tusnelda

IVF og halvgammel mor søger solstrålehistorier;-)

3,874 indlæg i dette emne

jaaa tak, biologerne kom også og sagde at det ikke havde været nødvendigt at skylle æggene ud, de smuttede selv ud af blæren ? ved ikke helt hvad de mente men det var rigtig gode tegn på at de var klar..

det var faktisk ok resultat selv om jeg ikke er en der laver 25 æg pr gang  :) så nu er det den svære ventetid :blink

Lyder som et godt tegn :)

De skulle lave ICSI på æggene ikke? Hvornår får du svar på, hvordan de har klaret sig?

Del dette indlæg

Lyder som et godt tegn :)

De skulle lave ICSI på æggene ikke? Hvornår får du svar på, hvordan de har klaret sig?

jeps ICSI og torsdag morgen ringer jeg ind, ellers hvis det er gået i udu så for jeg besked imorgen 

Del dette indlæg

Annonce ♥

jaaa tak, biologerne kom også og sagde at det ikke havde været nødvendigt at skylle æggene ud, de smuttede selv ud af blæren ? ved ikke helt hvad de mente men det var rigtig gode tegn på at de var klar..

det var faktisk ok resultat selv om jeg ikke er en der laver 25 æg pr gang  :) så nu er det den svære ventetid :blink

Synes det er pisse flot, og i realiteten skal du jo kun bruge et guldæg :)

Ja kæft hvor bruger vi egentlig meget tid på at vente :) Men mon ikke det er det hele værd, når det kommer til stykket :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes det er pisse flot, og i realiteten skal du jo kun bruge et guldæg :)

Ja kæft hvor bruger vi egentlig meget tid på at vente :) Men mon ikke det er det hele værd, når det kommer til stykket :D

du har ret kun et guldæg :) og ja det er det hele værd  :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

fantastisk Janne det var den bedste nyhed søde :loveshower

status herfra er 6 æg ud af 6 ægblærer kom ud og de så godt ud og lægen var imponeret over de 100 % så nu er det bare at vente og håber at de deler sig.. nu vil jeg sove er groggy efter beroligende og morfin

Ja meget. Jeg troede slet ikke på det og lå bare og tudede indtil manden siger hov det blinker lige der.

Hold da op Silke. Det er bare også en god nyhed. Og så mange! Det må give gevinst.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var sku da en fantastisk nyhed at komme ind til :D

Hvor er jeg bare glad på jeres vegne, det må ha været så vildt, da det kom på skærmen, og at et lille hjerte blinkede. Kæmpe tillykke

Tak :-) Ja især fordi jeg især havde afskrevet det!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja meget. Jeg troede slet ikke på det og lå bare og tudede indtil manden siger hov det blinker lige der.

Hold da op Silke. Det er bare også en god nyhed. Og så mange! Det må give gevinst.

jeg synes det er så fantastisk at i har set hjerteblink, det er bare en solstråle historie  :kiss

er det mange æg? jeg synes bare når andre får taget æg ud er der mindst 14 til fryseren men det kan godt være jeg tager fejl  :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg synes det er så fantastisk at i har set hjerteblink, det er bare en solstråle historie :kiss

er det mange æg? jeg synes bare når andre får taget æg ud er der mindst 14 til fryseren men det kan godt være jeg tager fejl :)

Ja det er det godt nok.

14 det lyder godt nok af mange. Jeg ved det faktisk ikke, men troede alt over to var godt. Men jeg har også kun prøvet IUI. Meeeen du skal kun bruge et guldæg. Nu hvor jeg ikke skal tude mere, så kan jeg koncentrere mig om at heppe på jer andre.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det er det godt nok.

14 det lyder godt nok af mange. Jeg ved det faktisk ikke, men troede alt over to var godt. Men jeg har også kun prøvet IUI. Meeeen du skal kun bruge et guldæg. Nu hvor jeg ikke skal tude mere, så kan jeg koncentrere mig om at heppe på jer andre.

jaaa nu skal du ikke tude mere men ae dællen  :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

jaaa nu skal du ikke tude mere men ae dællen :loveshower

Lige præcis. Bilde mig selv ind at det er baby på 4 mm og ikke Nutella der buler pt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lige præcis. Bilde mig selv ind at det er baby på 4 mm og ikke Nutella der buler pt.

haha nutella. min delle er lavet af nougat ritter sport  :blink  :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

nøj jeg har det som jeg har siddet på en landmine  :wacko ligner en i 6. måned nå men det går over igen..  :) medmindre jeg bliver ved med at æde nougat  :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

nøj jeg har det som jeg har siddet på en landmine :wacko ligner en i 6. måned nå men det går over igen.. :) medmindre jeg bliver ved med at æde nougat :D

Ha haaa nu skal du sikkert amme to babyer lige om lidt så skal der være lidt at tære på.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ha haaa nu skal du sikkert amme to babyer lige om lidt så skal der være lidt at tære på.

jaaaa jeg æder bare videre bare så :D  :D hvordan har du det Janne ?

Del dette indlæg

Annonce ♥

jaaaa jeg æder bare videre bare så :D :D hvordan har du det Janne ?

Jeg var ellers lige så glad efter i går. Men hver gang jeg skal nr to på wc kommer der en smule blodig slim og brunt udflåd-sorry! Så nu er jeg nervøs igen. Stadig ingen kvalme, håber bare det betyder jeg skal have en dreng.

Del dette indlæg

Annonce ♥

jaaaa jeg æder bare videre bare så :D :D hvordan har du det Janne ?

Jeg var ellers lige så glad efter i går. Men hver gang jeg skal nr to på wc kommer der en smule blodig slim og brunt udflåd-sorry! Så nu er jeg nervøs igen. Stadig ingen kvalme, håber bare det betyder jeg skal have en dreng.

Del dette indlæg

Annonce ♥

det er da bare rester,det er jeg helt overbevist om  :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

det er da bare rester,det er jeg helt overbevist om :kiss

Tak! Håber jeg sørme.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak! Håber jeg sørme.

Fedt med den gode nyhed! Hurra for scanning!! Kan godt forstå nervøsiteten... Det er kun hvad der kan forventes... Synes vi skal aftale, at I har fået alt den forskrækkelse I skulle i graviditeten og resten bliver en dans på roser

Del dette indlæg

Annonce ♥

status update:

2 æg havde delt sig sidder lige nu i min livmoder  :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

status update:

YAY! :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

status update:

Åh, en god update :D :D Så hepper vi på, at de sætter sig godt fast, hep hep :yay :glad :yay :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

YAY! :D

Åh, en god update :D :D Så hepper vi på, at de sætter sig godt fast, hep hep :yay :glad :yay :glad

jaaa tak for hep  :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

status update:

SÅDAN - hep hep hep, og bliv nu bare siddende kære æg :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

status update:

2 æg havde delt sig sidder lige nu i min livmoder :D

Sådan! Wuhuuuuuuuu.

Del dette indlæg