tusnelda

IVF og halvgammel mor søger solstrålehistorier;-)

3,874 indlæg i dette emne

Øv, hvor er det bare heller ikke den besked, man har lyst til at få!! :(

Giv dig selv lov til at være trist og græde lidt, og til at råbe RØV af det hele  :numse 

:kram :kram

Det er R*V hårdt i den her behandlingsveden, du skal have lov at ked af det og være skuffet. Jeg håber den er der næste gang for jer :kram

Masser af :kram til dig

Puha en mavepuster. Det er godt nok en røv besked!! Jeg håber der er bedre outcome hos privat klinikken. Det må snart gå jeres vej.

åååhhh nej kære dig hvor er jeg ked af at høre det, har også prøvet det, det er bare en tom tom følelse..  :kiss

Lykke: jeg slutter mig til koret! Hvor er det dog r*v irriterende og hårdt... Nu må skuden squ da snart vende så I kan få jeres drøm opfyldt.! Det er en forfærdelig verden at leve i, men i sidste ende er det det hele værd, for I skal nok få jeres bebs. Håber du har det bare en smule bedre i dag... :kram

Åh Lykke, hvor er det hårdt!!! :( stort kram :kram

Tak for støtten til alle jer dejlige kvindemennesker, I fortjener sku lige sådan en :kiss

Havde det heldigvis fint igen igår, hvor vi skulle stå faddere for en lille lækker dreng <3 Og i dag har jeg fået snakket med privatklinikken, så der skal vi til samtale inde d. 26. februar, så det er jeg vare så spændt på, håber virkelig de kan hjælpe os med en lille drømme bebs eller to :)

Del dette indlæg

Hvor er det rart med en samtale. Forhåbentlig er I snart tættere på jeres drøm!

Del dette indlæg

Annonce ♥

skønt at i allerede har en samtale/plan med privatklinikken kære Lykke  :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

okay nu har jeg været 6 dage på nedregulering og jeg har kun haft 2 x "nedsmeltning"  :D  :D 8 dage tilbage  :blink før det sjove begynder (synes det giver bedre mening at tage ægmodningsmedicinen)  :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

okay nu har jeg været 6 dage på nedregulering og jeg har kun haft 2 x "nedsmeltning" :D :D 8 dage tilbage :blink før det sjove begynder (synes det giver bedre mening at tage ægmodningsmedicinen) :)

Hvilken form for nedsmeltning ? Nu skal jeg begynde på lørdag, så kan jeg gå og glæde mig til det :haha

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er spørge Jørgen på banen igen! :) Nu har jeg læst en masse omkring IVF, på hvilken cyklus dag starter i med alt halløjet? Jeg har virkelig tungt underliv og er bange for at få mens lidt tidligere end beregnet, ville jo ellers passe med cyklus dag 4 til scanning tirsdag, som jo vist er det bedste?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er spørge Jørgen på banen igen! :) Nu har jeg læst en masse omkring IVF, på hvilken cyklus dag starter i med alt halløjet? Jeg har virkelig tungt underliv og er bange for at få mens lidt tidligere end beregnet, ville jo ellers passe med cyklus dag 4 til scanning tirsdag, som jo vist er det bedste?

Jeg var gennem kort protokol. Her blev jeg scannet på CD 3, og samme aften begyndte jeg de første hormoner.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mange tak for svar. Jeg er lidt bekymret for, om cyklus dag 6 bliver for sent. Måske jeg skal prøve at indstille mit hoved efter at vi kommer til at vente en cyklus...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor skal du i behandling henne? Kan du ikke 'bare' melde dig klar på mens første dag, og så indretter de scannings- og hormonprogrammet herefter? Det var i hvert fald sådan det fungerede hos mig.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er ikke helt med. Er i tilmeldt? Vi skal nemlig til en scanning i forbindelse med behandlingen, hvor de skal tjekke min livmoder for at se hvordan det helt ser ud. Her er det bare vigtigt, at mens er i gang eller har været.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal til i Skive, tirsdag er der afsat 1 times første samtale og scanning. Der står i brevet at livmoderen scannes for at se, om jeg er klar til behandlingsopstart. De har min journal fra min gyn, som lige har afsluttet os efter 4 IUI forsøg. Tror i så bare det er en bla bla bla samtale? :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal til i Skive, tirsdag er der afsat 1 times første samtale og scanning. Der står i brevet at livmoderen scannes for at se, om jeg er klar til behandlingsopstart. De har min journal fra min gyn, som lige har afsluttet os efter 4 IUI forsøg. Tror i så bare det er en bla bla bla samtale? :)

Så tror jeg det det du kalder en bla bla samtale.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen det kan godt være, at vi skal sætte forventningerne ned, men vi kan jo heller ikke gøre til eller fra, så må bare se, hvad de tilbyder.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er ikke så meget andet at gøre...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvilken form for nedsmeltning ? Nu skal jeg begynde på lørdag, så kan jeg gå og glæde mig til det :haha

:D  :D jeg skulle samle en åndssvag seng til min datter og lortet faldt hele tiden fra hinanden og jeg endte med at tudbrøle midt i stængerne  :D  :D og anden gang måtte jeg bare sætte mig i sofaen mens min mand fixede ting til teenagerværelserne (vi er ved at lave teenageværelse til pigerne, min på 12 og mandens datter på 13) og lukke verden ude for jeg var ved at tude igen.. :D  :D  :D men ellers mærker jeg ikke noget  :blink  :wacko  :D  :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det må have set sjovt ud med dig siddende mellem alle de stænger tudene... ;) Puha. Det skal nok blive sjovt med det arbejdsstress vi har lige pt...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ahr, så det er den indledende samtale I skal til. Jamen, så tror jeg desværre ikke, at du kan forvente, at du kommer i gang der. Ved den indledende samtale sikrer de sig, at de har alt relevant information, du bliver scannet så de bl.a. kan se, om placeringen af din livmoder, æggestokke mv ligger optimalt for IVF, og så lægger I sammen en plan for jeres behandlingsforløb (lang eller kort protokol, IVF eller ICSI). Alt efter hvad de vurderer, så vil jeg tro, at du kan melde dig klar til behandling ved næste mens opstart.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ok, jeg sætter forventningerne helt ned så, tak for svar kloge kvinder. Jeg skal forbi egen læge igen imorgen for ny blodprøve, de mangler åbenbart resultat på røde hunde. Synes egentlig det er lidt mærkleligt, for fik jo taget indledende prøver ved egen læge først bestilt af gyn, derefter igen ved gyn, men denne har hun jo så ikke vurderet nødvendig.

Men selvom vi ikke kommer i gang med det samme, så vil jeg stadig følge med her og være heppekor! :glad  :glad  :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ok, jeg sætter forventningerne helt ned så, tak for svar kloge kvinder. Jeg skal forbi egen læge igen imorgen for ny blodprøve, de mangler åbenbart resultat på røde hunde. Synes egentlig det er lidt mærkleligt, for fik jo taget indledende prøver ved egen læge først bestilt af gyn, derefter igen ved gyn, men denne har hun jo så ikke vurderet nødvendig.

Men selvom vi ikke kommer i gang med det samme, så vil jeg stadig følge med her og være heppekor! :glad  :glad  :glad

Jeg fik også først taget rubella blodprøve i anden omgang. Det er åbentbart forskelligt, hvad de forskellige læge vurderer som obligatoriske prøver.

Lyder godt med nedsatte forventninger, så kan du jo altid blive positivt overrasket :)

Også hep hep på jer allesammen herfra :yay :yay :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

skønt at i allerede har en samtale/plan med privatklinikken kære Lykke  :kiss

Er jeg også bare så glad for, og så kan vi så starte behandling med det samme derefter... Uhhh glæder mig sååååååå meget :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det rart med en samtale. Forhåbentlig er I snart tættere på jeres drøm!

Ja det er bare så dejligt, så håber jeg virkelig de kan hjælpe med at få vores drøm opfyldt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil egentlig bare så småt melde mig til herinde... Venter pt på mens som har 16 dage til at komme, ellers skal jeg starte på Provera. Og så venter der opstart på Pergotime fra cD 3-7...

Skal dog lige have spurgt klinikken om hvorvidt de 2 blodprøver der skal tages på CD 21 og 25 skal være på klinikken eller ved egen læge eller hvad...

Der er så åbenbart ferielukket i denne uge...

Held og lykke du :kram2

Jeg starter i IVF, kort protokol, behandling ved næste menstruation. Men jeg tror, at jeg vil vende mit øvrige fokus i en anden retning og læse en bog ind imellem istedet for at stirre ind i min skærm, så hvis ikke jeg får fulgt mere med, så har jeg i hvert fald ønske dig al mulig held og lykke :)

Held og lykke til alle i øvrigt - her var bare lige noget, jeg har fulgt lidt mere med i end så meget andet :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil egentlig bare så småt melde mig til herinde... Venter pt på mens som har 16 dage til at komme, ellers skal jeg starte på Provera. Og så venter der opstart på Pergotime fra cD 3-7...

Skal dog lige have spurgt klinikken om hvorvidt de 2 blodprøver der skal tages på CD 21 og 25 skal være på klinikken eller ved egen læge eller hvad...

Der er så åbenbart ferielukket i denne uge...

Du skal da have et held og lykke med på vejen

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op. Der er sket meget, mens jeg har været lidt væk!

Lykke hvor er jeg ked af det på jeres vegne. Det må have været en forfærdelig besked at få. Håber sådan at I snart får et lykkeligt smil på læben.

Tusnelda hvor langt er du i forløbet? Har mistet lidt tids horisont på jer tøser :)

Dejligt at andre er i gang med behandling og samtaleforløb, så er der gang i det hele Yeah!!!

Og ikke mindst dig Solvej. Hvordan går det med prinsessen?

For mig selv skal jeg først scannes anden gang mandag den 15/2. Så er kun på østrogentabletter lige nu. Min hormonbalance er derfor helt intakt lige nu :) Men det kan jo nå at ændre sig haha!

Krydser fingre for jer alle og kæmpe kram herfra.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for krydset finger. Velkommen tilbage! Håber pausen fra forummet har givet lidt ro til dig, således du er helt klar... :bd

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER