Oprettet April 23, 2014 Det ser sgu ud til at jeg efter 8 mdr ialt og de sidste 2 mdr på Pergotime er blevet gravid :stork 3+5, taget her til aften inden midnat. Tog også 2 dagen før og de 2 nye er pænt tydeligere :7himmel Har haft 3 bio'er så er stadig vildt bange for at mens kommer på fredag, men på den anden side har jeg ikke haft så fine og tydelige tests som udviklede sig og kom indenfor tid ved mine bio'er, så der må gerne krydses fingre! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2014 Tillykke håber den bliver hvor den skal :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2014 Tillykke :loveshower Håber det går godt denne gang :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2014 Tillykke! Jeg håber den bliver hængende! Hvornår har du termin? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2014 Tillykke! Jeg håber den bliver hængende! Hvornår har du termin? Tak alle :) Hvis den bliver siddende denne gang har jeg termin 2 januar 2015. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2014 Tak piger :) Har lige købt nogen stavtest i Rema og lavet den her fine lyserøde streg :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2014 Tillykke, det ser da meget overbevisende ud. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2014 Tak :) Sønnen som har været hjemme med feber i dag fik lov at fortælle farmand det da han kom hjem, så nu er vi glade alle sammen :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2014 Stort tillykke:) såååå fantastisk! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2014 Tak piger :) Har lige købt nogen stavtest i Rema og lavet den her fine lyserøde streg :loveshower 3+6 morgen.jpg Det ser altså bare lovende ud :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2014 I kan se dagens test i min tråd under Gravid - den er endnu tydeligere i dag :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites