tusnelda

IVF og halvgammel mor søger solstrålehistorier;-)

3,874 indlæg i dette emne

Fedt for fælles opstart :glad Vi er i Dronninglund. Det er simpelthen fantastisk der var plads.

Tak søde Katrine!

Del dette indlæg

Så har jeg været til scanning. Skal ikke have mere hormon. Hun regnede med, at der ville være 3 æg klar til IUI på fredag.

Hvis det ikke lykkes i denne omgang, så hedder det ferilitetsklinik. Håber, håber, håber, at det lykkes for os denne gang!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hep hep for at det lykkes Dino! :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Krydser fingre for at det lykkes, Dino! :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er vi tilmeldt behandlingsforsøg. ICSI med lang protokol. Vi har sygeplejesamtale d 4/2...

Hvor dejligt for jer, glæder mig til at føle dig :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg været til scanning. Skal ikke have mere hormon. Hun regnede med, at der ville være 3 æg klar til IUI på fredag.

Hvis det ikke lykkes i denne omgang, så hedder det ferilitetsklinik. Håber, håber, håber, at det lykkes for os denne gang!

Hep hep hvor bliver det bare spændende. Krydser alt hvad krydses kan :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

tre æg hvor flot krydser alt hvad jeg kan  :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor dejligt for jer, glæder mig til at føle dig :)

Tusind tak :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er ægløsningssprøjten taget her til aften, og på fredag skal der tages æg ud - glæder mig! :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er ægløsningssprøjten taget her til aften, og på fredag skal der tages æg ud - glæder mig! :glad

Yay for fredag!!! :glad ser frem til at høre, hvordan det gik

Del dette indlæg

Annonce ♥

Håber det kommer til at gå rigtig godt imorgen Bermuda! Skal du så have lagt tilbage søndag? Hvor mange må du få retur? :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Yay for fredag!!! :glad ser frem til at høre, hvordan det gik

Ja, det et spændende :)

Lige sidder jeg på venteværelset og den beroligende pille er begyndt at virke - er helt groggy :p

Del dette indlæg

Annonce ♥

Glæder mig til at høre resultatet...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Håber det kommer til at gå rigtig godt imorgen Bermuda! Skal du så have lagt tilbage søndag? Hvor mange må du få retur? :)

Tak! :)

Jeg ved ikke hvonår vi skal have lagt æg op igen - men det er jo det offentlige, så der et lukket på søndag (mener jeg), så mon ikke det bliver mandag - onsdag?

Vi får lagt et æg op. Jeg har fået lavet et keglesnit for nogle år siden og det højner vist risikoen for for tidlig fødsel, hvilket en tvillingegraviditet også gør, så det vil de gerne prøve at undgå :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Krydser fingre for alt går godt Bermuda. :goodluck

Jeg selv har lige fået IUI på sølle 2 mio :cell  Det laveste antal til dagsdato.

Der bliver sendt en henvisning afsted til ferilitetsklinik idag, så vi kan undgå unødig ventetid. Suk altså, tror ikke vi skal sætte næsen op efter noget i denne cyklus heller, men nu kan vi forhåbentlig se videre til noget der kommer til at virke.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg selv har lige fået IUI på sølle 2 mio :cell Det laveste antal til dagsdato.

Der bliver sendt en henvisning afsted til ferilitetsklinik idag, så vi kan undgå unødig ventetid. Suk altså, tror ikke vi skal sætte næsen op efter noget i denne cyklus heller, men nu kan vi forhåbentlig se videre til noget der kommer til at virke.

Giv ikke op endnu, vi havde samme antal her da jeg blev gravid og jeg troede på ingen måde på det.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er gået rigtig fint i dag - har fået taget otte æg ud :glad

Sandsynligvis skal vi have lagt et æg op igen på onsdag, men vi kan risikere mandag. Det afhænger jo af hvordan de udvikler sig :)

Jeg krydser fingre for, at der er gevinst på trods af det lave antal :bd

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er gået rigtig fint i dag - har fået taget otte æg ud :glad

Sandsynligvis skal vi have lagt et æg op igen på onsdag, men vi kan risikere mandag. Det afhænger jo af hvordan de udvikler sig :)

Jeg krydser fingre for, at der er gevinst på trods af det lave antal :bd

8 er da et flot antal, det kan du dæleme godt være glad for.

Ved min første ægudtagning fik jeg 4 æg ud, hvor to så blev befrugtet, men det ene gik så til.

Husk på at et enkelt guldæg er hvad der skal til :) Krydser fingrer for dig <3

Del dette indlæg

Annonce ♥

8 er da et flot antal, det kan du dæleme godt være glad for.

Ved min første ægudtagning fik jeg 4 æg ud, hvor to så blev befrugtet, men det ene gik så til.

Husk på at et enkelt guldæg er hvad der skal til :) Krydser fingrer for dig <3

Jeg er sørme også glad! :)

Havde slet, slet ikke regnet med så mange. De har hele tiden kunne se fem ægblærer, så det var der jeg var. Den første ægblære var tom, så da vi gik ud af lokalet og de havde tre æg på det tidspunkt, var jeg overbevist om, at vi max ville have fire. Var vildt glad da hun sagde otte! :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

8 æg er sørme flot kæmpe tilykke Bermuda  :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

8 æg er sørme flot kæmpe tilykke Bermuda :loveshower

Mange tak! :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er sørme også glad! :)

Havde slet, slet ikke regnet med så mange. De har hele tiden kunne se fem ægblærer, så det var der jeg var. Den første ægblære var tom, så da vi gik ud af lokalet og de havde tre æg på det tidspunkt, var jeg overbevist om, at vi max ville have fire. Var vildt glad da hun sagde otte! :D

Flot flot med otte æg det lyder da rigtig lovende.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Flot flot med otte æg det lyder da rigtig lovende.

Tak, det synes jeg også :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hurra for 8 æg :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Håber det lykkes trods antallet!

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER