tusnelda

IVF og halvgammel mor søger solstrålehistorier;-)

3,874 indlæg i dette emne

aj hvor spændende Stine  :)

Del dette indlæg

Har i dag taget en negativ test (3+4) :( :( Ikke engang nogen former for skygge el.lign. selv efter en time :( :( Tog ligeledes en negativ test i lørdags (3+2), men har haft drøntravlt hele weekenden, så jeg har ikke nået at rapportere til jer før nu :)

Jeg ved godt, at der er tid endnu, men jeg har absolut ingen symptomer på noget som helst, så jeg synes godt nok at håbet er lille nu. Men vi må vel bare få den henvisning videre, så vi kan komme i gang med IVF.

Du kan sagtnes nå det endnu. Åh men ja, de helvedes dage - det river jo en midt over.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og nu forstår jeg ingenting.

Blev så frustreret over testen, at jeg tog en ny her kl 13.

Så viser den pludselig det her

http://imgur.com/B4SLDn0

Udviklede sig til denne her

http://imgur.com/8CzYmkG

Og samtidig har jeg begyndende mavekramper for mens.

Tror bare at jeg holder min fridag i sengen :(

Forstår ikke at der kan være så stort udsving.

Whaaat Stine, weee - må jeg heppe nu sådan rigtigt. Hvis der er en streg er der sq da noget i gøre. Uhhhh det er sq spændende i morgen!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er alligevel nerver på her også. Min mens er ikke kommet i dag (endnu) som forventet. Her er lidt for og imod: :lolhit

Imod:

Ingen ømme bryster

Mens smerter

Negativ test i morges

F... up i mens efter kiggertskrab sidste mdr.?

For:

En smule større bryster, især vorterne ligner noget jeg har set før.

Ingen mens, er altid meget præcis

Aftens test - hvis jeg anstrenger mig aner jeg måske en meget meget svag skygge. (manden mener jeg nu er officielt gaks)

Opkast refleks da jeg skulle have cykelhjelm på.

OMG, hør mig lige. Har en aftale i morgen på klinikken med Menopur undervisning. Koncentrer, fokuser - 4 IUI!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er alligevel nerver på her også. Min mens er ikke kommet i dag (endnu) som forventet. Her er lidt for og imod: :lolhit

Imod:

Ingen ømme bryster

Mens smerter

Negativ test i morges

For:

Aftens test - hvis jeg anstrenger mig aner jeg måske en meget meget svag skygge. (manden mener jeg nu er officielt gaks)

OMG, hør mig lige. Har en aftale i morgen på klinikken med Menopur undervisning. Koncentrer, fokuser - 4 IUI!!

hahaha åh for filan det er sgu da til at blive fuldstændig sindsyg af..  :blink  :D  :D  :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

hahaha åh for filan det er sgu da til at blive fuldstændig sindsyg af..  :blink  :D  :D  :D

Går du bare og venter på mens og opstart igen nu? Var det ikke nu sammen med mig?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Imod:

Ingen ømme bryster

Mens smerter

Negativ test i morges

For:

:yay Velkommen til gak gak fabrikken  :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Valmed har desværre et rigtig dårligt ry med falske positive... Jeg ville vente et par dage og prøve en fra apoteket, hvis der ikke er kommet menstruation..:-/

Krydser fingre :)

Jeps også derfor jeg er lidt skeptisk ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Går du bare og venter på mens og opstart igen nu? Var det ikke nu sammen med mig?

jeg håber min mens venter til d. 11/8 når klinikken åbner ellers er det først fra næste cyklus start.. de har jo lavet min behandling om til kort ivf så jeg skal scannes i begyndelsen af mens ... så hvis alt klapper så er vi nogenlunde indenfor samme testuge 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi er nok inde for samme testuge. Blev lige scannet. Er ved at lave et æg selv og har fin slimhinde, så vi skal selv hjem og knokle på. Hvis det så ikke lykkes har jeg fået recepten på menopur. Men jeg skulle ikke forvente mens før slut på mdr. Det er åbenbart operation der har lavet kuk i det. Er både helt vildt ked men også forundret over selv at ligge æg. Er bare meget skeptisk på at det blir til mere, plejer det jo ikke.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi er nok inde for samme testuge. Blev lige scannet. Er ved at lave et æg selv og har fin slimhinde, så vi skal selv hjem og knokle på. Hvis det så ikke lykkes har jeg fået recepten på menopur. Men jeg skulle ikke forvente mens før slut på mdr. Det er åbenbart operation der har lavet kuk i det. Er både helt vildt ked men også forundret over selv at ligge æg. Er bare meget skeptisk på at det blir til mere, plejer det jo ikke.

Spændende med gør-det-selv projekt :) Men kan sagtens forstå, at du er skeptisk. Dog var det jo den dumme polyp, der har forstyrret tidligere, så jeg tænker, at I har gode odds, nu når den er væk. Jeg hepper :) :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dagens test (3+5) er bragende negativ. Har indstillet mig på, at det heller ikke lykkes denne gang og vil egentlig bare gerne have mens asap, så jeg kan komme i gang med næste runde.

Stine, har du testet i dag? :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dagens test (3+5) er bragende negativ. Har indstillet mig på, at det heller ikke lykkes denne gang og vil egentlig bare gerne have mens asap, så jeg kan komme i gang med næste runde.

Stine, har du testet i dag? :)

Ja det har jeg.

Og i dag er jeg tilbage til udgangspunktet. Negativ - som i helt blank.

Så tror at den kære Valmed test tog fusen på mig i går.

Men må indrømme, at jeg nok er ved at indstille mig på, at torsdag bliver en lidt kedeligere dag, end jeg havde håbet.

Men det bliver rart med en frimåned. Og glæder mig nu til at slappe max af i ferien, uden tanke på noget som helst :)

Kan godt forstå at du bare gerne vil have mens til at komme. Hvis man ved den ikke er der, vil man bare gerne videre. 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wow! Janne. Så du er blevet læggehøne :) Krydser fingre for en lille øko. baby. Og som Spark siger. De andre gange har der jo siddet noget og drillet, så hvorfor ikke. I må hjem og gå til den :) :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det har jeg.

Og i dag er jeg tilbage til udgangspunktet. Negativ - som i helt blank.

Så tror at den kære Valmed test tog fusen på mig i går.

Men må indrømme, at jeg nok er ved at indstille mig på, at torsdag bliver en lidt kedeligere dag, end jeg havde håbet.

Men det bliver rart med en frimåned. Og glæder mig nu til at slappe max af i ferien, uden tanke på noget som helst :)

Kan godt forstå at du bare gerne vil have mens til at komme. Hvis man ved den ikke er der, vil man bare gerne videre. 

Øv, dumme Valmed, hvis den har narret os! Det var godt nok en rutsjebanetur :( Lyder godt med frimåned, så du kan få lidt ro.

Del dette indlæg

Annonce ♥

ja den er sgu lidt svær men det er da godt at de kan se fine æganlæg ? nu kan jeg ikke huske men er det modningen af æg der kan være problematisk for dig? 

Del dette indlæg

Annonce ♥

nu læser jeg lige at Lise79 skriver at valmed test er lidt upålidelige (det er dem med lyserødt håndtag ?) altså igår var jeg på dag 19 i cyklus og tager en test fordi jeg føler et eller andet (,sikkert fordi jeg er så fanget af  spændingen om det lykkes for Stine og Spark.. :blink ) og den blev svag positiv dog glemte jeg den og tjekkede først 7-10 min efter .. der er to streger og jeg skal ikke stå på hovedet i naturlig lys  :blink  :D for at skimte den men i strakt arm er den tydelig... chancen for at den passer er meget lille da de sølle x 2 hurtig sex vi har nået indtil nu næppe kan ende i baby... 

Men mit spørgsmål er, er de så tricky de der valmed ? jeg har da også brugt dem hvor der absolut ingen farvning er i testrummet ... hmmm mærkeligt...

ps ingen tillykke for jeg tror det er en fuptest  :D  :D  :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

nu læser jeg lige at Lise79 skriver at valmed test er lidt upålidelige (det er dem med lyserødt håndtag ?) altså igår var jeg på dag 19 i cyklus og tager en test fordi jeg føler et eller andet (,sikkert fordi jeg er så fanget af  spændingen om det lykkes for Stine og Spark.. :blink ) og den blev svag positiv dog glemte jeg den og tjekkede først 7-10 min efter .. der er to streger og jeg skal ikke stå på hovedet i naturlig lys  :blink  :D for at skimte den men i strakt arm er den tydelig... chancen for at den passer er meget lille da de sølle x 2 hurtig sex vi har nået indtil nu næppe kan ende i baby... 

Men mit spørgsmål er, er de så tricky de der valmed ? jeg har da også brugt dem hvor der absolut ingen farvning er i testrummet ... hmmm mærkeligt...

Uh, det lyder da særdeles interessant. Jeg tænker, at du skal prøve en anden type test? Dag 19 er da egentligt også mega tidligt.....? Men spændende er det!! :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lidt spændende alligevel :) Hold os endelig opdateret  :P

Jeg har også hørt at de ikke altid er lige pålidelige. Men lad os da håbe, at den taler sandt!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lidt spændende alligevel :) Hold os endelig opdateret  :P

Jeg har også hørt at de ikke altid er lige pålidelige. Men lad os da håbe, at den taler sandt!!

jeps det skal jeg nok køber nogle apotekstest efter træning  :)

forøvrigt fat mod Stine løbet er ikke kørt endnu  :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uh, det lyder da særdeles interessant. Jeg tænker, at du skal prøve en anden type test? Dag 19 er da egentligt også mega tidligt.....? Men spændende er det!! :D

alt for tidligt jeg tror heller ikke på det men prøver nogle andre de næste par dage  :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeps det skal jeg nok køber nogle apotekstest efter træning  :)

forøvrigt fat mod Stine løbet er ikke kørt endnu  :kiss

Tak Silke. Altid rart med lidt hep :)

Jeg følger dit eksempel, og får købt nogle andre tests. Og kan da fint være apotekets (de er bare lidt dyrere). Men hellere det, end at fortsætte med tests, man ikke helt stoler på  :unsure  :wacko  :blink  :angry

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak Silke. Altid rart med lidt hep :)

Jeg følger dit eksempel, og får købt nogle andre tests. Og kan da fint være apotekets (de er bare lidt dyrere). Men hellere det, end at fortsætte med tests, man ikke helt stoler på  :unsure  :wacko  :blink  :angry

Købt dem alternativt over nettet, der er de væsentligt billigere (fx billige-teste.dk). Men så har du dem selvfølgelig først i morgen, når posten kommer.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Købt dem alternativt over nettet, der er de væsentligt billigere (fx billige-teste.dk). Men så har du dem selvfølgelig først i morgen, når posten kommer.

Jep, det kunne jeg jo også. Har fået fra dem før, og de var egentlig ganske Udemærket :rolleyes  

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jep, det kunne jeg jo også. Har fået fra dem før, og de var egentlig ganske Udemærket :rolleyes  

har nu tisset på en apotekstest som giver en skyggestreg efter tid.. har nok fanget en bio.. tror det er det sædvanlige med mig..  :D anyway er på dag 21 i cyklus og jeg plejer at have en cyklus på ca 25/26 dage... men prøver igen om nogle dage igen..nu glæder jeg mig til d.7/8 hvor du og sparks skal teste  :)

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER