Oprettet April 15, 2014 Taberdysten Uge 16 - 2014 Betty87 -1,3 kg (-2,9 kg) Barbamama -0,9 kg (-6,9 kg) Stephi-pigen -0,4 kg (-5,6 kg) Maj-85 -0,0 kg (-3,5 kg) Leras +0,9 kg (-1,1 kg) Lenna1985 +1,3 kg (-7,3 kg) ---- ---------------------------------------------------- Tillykke til: Betty87 - :glad :respekt :8: Tilsammen har vi tabt os 1,8 kg i denne uge :8: :respekt :glad Bonus info: os der deltager i dag, har i alt tabt 27,3 kg i det hele. SEJT! - Vi byder velkommen til - :klap Manglende tilbagemelding: :klap Majs - Afbud fra: :balloons Husk næste vægt i en PM til Stephi-pigen senest tirsdag kl. 20.00 :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2014 Tillykke Betty87 :) Og sejt gjort Mette, du rykke da virkelig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2014 Woop woop tillykke piger :yay 27 kg, det er jo vildt :blink Og op på hesten igen til "vinderne" :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2014 Tillykke Betty87 :) Og sejt gjort Mette, du rykke da virkelig. Tak :) Og ja, det går udemærket især i betragtning af at jeg faktisk næsten ikke får dyrket noget motion for tiden :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2014 Hvor er vi seje! Om et par kilo har jeg nået min før-graviditetsvægt :D (men en uge uden vægttab er kedeligt!) :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2014 Åhh jeg har glemt det var tirsdag ! :bask Undskyld der ikke kom tilbagemelding fra mig! Vil du stadig have min vægt Stephanie, så du kan skrive den ind ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2014 Undskyld jeg lige retter lidt, men det var 101,4 for mig sidste uge og 102,1 denne uge. Det får jeg selv til + 700 gram. Eller er det mig der regner forkert ? :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2014 Undskyld jeg lige retter lidt, men det var 101,4 for mig sidste uge og 102,1 denne uge. Det får jeg selv til + 700 gram. Eller er det mig der regner forkert ? :-) Der er nok en fejl i dokumentet. Jeg retter i morgen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2014 Åhh jeg har glemt det var tirsdag ! :bask Undskyld der ikke kom tilbagemelding fra mig! Vil du stadig have min vægt Stephanie, så du kan skrive den ind ? Ja send den da :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2014 Eeeej - glemte det totalt, var ellers på vægten imorges :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2014 Ihh 1. Pladsen :yay Og tak for lykønskningerne :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 17, 2014 Ja send den da :) Du får den sammen med den næste tirsdagsmail ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites