tusnelda

IVF og halvgammel mor søger solstrålehistorier;-)

3,874 indlæg i dette emne

Glædelig jul til dig også.

Jeg tester i morgen tidlig, så må vi se hvad den siger :)

Der bliver heppet herfra og krydset hvad krydses kan..!

Del dette indlæg

I dag har jeg for første gang prøvet at det var farvet, da jeg tørrede mig. Det kan jo betyde to ting. Jeg håber selvfølgelig på den positive side af tingene.

Del dette indlæg

Annonce ♥

I dag har jeg for første gang prøvet at det var farvet, da jeg tørrede mig. Det kan jo betyde to ting. Jeg håber selvfølgelig på den positive side af tingene.

hmmmmm lyder som implantations halløj ikk? 

Del dette indlæg

Annonce ♥

hmmmmm lyder som implantations halløj ikk? 

Det passer i hvert fald med dagen. Præcis en uge efter ÆL. Men har en del murren i maven. Så kan jo også være mens der er tidligt på trapperne. Det er jo set før.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det passer i hvert fald med dagen. Præcis en uge efter ÆL. Men har en del murren i maven. Så kan jo også være mens der er tidligt på trapperne. Det er jo set før.

tager du ikke stikpiller progesteron ? det kunne være sarte slimhinder  og ikke tidlig mens,

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det blev til en meget NEGATIV test her til morgen, som jeg måske også var lidt forberedt på :( Men heldigvis har manden og jeg hinanden, et dejligt liv og det er jul, så glædelig jul til jer alle sammen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det blev til en meget NEGATIV test her til morgen, som jeg måske også var lidt forberedt på :( Men heldigvis har manden og jeg hinanden, et dejligt liv og det er jul, så glædelig jul til jer alle sammen :)

Det er jeg ked af at høre, puha det er en ommer  :kiss Glædelig jul til jer to  :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv Lykke.

I må på den igen.

Men inden da, må I have en rigtig god jul :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

tager du ikke stikpiller progesteron ? det kunne være sarte slimhinder  og ikke tidlig mens,

Jo det gør jeg. Ja det kan være. Tager en dag ad gangen ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

øv altså! Hvor er jeg ked af at høre, at der ingen gevinst er...!

Dejligt at høre i trods alt havde en god jul!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Æv for helvede. Rigtig god jul og nytår trods alt. Hvad er next step?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er jeg ked af at høre, puha det er en ommer  :kiss Glædelig jul til jer to  :kiss

Tak skal du have.

Ja det er rigtig meget en ommer, men tvivler på en ommer kan gære noget ved det :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv Lykke.

I må på den igen.

Men inden da, må I have en rigtig god jul :kiss

Ja øv bøv røv... Nu vil jeg bare krydse alt hvad jeg kan for dig så XXXX :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Æv for helvede. Rigtig god jul og nytår trods alt. Hvad er next step?

Tak skal du have, og godt nytår til dig også, det bliver jo helt klart en fantastisk år for jer <3

Jamen vi har jo stadig to æg i fryseren, som så bliver brugt ved næste forsøg, og derefter er det så slut i det offentlige :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak skal du have, og godt nytår til dig også, det bliver jo helt klart en fantastisk år for jer <3

Jamen vi har jo stadig to æg i fryseren, som så bliver brugt ved næste forsøg, og derefter er det så slut i det offentlige :(

Nå ok det havde jeg glemt. Hvis det ikke lykkes, har I så allerede bestemt jer for en klinik eller tager I et skridt ad gangen?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå ok det havde jeg glemt. Hvis det ikke lykkes, har I så allerede bestemt jer for en klinik eller tager I et skridt ad gangen?

Hvis ikke fryseæggene virker, så bliver det nok ivf-syd i Fredericia.

Der er en del herinde der har anbefalet dem, og har allerede mailet med dem derinde, da jeg var interesseret i at vide, og der var lang ventetid. Så har det faktisk lidt sådan nu, at nu skal de fryseæg bare bruges, så vi kan komme videre til en klinik, hvor de gør en masse andre ting for en, for at det skal lykkedes :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er en del herinde der har anbefalet dem, og har allerede mailet med dem derinde, da jeg var interesseret i at vide, og der var lang ventetid. Så har det faktisk lidt sådan nu, at nu skal de fryseæg bare bruges, så vi kan komme videre til en klinik, hvor de gør en masse andre ting for en, for at det skal lykkedes :)

Godt med en plan Lykke, det hjælper altid lidt i en trist tid,synes jeg   :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har nu i de sidste dage prøve testet. En ting kan man sige...det er rart at jeg ikke behøver at tolke på testene. En streg, og resten hvidt i hvidt  :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har nu i de sidste dage prøve testet. En ting kan man sige...det er rart at jeg ikke behøver at tolke på testene. En streg, og resten hvidt i hvidt  :)

hmmmm stadig for tidligt at miste modet sagde optimisten  :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

hmmmm stadig for tidligt at miste modet sagde optimisten  :D

Hehe ja det er det. Og selv om det lyder mærkeligt, er denne form for test næsten en lettelse. At sidde med de test, der vis man liiiige drejer den i en vinkel på 35 grader i den rigtige belysning, måske har en antydning af en skyggestreg. Det er næsten ikke til at bære  :blink Så hellere et clean output ( selvfølgelig kun fordi at man kan teste positiv om nogle dage. Det giver jo sig selv  :D  :D  :D )

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder som en god plan, jeg har også kun hørt positiv om det sted.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe ja det er det. Og selv om det lyder mærkeligt, er denne form for test næsten en lettelse. At sidde med de test, der vis man liiiige drejer den i en vinkel på 35 grader i den rigtige belysning, måske har en antydning af en skyggestreg. Det er næsten ikke til at bære :blink Så hellere et clean output ( selvfølgelig kun fordi at man kan teste positiv om nogle dage. Det giver jo sig selv :D :D :D )

Det er altså for tidligt at give op. Og vil lige indskyde at min test den ene dag var helt blank og dagen efter positiv. Så positiv at den ikke skulle drejes og vendes og manden kunne se det. Så der kan ske meget på en dag. Hepper forsat

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er altså for tidligt at give op. Og vil lige indskyde at min test den ene dag var helt blank og dagen efter positiv. Så positiv at den ikke skulle drejes og vendes og manden kunne se det. Så der kan ske meget på en dag. Hepper forsat

Tak for det :)

Jeg er heller ikke så bekymret endnu. Og har slet ikke opgivet endnu. Det er jo nu, det begynder at vise sig, hvis der er gevinst. Det er næsten ligesom skrabekalenderen. Man åbner en dag ad gangen, og ser om der er gevinst  :P

Det eneste jeg mente var, at det næsten kan være mere opslidende at have de tests, hvor den af den ene eller anden årsag, skaber grobund for spekulationer.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altid vigtigt med en plan. Jeg krydser fingre for, at der gods i dine fryseæg!! Hep Hep

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for det :)

Jeg er heller ikke så bekymret endnu. Og har slet ikke opgivet endnu. Det er jo nu, det begynder at vise sig, hvis der er gevinst. Det er næsten ligesom skrabekalenderen. Man åbner en dag ad gangen, og ser om der er gevinst :P

Det eneste jeg mente var, at det næsten kan være mere opslidende at have de tests, hvor den af den ene eller anden årsag, skaber grobund for spekulationer.

Det var godt

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER