlig syge og var det i 3 måneder og det kostede os 20.000 kr og dermed røg opsparingen og det vi ellers kunne have sparet op af. Så bryllupsplanerne blev afblæst. Nu er vi gået i gang med projekt baby og alle siger at når jeg nu blev gravid inden første menstruation efter fjernelse af p stav så bliver jeg hurtig gravid igen. Jeg vil jo gerne have at vi er gift inden vi får børn og manden vil have børn først. Så vi snakkede om kompromiet at blive gift og holde stort bryllup når vi skal holde barnedåb.

Jeg synes det virker som mange gør det på denne måde, men kan det lade sig gøre?

Hvad med invitationerne hvornår sender man dem ud når man vil invitere til begge dele?

Kan kun sige: DO IT! :p

vi blev gift 10-11-12 og holdt barnesåben samtidig. Luna var 6 uger på det tidspunkt og var en engel hele dagen.

vi sendte invitationer ud ca. 2,5-3 MDR inden og havde ingen afbud. ;)

Min mor synes dengang at det var alt for risikabelt at invitere før Luna var født (hva nu hvis....) men vi tog "chancen" og det var bare en helt fantastisk dag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi holdt også fejring af brylluppet og navngivning sammen,

 

Vi valgte dog at smutte en tur på rådhuset med den nærmeste familie inden Simon kom, da vi syntes at det var det rigtige at gøre.

 

Vi holdt bryllupsfest/navngivning da Simon var 8 uger gammel, og sendte invitationerne ud 6 uger før, vi havde dog sendt STD-kort et par måbeder før.

 

Vi havde en fantastisk dag og jeg ville ikke have haft det anderledes!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det os sådan lidt som din mor med at invitere før man har født, men okay du var os langt henne, hvad skrev i, i invitationen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det os sådan lidt som din mor med at invitere før man har født, men okay du var os langt henne, hvad skrev i, i invitationen?

vi skrev at vi gerne ville invitere til bryllup og barnedåb. ;)

alle viste jo at jeg var gravid og der havde ikke på noget tidspunkt været tegn på at noget skulle være galt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER