Guest Markat

Markats nørklerier i natten

60 indlæg i dette emne

sikke nogle flotte fastelavns kostymer....

Del dette indlæg

sikke nogle flotte fastelavns kostymer....

Iiiih 1000 tak :) Der ligger også mange timer, overvejelser og kræfter bag :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

SKØNNE MALERIER

Min dejlige datter Katrines dejlige billede :) Det er abstrakt, men jeg ser en kvinde i en rød bluse :)

v4c5fr.jpg

Mit eget skønne forårsmaleri - første forsøg med at male noget i den stil, samt forsøg på ny teknik med grydesvamp :)

2edupuh.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

ÆB

LE

UN

GE

RN

E

Hverdagshygge, æbler og klæd-ud tøj hjemme i køkkenet, kan også give gode billeder :)

En dag hvor Katrine havde leget klædud og begge børn havde bedt om æbler, fangede jeg dem siddende på køkkengulvet og hygge sammen. Katrine kunne nemt overtales til at holde om Simon og de grinede og pjattede. Her til aften, hvor jeg var i fuld gang med andre ting, kom jeg i tanker om den billedserie og legede lidt med den.

Her er resultatet - bare en lille hyggelig effekt-billed serie :)

10fnawy.jpg

2a00vwj.jpg

10p97oh.jpg

14jlsuu.jpg

ekeb8.jpg

dw4bar.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

PRINSESSE SLOTTET

Katrine fylder 4år i slutningen af maj, men da jeg forventer at være travlt optaget af eksamener til den tid, sørgede jeg for at være i god tid i år, så nu mangler der kun frimærker på indbydelserne før de kan sendes ud. De bliver sendt i samme kuvert som mandens invitation til 30års, så derfor tænker jeg at de godt kan sendes allerede :)

Nå, men jeg plejer jo at lave den slags på computeren og jeg havde egentlig også sat mig til rette i går aftes, da jeg fik en ide og efter at have billed-googlet prinsesse slotte, tegnede jeg en model. Jeg klippede og klistrede på livet løs og her til aften lå 9 slotte parate til afsendelse.

De så sådan ud:

335ecr6.jpg

Tæt på:

2j2yihs.jpg

Bagsiden med teksten:

s6k6dt.jpg

Pink og violette kuverter - naturligvis ;)

15waz9g.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nye perleskåle

Inspireret af nogle skåle jeg har set et andet sted, fandt jeg på denne nye slags perleskål

Nedefra:

2rwl079.jpg

Oppefra

aetdzo.jpg

Jeg synes selv resultatet er ret fedt, dem skal der laves flere af ;)

Katrine ville også gerne lave skåle, så de 2 plader hun lige havde produceret af maxi perler kom i ovnen på forsøgs basis. De er ret sjove, men jeg overvejer at give dem lidt mere, så de strækker sig mere :)

oppefra

30xh7yx.jpg

nedefra

20r4jgg.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lege med ler

Ja, jeg har altså leget med ler.. :flov:

Jeg har ALTID ønsket mig en af de der drejeskiver til ler, som laves til børn, så da jeg så en i Bilka den anden dag til kun 75kr kunne jeg altså ikke dy mig :flov: :ups:

Nå, anyway - jeg fik dyret hjem og da ungerne var puttet skulle mor lege :P Jeg har aldrig prøvet det før, så der gik lidt før jeg fandt teknikken og hver gang jeg var NÆSTEN tilfreds, gik det i skudder mudder :tosset: Nå men til sidst satte jeg ambitionerne ned, fra en skål med tynde brede kanter, til et lille saltkar og det lykkedes mig at få den til at blive som jeg ville have :wee:

Min første lerskål:

245h4b6.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke mange fede ting :) Lækre æbleunger ;) Og hvor er... Ja det hele er skønt :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du er da bare krea :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke mange fede ting :) Lækre æbleunger ;) Og hvor er... Ja det hele er skønt :loveshower

Tak søde Janni :kiss:

Du er da bare krea :)

:tak: :kiss:

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER