tusnelda

IVF og halvgammel mor søger solstrålehistorier;-)

3,874 indlæg i dette emne

Nej, den natur kan vi ikke altid gøre så meget ved. Hvor store var æggene ca? Mine 'små' var jo ca 13-14 mm ved sidste scanning, og de blev da fint taget ud alligevel. Til gengæld lyder bare mega godt med alle de æg!!!! Så må sandsynligheden for, at bare et af dem bliver til en dejlig baby da være større. Men puha, den der vente-spænding - den er svær!!!

De var meget små...mellem 10 og 14  :wacko  :unsure

Men de mente at de alle kunne 'nå' at være med til næste gang. Er så lige kommet til at knække den ene orgulatran sprøjte (jep, fummelfinger var i gang haha) Så har været nødt til at spørge om recept på een ny, det er så åndssvagt.  

Men har aldrig stået i den situation før, at mine æg ikke udviklede sig...så tak for de opmuntrende ord Spark....og uhhh jeg krydser fingre for julen!! Håber sådan at det lykkes jer!

Del dette indlæg

Æv men det kan sagtens nå at komme. Mine voksede heller ikke og vups to dage senere havde de alligevel indhentet. Jeg hepper løs på dine små ægge basser i weekenden.

Tusind tak Janne...ja vi håber at det lader sig gøre, jeg er nok bare lidt modløs lige nu...men lad os nu se på lørdag :)

Hvordan gik det til din scanning med liilemanden/pigen? Er jo vildt spændt på jeres vegne :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Silke - startede I op i januar?

ja jeg tror det bliver midt januar dag 21 i min cyklus.. det er sgu fedt at du laver så mange æg selv om de er langsomme, sidste gang tog det også lidt ekstra tid for mine æg at vokse..

krydser fingre for dig :loveshower . 

Del dette indlæg

Annonce ♥

ja jeg tror det bliver midt januar dag 21 i min cyklus.. det er sgu fedt at du laver så mange æg selv om de er langsomme, sidste gang tog det også lidt ekstra tid for mine æg at vokse..

krydser fingre for dig :loveshower . 

Tak Silke..

Så starter året på en frisk midt i januar!! :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så bare se sådan på det, at de skal have lidt flere dage at vokse i, og så kommer der forhåbentlig rigtig mange gode æg ud af det. Krydser fingrer for dig, og sender dig lidt vokseværk :)

Tak for det Lykke!

Så sender jeg lidt ekstra tålmodighed den anden vej :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak Janne...ja vi håber at det lader sig gøre, jeg er nok bare lidt modløs lige nu...men lad os nu se på lørdag :)

Hvordan gik det til din scanning med liilemanden/pigen? Er jo vildt spændt på jeres vegne :)

Det kan jeg godt forstå. Er eddermame også stiv modvind at være i behandling. I morgen bliver en god dag :kiss

Det er først den 20/12, er meget meget spændt. Jeg er nu sygemeldt fra arbejdet, så skal være hjemme 4-8 uger, jeg skal lige lande men det bliver rigtig godt. Tror ikke på stress er godt for babyen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå. Er eddermame også stiv modvind at være i behandling. I morgen bliver en god dag :kiss

Det er først den 20/12, er meget meget spændt. Jeg er nu sygemeldt fra arbejdet, så skal være hjemme 4-8 uger, jeg skal lige lande men det bliver rigtig godt. Tror ikke på stress er godt for babyen.

Det lyder som en god ide med en sygemelding..tror også at I alle har brug for at kunne stresse helt af, og nyde hvad der er i vente. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak Silke..

Så starter året på en frisk midt i januar!! :)

jeps så begynder det igen, jeg både glæder mig og frygter det for det er vores sidste forsøg 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Held og lykke til scanning i dag Stine :goodluck :bd Hepper på mange store æggebasser :yay :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Held & lykke. :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Held og lykke til scanning i dag Stine :goodluck :bd Hepper på mange store æggebasser :yay :yay

Held & lykke. :kram

HEP HEP HEP :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for det allesammen  :kiss

De vil bare ikke rigtig vokse, de kære små...de ligger mellem 13 og 17.

Så der er først æg-udtagning tirsdag (havde regnet med i overmorgen), så må vi se hvad det hele ender med. Men det er lidt vildt, at de har været SÅ længe undervejs. Det er 10. dagen i dag :blink  

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeps så begynder det igen, jeg både glæder mig og frygter det for det er vores sidste forsøg 

Kan jeg godt forstå...vores er også det sidste. Men vi var bare så heldige, at vi har et enkelt strå at gøre brug af, hvis det igen bliver en fuser. 

Men ja, kan godt forstå at man lige tænker en ekstra gang  :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for det allesammen  :kiss

Så der er først æg-udtagning tirsdag (havde regnet med i overmorgen), så må vi se hvad det hele ender med. Men det er lidt vildt, at de har været SÅ længe undervejs. Det er 10. dagen i dag :blink  

men det går da fremad søde dig, på tirsdag er de plukkemodne og stærke  :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for det allesammen :kiss

Det lyder da meget rimeligt :) Mine var mellem 13-14 og 18 på dag 10, og de blev da alle taget ud på dag 12. Så dine skal nok blive gode på dag 13!! :) :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder da meget rimeligt :) Mine var mellem 13-14 og 18 på dag 10, og de blev da alle taget ud på dag 12. Så dine skal nok blive gode på dag 13!! :) :kram2

Ja det håber jeg også :) Men to hele uger. Det er bare fordi jeg aldrig har gået så lang tid før....

hvordan står det til med tålmodigheden Spark og Lykke?

Del dette indlæg

Annonce ♥

men det går da fremad søde dig, på tirsdag er de plukkemodne og stærke  :kiss

Jeg er bare vildt utålmodig haha! De 'plejer' jo på nuværende tidspunkt at ligge og hygge i petriskålen  :cell

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det håber jeg også :) Men to hele uger. Det er bare fordi jeg aldrig har gået så lang tid før....

Går indtil videre ret godt med tålmodigheden :) Har heldigvis ret travlt på arbejde og resten af tiden har jeg travlt med juleforberedelser (faktisk ret god årstid at være i behandling med så mange distraktioner :D ) Men jeg skal ikke holde mig for god til, at jeg har taget den første g-test i dag, hehe. Den var selvfølgelig negativ, men der var også forventeligt, og skulle faktisk bare teste om ÆL-sprøjten var ude af kroppen.

Hepper på at de 2 uger er lige præcis det, der skal til for, at du får lavet superæg, der bliver til en superbaby :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det er ikke skidt. Mine har været klar mellem ni dage fjorten dage. De skal nok komme!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er det jo ægudtagning lige om lidt for dit vedkommende, SPÆNDENDE :D Er sikker på de når at få en god størrelse, nogle gange skal de kære små derinde, bare have lidt længere tid til at vokse sig store og stærke, så må man bare lige have lidt tålmodighed. Selvom det er PISSE SVÆRT!!! :)

Her går det faktisk fint, tiden flyver af sted synes jeg, og har haft nok at se til de seneste dage, + har holdt min fødselsdag af flere omgange og i dag er så den store dag, Så har også haft rykind hele dagen.

Nu er sofaen heldigvis hoppet på ryggen af mig, og herren har sagt vi bare skal slappe af og hygge resten af dagen, og hente noget vammelt mad :)

Inden man ser sig om, så er det jo D. 25, men tør bare ikke sætte forventningerne for højt, er jo desværre blevet slemt skuffet ALLE de andre gange, så prøver bare at tage det som det kommer. Selvom det er PISSE SVÆRT :-/

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er det jo ægudtagning lige om lidt for dit vedkommende, SPÆNDENDE :D Er sikker på de når at få en god størrelse, nogle gange skal de kære små derinde, bare have lidt længere tid til at vokse sig store og stærke, så må man bare lige have lidt tålmodighed. Selvom det er PISSE SVÆRT!!! :)

Her går det faktisk fint, tiden flyver af sted synes jeg, og har haft nok at se til de seneste dage, + har holdt min fødselsdag af flere omgange og i dag er så den store dag, Så har også haft rykind hele dagen.

Nu er sofaen heldigvis hoppet på ryggen af mig, og herren har sagt vi bare skal slappe af og hygge resten af dagen, og hente noget vammelt mad :)

Inden man ser sig om, så er det jo D. 25, men tør bare ikke sætte forventningerne for højt, er jo desværre blevet slemt skuffet ALLE de andre gange, så prøver bare at tage det som det kommer. Selvom det er PISSE SVÆRT :-/

tillykke med fødselsdagen og hvor jeg håber du/i får den bedste julefødselsdagsgave EVER  :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med fødselsdagen. I dag skal du arbejde, i aften kommer der Extant på tv3, i morgen X Factor UK på Dr3, onsdag tager du i bio, torsdag er der Bones på TV3. Fredag skal I ud og spise, lørdag noget jule hygge. På søndag er det 4 søndag i Advent,kirken har sikkert noget spas og mandag kan du tage i bio, tirsdag lille juleaften, onsdag jule aften, torsdag 1 juledag og så anden juledag en, positiv test. Bare læn dig tilbage og nyd jeg har planlagt alle dagene for dig. Hepper på dig og tror på det. Kram herfra

ps læses med humor

Del dette indlæg

Annonce ♥

tillykke med fødselsdagen og hvor jeg håber du/i får den bedste julefødselsdagsgave EVER  :kiss

Tak, hvor er du skøn :kiss

Håber selvfølgelig også vi er heldige, nu skal dagene bare have lov at gå :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med fødselsdagen. I dag skal du arbejde, i aften kommer der Extant på tv3, i morgen X Factor UK på Dr3, onsdag tager du i bio, torsdag er der Bones på TV3. Fredag skal I ud og spise, lørdag noget jule hygge. På søndag er det 4 søndag i Advent,kirken har sikkert noget spas og mandag kan du tage i bio, tirsdag lille juleaften, onsdag jule aften, torsdag 1 juledag og så anden juledag en, positiv test. Bare læn dig tilbage og nyd jeg har planlagt alle dagene for dig. Hepper på dig og tror på det. Kram herfra

ps læses med humor

Hahahahahaha :D :D :D :D

Lyder plus-minus som mit program,

Del dette indlæg

Annonce ♥

ps læses med humor

Haha hvor er du da bare fantastisk :kiss

Kunne sku da ikke lade være med at grine af sådan en skøn besked :D

Har faktisk en masse planer denne uge, så tiden skal sku nok gå, men tak for alle dine forslag, laver lige lidt om på hvad der skal ses i tv :P

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER