tusnelda

IVF og halvgammel mor søger solstrålehistorier;-)

3,874 indlæg i dette emne

nåårrhhh det er fordi du er i kort protokol og jeg tager jo synarella som :rolleyes jo styre cyklus..AHA der blev jeg klogere 

Ahaaaa, der kan man se :) Ja, synerella ved jeg ikke noget om :)

Del dette indlæg

Så er jeg ved at være klar til kort opstart, med vores sidste ivf.

Skal til første scanning i morgen. Så må vi se, hvad denne omgang kan :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uh, hvor er det spændende!!!!! Hepper på dig :yay :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

hep hep Stine  :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hep hep hep! Kvapso her vil gerne have selskab i den anden tråd:-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

DÅRLIG NYT: Blev scannet igen i dag, og det er som om de ikke rigtig vokser mere derinde de kære små æggeblærer, mens limpinden var dog vokset lidt!!!! Frustrerende :(

Lægen spurgte om jeg ville opgive at få noget ud af dette forsøg, eller om jeg ville prøve en scanning mere på fredag.... Da jeg IKKE bare giver så let op, takkede jeg da ja til en scanning mere fredag, i håb om at der sker lidt inde i den lune hule :) Vi spilder jo ikke noget ved det, da æggene først kommer op af fryseren, når de kan se at alt indeni mig ser fint ud....

Sårhh små æggeblærer, VVVVVOOOOOKKKKKSSSSSS :D

Frustrende! Jeg hepper videre og er sikker på de næste dage er gode ved æg vennerne! Der sendes vokse støv herfra.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Orgalutran (ganirelix er det aktive middel) er ægløsningshæmmende. Jeg skal tage den på CD 8 og CD 9 (indtil videre) for at sikre, at jeg ikke får ægløsning af mig selv. Hmmm.... troede faktisk, at vi alle fik nogenlunde samme 'pakke'?! Men hvad ved jeg :D Nej, vi kommer godt nok ikke let til de drømmebabyer :blink

Det fik jeg her 5 gang da det ellers blev en weekend. Tror hver sted har deres egen preference for hvad der virker. Det er sq en spændende cocktail alt i alt for at fremme ting, modne ting, starte ting, stoppe ting, no Wonder man blir lidt bims.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Status CD 10: Så er jeg igen blevet scannet, og der blev dømt Ovitrelle i aften og ÆU på fredag 5/12 (CD 12) og forhåbentligt ÆO søndag 7/12 (CD 14). Uh, det er spændende. Desværre ser det ikke ud til, at der er så mange æg. 3 store på højre æggestok plus et par stykker, der er små, og 1 lille på venstre æggestok. Så nok kun 3 stk i alt. Planen bliver, at jeg skal sættes op i dosis næste gang, hvis det (7-9-13, bank-under-bordet, antijinx) ikke virker denne gang. Da jeg spurgte, fortalte lægen, at 9-10 æg var det man sigtede efter, da det gav den bedste kombination af gavnlige og skadelige virkninger. Han fortalte også, at min livmoderslimhinde var flot, og at det faktisk så rigtigt fint ud (jeg er selvfølgelig bare fokuseret på det der æg antal, altså!). Nå, det bliver spændende de næste par dage!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Status CD 10: Så er jeg igen blevet scannet, og der blev dømt Ovitrelle i aften og ÆU på fredag 5/12 (CD 12) og forhåbentligt ÆO søndag 7/12 (CD 14). Uh, det er spændende. Desværre ser det ikke ud til, at der er så mange æg. 3 store på højre æggestok plus et par stykker, der er små, og 1 lille på venstre æggestok. Så nok kun 3 stk i alt. Planen bliver, at jeg skal sættes op i dosis næste gang, hvis det (7-9-13, bank-under-bordet, antijinx) ikke virker denne gang. Da jeg spurgte, fortalte lægen, at 9-10 æg var det man sigtede efter, da det gav den bedste kombination af gavnlige og skadelige virkninger. Han fortalte også, at min livmoderslimhinde var flot, og at det faktisk så rigtigt fint ud (jeg er selvfølgelig bare fokuseret på det der æg antal, altså!). Nå, det bliver spændende de næste par dage!!

shiiiiiit nu sker der noget hep hep hep  :loveshower jeg fik også at vide at der måske ville være 3 æg men de fik 6 ud og første gang var der 3 der kunne bruges og anden gang var der 2 æg... 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hep hep hep! Kvapso her vil gerne have selskab i den anden tråd:-)

hæhæ kvapso..sådan ser jeg også ud bare uden baby  :blink

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så sker der sq da noget. De sidste små ægger skal nok nå med. Jeg er begyndt at kaste op igen af ren hepperi....

Giv lige en update efter næste scan.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er jeg startet op idag, med samme mængde medicin som sidst. Det kunne jo være dejligt med ligeså mange æg. Så havde man da lidt ekstra til fryseren. Men nu må vi se ;) De kunne konstatere at gårdspladsen derinde var fejet og gjort rent hehe! Så nu er vi klar. De udleverer åbenbart ikke medicin mere, så måtte på døgn apotek og fylde en hel indkøbspose med medicin. Det ser sgu lidt vildt ud, når man får så meget udleveret på 1 gang. Og med tanke på, at alt det skal ind i mig, inden vi er færdige Yiaks!!

2. scanning mandag.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er jeg startet op idag, med samme mængde medicin som sidst. Det kunne jo være dejligt med ligeså mange æg. Så havde man da lidt ekstra til fryseren. Men nu må vi se ;) De kunne konstatere at gårdspladsen derinde var fejet og gjort rent hehe! Så nu er vi klar. De udleverer åbenbart ikke medicin mere, så måtte på døgn apotek og fylde en hel indkøbspose med medicin. Det ser sgu lidt vildt ud, når man får så meget udleveret på 1 gang. Og med tanke på, at alt det skal ind i mig, inden vi er færdige Yiaks!!

2. scanning mandag.

ja vi er lidt junkieagtige når vi står på apoteket  :blink

gårdspladsen..hahahhaahaa den skulle lige ind og vende,  :D  :D  :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

2. scanning mandag.

Mmuhhaaaa, gårdspladsen :rolleyes  Godt der er indflytningsklar nu så. Og med alle de drugs er du jo også på vej! 

Del dette indlæg

Annonce ♥

shiiiiiit nu sker der noget hep hep hep  :loveshower jeg fik også at vide at der måske ville være 3 æg men de fik 6 ud og første gang var der 3 der kunne bruges og anden gang var der 2 æg... 

Så sker der sq da noget. De sidste små ægger skal nok nå med. Jeg er begyndt at kaste op igen af ren hepperi....

Giv lige en update efter næste scan.

Tak for hep skønne jer :) :) :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

2. scanning mandag.

Spændende!!! Godt alt er klar :) Jag har så været på apoteket 3 gange inden for en uge for at hente medicin, da jeg blev rådet til kun at købe lidt af gange. Tror efterhånden personalet kender mig, hehe. Men hvad gør vi ikke for den der drømmebaby :)

Sæt i gang :D :D hep hep :yay :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Frustrende! Jeg hepper videre og er sikker på de næste dage er gode ved æg vennerne! Der sendes vokse støv herfra.

Meget frustrerende ja, men nu må vi se om de små æggeblærer er vokset derinde, når jeg skal scannes i morgen. Håber alt det hepperi har hjulpet :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

ih guder hvor skal du bare have meget tålmodighed  :D det skal satme lykkes

Ja meget, og tålmodigheden er ved at slippe op. Har egentlig lidt forberedt mig på et dårligt svar i morgen, så kan kun blive glædelig overrasket :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja meget, og tålmodigheden er ved at slippe op. Har egentlig lidt forberedt mig på et dårligt svar i morgen, så kan kun blive glædelig overrasket :)

pøj pøj håber det hele sker nu  :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

CD12, 2+0, ÆU: Nå så var det i dag, at jeg skulle have taget æg ud. Hold op, hvor var jeg spændt. Sov næsten ikke i nat! Mødte kl. 8.15 og manden afleverede den hjemmelavede sædprøve. Lidt efter kom vi ind til en meget sød sygeplejerske, der fortalte om dagens forløb. Jeg fik lagt et venflon, og fik 2 paracetamol og en beroligende pille. Kl 9.20 var det så vores tur til ægudtagning. Og hold op, hvor gik det nemt :) Jeg fik lidt morfin i mit drop, og jeg mærkede næsten slet ikke noget. Jo, lægen skulle selvfølgelig manorere lidt rundt, men det var absolut til at klare :) Resultatet blev hele 7 æg :) :) Det er jeg meget tilfreds med, da jeg jo kun troede, der var 3 æg klar :) :) Efter ÆU skulle jeg hvile lidt. Her kom der så en laborant ud og spurgte, om vi var sikre på, at det var ICSI, vi skulle have, for sædprøven var af ret god kvalitet :) Jahhh! Vi holder selvfølgelig fast i ICSI, men ih hvor er det godt at høre, at sædprøver var god i dag :)

Så nu er jeg hjemme på sofaen, og manden varter mig op :) Så skal vi bare vente spændt til på søndag om 2 dage, hvor vi kan høre, om æggene er ok til at lægge op, spændende!!! :) :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

CD12, 2+0, ÆU: Nå så var det i dag, at jeg skulle have taget æg ud. Hold op, hvor var jeg spændt. Sov næsten ikke i nat! Mødte kl. 8.15 og manden afleverede den hjemmelavede sædprøve. Lidt efter kom vi ind til en meget sød sygeplejerske, der fortalte om dagens forløb. Jeg fik lagt et venflon, og fik 2 paracetamol og en beroligende pille. Kl 9.20 var det så vores tur til ægudtagning. Og hold op, hvor gik det nemt :) Jeg fik lidt morfin i mit drop, og jeg mærkede næsten slet ikke noget. Jo, lægen skulle selvfølgelig manorere lidt rundt, men det var absolut til at klare :) Resultatet blev hele 7 æg :) :) Det er jeg meget tilfreds med, da jeg jo kun troede, der var 3 æg klar :) :) Efter ÆU skulle jeg hvile lidt. Her kom der så en laborant ud og spurgte, om vi var sikre på, at det var ICSI, vi skulle have, for sædprøven var af ret god kvalitet :) Jahhh! Vi holder selvfølgelig fast i ICSI, men ih hvor er det godt at høre, at sædprøver var god i dag :)

Så nu er jeg hjemme på sofaen, og manden varter mig op :) Så skal vi bare vente spændt til på søndag om 2 dage, hvor vi kan høre, om æggene er ok til at lægge op, spændende!!! :) :)

Hvor lyder det bare som en rigtig god oplevelse, af noget som kan være ubehageligt!

Skønt med 7 gode æg og en god sædprøve :yay håber de kommer til at lægge godt i rugekasse inden, du skal have lagt op :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor lyder det bare som en rigtig god oplevelse, af noget som kan være ubehageligt!

Skønt med 7 gode æg og en god sædprøve :yay håber de kommer til at lægge godt i rugekasse inden, du skal have lagt op :kram

Tak :) Ja, det var en utrolig rar oplevelse ift hvad jeg havde forestillet mig. Selvfølgelig virke det smertestillende stadig lidt, hehe, så vi må se hvordan resten af dagen går :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vildt dejligt Spark. 7 æg. Det lyder da vildt godt. Pøj Pøj med behandlingen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vildt dejligt Spark. 7 æg. Det lyder da vildt godt. Pøj Pøj med behandlingen.

Tak :) og i lige måde da :) :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Godt gået Sparks. Sikke mange æg og nu med gode svømmere. Så er der da helt sikkert nogle små æg basser klar på søndag. Hepper ivrigt videre.

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER