Oprettet April 18, 2014 Godaften :) Jeg leder efter et mønster til nyt betræk til voksi posen. Er der nogen der kan hjælpe? På forhånd tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2014 Du kan tegne af efter det gamle :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2014 Ja kan jeg, men ønsker ikke at sprætte det gamle op... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2014 Du behøver da ikke sprætte det op? Hvis du ligger det helt fladt ud, og så tegner uden om det, og så tillægger sømrum. Så skal du bare have 2 ;) På indersiden skal du lave en åbning til dynen, men det ret simpelt (du man markere linien på mønsteret, dele det ved linien og tillægge nogle cm på hver side af linien, så du har til overlappet) Bare husk at kigge efter hvor hullerne og snorene er, og så markere dem på tegningen eller stoffet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2014 Tak for dit svar.. Det må jeg så prøve :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites