Besvaret February 12, 2011 Det er da ret godt det du laver :) Top nice :P Taaaaak, I 2 søde :kiss: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2011 Hmm tror du har overset min besvarelse :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2011 M&M's skål med indhold En af mine perleskåle er blevet givet som gave. Med det samme den kom ud af ovnen, døbte jeg den M&M's skålen, da farverne (uden at det var planlagt) bare lignede en pose M&M's. Jeg gav den naturligvis væk med en pose M%M's i - det ser lidt fedt ud, så det skal I se :) Hvor er det bare flotte de skåle :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2011 Du laver altså nogle ret så fede ting :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2011 FINT fad søde... :) Psst. Du har sat teksten ind gange 2 ;) Tak søde :kiss: og UPS! :blush: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2011 Hmm tror du har overset min besvarelse :( Tak fordi du lige vr opmærksom - det er fordi det står nederst på side 1 - så er det smuttet for mig da den har åbnet på side 2.. UNDSKYLD! :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2011 Hvor er det bare flotte de skåle :respekt :tak: Du laver altså nogle ret så fede ting :) 1000 :tak - hvor dejligt at høre :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2011 de er super flotte de perleskåle, jeg prøvede selv igår eftermiddas og det er jo super nemt at få noget sjpvt og flot ud af det.... TAK for ideen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2011 Tak søde :kiss: og UPS! :blush: Tak fordi du lige vr opmærksom - det er fordi det står nederst på side 1 - så er det smuttet for mig da den har åbnet på side 2.. UNDSKYLD! :kiss :) Det går nok alt sammen hihi... Lavede også en perle-skål lige der da tråden om det blev oprettet.. har bare ikke fået den fotograferet endnu :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2011 :) Det går nok alt sammen hihi... Lavede også en perle-skål lige der da tråden om det blev oprettet.. har bare ikke fået den fotograferet endnu :D Kan du SÅ lige få det gjort :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2011 Så er der lidt nyt herfra :) En SPANDfuld kreativitet Ligesom blomsterspanden længere oppe, har disse spande også været hvide med engle - nu ser de sådan ud :) Stjerneparaden - forskellige ansigter på hver stjerne Hjerter i flok Ballonfærden Og så lige et lille hurtigt billede Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2011 Hygge doodles På opfordring er her lige lidt hyggedoodles som jeg sad og lavede i aftes. Det er total frihånd - intet at kigge efter eller noget og bare lige hurtigt nørklet under en film ;) Her er de forstørret lidt, da de oprindelig sad hulter til bulter på et A4 ark :P Pære Spegepølse Lakridskonfekt Lagkage Hund Gulerod Guldkaramel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2011 BLOMSTER BÅD Jeg skulle jo afprøve mine nye tusser og har så malet denne "båd" MEN... Jeg har virkelig brug for feedback. Spørgsmål 1. Hvad kan den bruges til?? Spørgsmål 2. Skal der også males noget indeni?? Håber I vil hjælpe mig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2011 HURTIG KOSTUMEPRØVE FOR VOKSNE Så fik vi voksne lige prøvet de færdige kostumer igår aftes. Vi er ikke malet i ansigterne og detaljerne er der ikke kræset for som der bliver på lørdag ;) Men her er de så - den færdige klovn og den færdige bi :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2011 Ihh hvor er det nogle fine ting, og seje kostumer. Jeg glæder mig til at se slikposen, jeg har selv været klædt ud som slikpose, da jeg var teenager, men det lavede jeg selv af pap og lim, og så en gennemsigtig plastikpose udover, så slikket var inden i en pose :) Jeg synes båden er rigtig fin også uden noget maling indeni. Den kan måske bruges til nøgler eller til blomster, det ville se super ud med et par små planter deri :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2011 Hvis blomsterbåden skal males indeni - så synes jeg, at det kun skal være bunden - og ensfarvet :) Men rigtig fin uden også! Tja- den kan vel bruges til mange ting - opbevaring af tomater, nøgler, diverse rod fra skrivebordet, smykker - whatever! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2011 Ihh hvor er det nogle fine ting, og seje kostumer. Jeg glæder mig til at se slikposen, jeg har selv været klædt ud som slikpose, da jeg var teenager, men det lavede jeg selv af pap og lim, og så en gennemsigtig plastikpose udover, så slikket var inden i en pose :) Jeg synes båden er rigtig fin også uden noget maling indeni. Den kan måske bruges til nøgler eller til blomster, det ville se super ud med et par små planter deri :) Mange tak for rosen :) Nu skal jeg nok lige få smidt nogle billeder ind af blandt andet slikposen :) Hvis blomsterbåden skal males indeni - så synes jeg, at det kun skal være bunden - og ensfarvet :) Men rigtig fin uden også! Tja- den kan vel bruges til mange ting - opbevaring af tomater, nøgler, diverse rod fra skrivebordet, smykker - whatever! 1000 :tak :) Nøgle/rode ideen er SLET ikke tosset - den tager jeg lige med på listen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2011 HURTIG KOSTUME PRØVE BØRN SÅ er der også lidt af børnene :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2011 Gækkebrev 2011 Pyyyyh den seneste tid har været travl... jeg har lavet masser af kreating, men har ikke rigtig orket computeren, så der er mange ting at opdatere med. Simon tegnede 1 tegning, som er kopieret til alle modtagerne ;) Katrine tegnede og klippede et "brev" til hver af de 4 modtagere og manden og jeg klippede for hyggens skyld. Da vi var færdige, syntes jeg at mandens 4og mine 2 gækkebreve også skulle sendes med, men de var jo foldede og der var ikke nok, så jeg scannede dem ind og legede lidt med photoshop. Resultatet får I her :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2011 Nåleæsker For nogle uger siden var jeg inde i en genbrugsbiks, hvor jeg fandt et sæt med 3 trææsker lavet til strikkepinde, rundstrikkepinde og hæklenåle. De var billige, men også temmelig hærgede, så jeg malede dem over og satte dem i stand :) Her er de så: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2011 FESTLIGT MALERI I lørdags var vi til 60års fødselsdag. Vi satte et lærred op hvor alle kunne tegne eller skrive en hilsen til fødselaren. Efterfølgende tog jeg billedet med hjem og "gjorde det færdigt" og jeg synes I skal se resultatet :) Hun maler selv for sjov og blev MEGET glad for billedet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2011 Boller op og boller ned... Katrine og jeg bagte de skønneste fastelavnsboller i den weekend hvor det var fastalavn. Hun er meget fascineret af farvet glasur, så jeg lavede en god gangroyal icing og pyntede bollerne med det. Da der var masser tilbage legede jeg lidt med at lave sukkerfigurer og bogstaver :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2011 Paaaaaaaarteeeeeeeyyyyyy Her kommer et par glimt fra fastelavnsfesten, hvor min smukke prinsesse fisk blev kattekonge :) Den brogede familie: En lille betuttet slikpose: Bien med vinger på: Prinsesse fisken fjoller: Den meget ømme klovn - bemærk de grimme forskellige strømper fra Tiger ;) Det eneste billede hvor klovnen smiler - selvom han var glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2011 Hele familien danser bro, bro, brille Båååt båååt - fars næse kan sige båt når man trykker på den Fuld gang i tøndeslagningen Prinsesse fisken og bedsteveninden Del dette indlæg Link to post Share on other sites