Oprettet April 17, 2014 Jeg er gået 1 eller 2 dage over tid, og får simpelthen kun negative tests! Forstår simpelthen ikke min krop! Er ret sikker på at jeg havde æl enten 1 eller 2 april udfra æl test .. Så jeg er altså lidt forvirret .. Min sidste cyklus var meget kort på 23 dage .. Hvis denne her så er længere burde min æl vel også have været senere? Perioden fra æl til mens. Er vel den samme? Det der kan varier er tiden fra mens. Til æl ikk? Eller? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 17, 2014 Sidste gang jeg blev gravid kunne jeg først teste positiv 7-9 dage over tid Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 17, 2014 Jeg er pt 6 dage over tid og det er skide frustrerende. Plejer at have en rimelig regelmæssig cyklus på 38-42 dage og de 6 dage er ud fra cyklus på 42 dage. Jeg er ret sikker på jeg havde æl, for jeg havde smerter og noget pletbødning. Laver dog lutter negative tests og eneste mulige tegn er øget træthed, men det kan også skyldes at jeg er aktiv i haven :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites