tusnelda

IVF og halvgammel mor søger solstrålehistorier;-)

3,874 indlæg i dette emne

ja den er sgu lidt svær men det er da godt at de kan se fine æganlæg ? nu kan jeg ikke huske men er det modningen af æg der kan være problematisk for dig?

Ja det hører til sjælendenhederne at jeg laver æg. Ja lige præcis. Er en god PCO pige.

Del dette indlæg

Hvor er det altså spændende med alle jeres skyggestreger! Og nu er der ikke længe til testdag sådan helt officielt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg håber min mens venter til d. 11/8 når klinikken åbner ellers er det først fra næste cyklus start.. de har jo lavet min behandling om til kort ivf så jeg skal scannes i begyndelsen af mens ... så hvis alt klapper så er vi nogenlunde indenfor samme testuge

Så håber vi at din mens ikke kommer før. Ja den skal slet ikke komme fordi du ruger på et mirakel, det må være aftalen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Spændende med gør-det-selv projekt :) Men kan sagtens forstå, at du er skeptisk. Dog var det jo den dumme polyp, der har forstyrret tidligere, så jeg tænker, at I har gode odds, nu når den er væk. Jeg hepper :) :)

Tak. Ja polyppen som viste sig at være abort resterne fra marts. Æv. Men vi prøver bare øko igen. Det er måske det år på insulin der hjælper kroppen lidt på vej.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wow! Janne. Så du er blevet læggehøne :) Krydser fingre for en lille øko. baby. Og som Spark siger. De andre gange har der jo siddet noget og drillet, så hvorfor ikke. I må hjem og gå til den :) :)

Ha ha ha ja hvem havde troet det. Ja så ved vi da vi skal lave resten af ugen. Manden er syg men det må han altså pakke sammen for i dag. Heldigvis er det med maven og ikke feber så håber der er en smule i live derinde. Hans er jo heller ikke ligefrem mange af.

Det er nervepirrende med dig Stine. Negativ, positiv og tilbage igen. Hepper på den er der i morgen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så håber vi at din mens ikke kommer før. Ja den skal slet ikke komme fordi du ruger på et mirakel, det må være aftalen.

tak jeg tror det er endnu en snyder men måske  :) ....

Ja det hører til sjælendenhederne at jeg laver æg. Ja lige præcis. Er en god PCO pige.

ahh jamen det er sgu ikke let så..det er åbenbart en fertil måned, :rolleyes (havde ikke lige fanget pco problematik sorry )

Del dette indlæg

Annonce ♥

hov sparks jeg glemte lige at heppe på dig 3+5 det er jo ingen tid.. der er stadig håb  :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

har nu tisset på en apotekstest som giver en skyggestreg efter tid.. har nok fanget en bio.. tror det er det sædvanlige med mig..  :D anyway er på dag 21 i cyklus og jeg plejer at have en cyklus på ca 25/26 dage... men prøver igen om nogle dage igen..nu glæder jeg mig til d.7/8 hvor du og sparks skal teste  :)

Det er da spændende Silke!! Så må vi håbe at den er der :) hep hep

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ha ha ha ja hvem havde troet det. Ja så ved vi da vi skal lave resten af ugen. Manden er syg men det må han altså pakke sammen for i dag. Heldigvis er det med maven og ikke feber så håber der er en smule i live derinde. Hans er jo heller ikke ligefrem mange af.

Det er nervepirrende med dig Stine. Negativ, positiv og tilbage igen. Hepper på den er der i morgen.

Ja det må pakkes væk. Der er større ting på spil haha! 

Ja temmelig irriterende. Men tror nu ikke så meget på det mere. Men testdag torsdag. Så må vi se.

Del dette indlæg

Annonce ♥

sender kærlige tanker og babystøv til testpigerne  :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

hov sparks jeg glemte lige at heppe på dig 3+5 det er jo ingen tid.. der er stadig håb  :kiss

Tak, hvor er du sød! Status er dog i dag (3+6): negativ test og mens-følelse - tror den er lige på trapperne.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak, hvor er du sød! Status er dog i dag (3+6): negativ test og mens-følelse - tror den er lige på trapperne.

Æv!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dagens update. Fik sexet i går. Men fik her til morgen mens. Hvad sker der for æg og fin slimhinde og så alligevel mens? Så menopur fra fredag. Virkelig mærkeligt. Men passer perfekt med cyklus inden kiggertskrab. Hmmmmm så meget for en tur med dildo scanneren i går. Giver absolut ingen mening.

Del dette indlæg

Annonce ♥

satans også... mensfølelse kan jo også være tegn på babybryg  :kiss men kender godt følelsen af at man ikke tror den er der... 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dagens update. Fik sexet i går. Men fik her til morgen mens. Hvad sker der for æg og fin slimhinde og så alligevel mens? Så menopur fra fredag. Virkelig mærkeligt. Men passer perfekt med cyklus inden kiggertskrab. Hmmmmm så meget for en tur med dildo scanneren i går. Giver absolut ingen mening.

Whaaat? Det er da det mærkeligste, jeg længe har hørt! Nå, men så kan du da komme i gang med næste gang IUI.

Del dette indlæg

Annonce ♥

tillykke med sex hahaha og sikken en drilsk krop du har men alt i alt gode fertilitetstegn for en pcopige ikk ? og nu ved du at menopuren styrer din krop bedre end den selv gør såååå.... ææælsker dildoscanner (håber VIRKELIG at sarkasmen skinner tydeligt igennem  :wacko )

Del dette indlæg

Annonce ♥

forøvrigt jeg fik at vide at jeg ikke måtte teste selv efter æo , de ville have en blodprøve da tissetesten ikke var god nok.. tænker det er fordi ægløsningmedicinen men jeg synes at høre at færdigblandende æg kan være langsommere til at udvikle hcg ..bare en tanke til testpigerne  :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Whaaat? Det er da det mærkeligste, jeg længe har hørt! Nå, men så kan du da komme i gang med næste gang IUI.

Yep så meget for en gynækologisk uddannelse eller noget. Er spændt på hvad de siger til næste uges scanning.

Del dette indlæg

Annonce ♥

tillykke med sex hahaha og sikken en drilsk krop du har men alt i alt gode fertilitetstegn for en pcopige ikk ? og nu ved du at menopuren styrer din krop bedre end den selv gør såååå.... ææælsker dildoscanner (håber VIRKELIG at sarkasmen skinner tydeligt igennem :wacko )

Ha ha det var da altid noget. Menorpuren er først fredag, men methforminen virker godt. Ja den scanner er viiiildt dejlig. Min gyn siger altid "du ved hvad jeg byder dig"...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ha ha det var da altid noget. Menorpuren er først fredag, men methforminen virker godt. Ja den scanner er viiiildt dejlig. Min gyn siger altid "du ved hvad jeg byder dig"...

hahah scary gyn  :blink  :D  :D  :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dagen før dagen derpå er min test stadig bragende negativ. Så tror desværre ikke mere på, at jeg skulle være heldig i denne måned. Ingen ømme bryster. Har kun trætheden tilbage.

Stopper med stikpiller i morgen, efter jeg har ringet til klinikken. Og så skal min hjerne have ferie indtil midt september.Det trænger den vist til!  :unsure  :blink

Håber lidt at min optimisme kommer tilbage, efter vi har talt med lægerne om næste omgang (kan ikke lige overskue, at jeg skal igennem møllen en gang til)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan går det med dine test Silke?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op en rutsjetur det har været. Krydser fingre for at det hele flasker sig for dig  :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

forøvrigt jeg fik at vide at jeg ikke måtte teste selv efter æo , de ville have en blodprøve da tissetesten ikke var god nok.. tænker det er fordi ægløsningmedicinen men jeg synes at høre at færdigblandende æg kan være langsommere til at udvikle hcg ..bare en tanke til testpigerne  :)

Hmmm..hos min klinik skal vi bare ringe ind og meddele hvad resultatet er, efter at have taget en gt. Hvis negativ...tja så ingenting, andet en ny aftale med lægen. Men dit lyder da mere trygt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmmm..hos min klinik skal vi bare ringe ind og meddele hvad resultatet er, efter at have taget en gt. Hvis negativ...tja så ingenting, andet en ny aftale med lægen. Men dit lyder da mere trygt.

ja det er lidt en jungle at finde ud af hvad der er bedst... hvordan har du det idag ?

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER