tusnelda

IVF og halvgammel mor søger solstrålehistorier;-)

3,874 indlæg i dette emne

Det går skam fint, venter bare på det bliver torsdag i næste uge :)

Synes jeg har oplevet noget jeg ikke har oplevet før, nemlig at det spænder i underlivet, men tænker måske bare at jeg skal på toilet :D

Aner det ikke, men man bliver bare skør af hver enkelt ny ting man oplever med kroppen, så bliv nu bare D. 16 :)

puha det er ren sindsygetilstand dog synes jeg trykken i underlivet lyder godt  :)

Del dette indlæg

puha det er ren sindsygetilstand dog synes jeg trykken i underlivet lyder godt  :)

Det er virkelig sindsygetilstand, og når jeg så har kært det langt nok ud, må jeg lige slå mig selv og sige, "tag dig sammen, der er nok heller ingenting denne gang" :)

Tjah måske lyder det godt, hvis ikke bare det er fordi mine tarme er fyldt :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kunne kun holde mig i 4 dage og kan se, at der desværre ikke er flere graviditetsmeldinger...  Øv altså :lol Det kunne ellers være sjovt, at en uge væk herfra betød endnu en graviditetsmelding.

Hvor lækkert med en dejlig dreng! Det bliver en meget overrasket familie med odds 8

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er virkelig sindsygetilstand, og når jeg så har kært det langt nok ud, må jeg lige slå mig selv og sige, "tag dig sammen, der er nok heller ingenting denne gang" :)

Tjah måske lyder det godt, hvis ikke bare det er fordi mine tarme er fyldt :D

det er ikke dine tarme...øh tror jeg  :blink  :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvornår var det du skulle scannes igen egentlig? Er du begyndt at kunne mærke lidt bobler derinde? :)

Den 22 men blir ikke til noget da jeg styrt bløder med klumper i dag. Så det er på vej ud. Meget mere voldsomt end sidst.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og hysteriske - det skulle eftersigende være anderledes med drenge, så det glæder jeg mig

Til at prøve :D

MEGA hysteriske!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den 22 men blir ikke til noget da jeg styrt bløder med klumper i dag. Så det er på vej ud. Meget mere voldsomt end sidst.

Hvad!!! Nej, det kan da ikke være rigtig.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja kunne jeg desværre godt læse i din tråd igår :(

Er jeg virkelig ked af at høre, det er bare ikke fair :( kæft hvor må det var så hårdt altså

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære janne og medkvinder

Hvor jeg bare ked af det med dig Janne, hvor er det bare sårbart det vi er igennem, den kamp og de nederlag og alligevel det hele værd... dog gør det ondt ondt ondt når det endelig lykkes og så tabes igen..bare en tanke en anerkendelse for din sorg Janne og vores alles kamp, 

kærlige tanker silke

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære janne og medkvinder

Hvor jeg bare ked af det med dig Janne, hvor er det bare sårbart det vi er igennem, den kamp og de nederlag og alligevel det hele værd... dog gør det ondt ondt ondt når det endelig lykkes og så tabes igen..bare en tanke en anerkendelse for din sorg Janne og vores alles kamp, 

kærlige tanker silke

jeg var vidst lige i mit sentimentale hjørne sorry  :D  :blink

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg var vidst lige i mit sentimentale hjørne sorry :D :blink

Jeg synes det er godt skrevet :super :)

Det er så uretfærdigt, at nogle danser igennem, mens andre skal kæmpe og kæmpe, rent sisyfos arbejde :( Men det skal lykkedes, I må snart kommer videre piger. Har så meget respekt for jeres tråd og situation.

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære janne og medkvinder

kærlige tanker silke

Tak Silke. Jeg er pt. et mega nervevrag og har meldt mig syg her op til ferien. Har ligget og tudet siden onsdag.

Var til scanning i går for at se om det hele var kommet med ud. Nu aner jeg ikke om jeg skal grine eller græde (mere), men de næste 14 dage vil vise det.

Hun kunne se en "sort lysning" som svarede til hvor langt jeg var, men intet foster. Så jeg skal komme igen om 14 dage for at se om den er ude eller har overlevet og er et sted derinde. Det kunne også være en tvilling der var kommet ud sagde hun i og med der havde været to æg. Lige nu er jeg på ingen måde glad og tænker at det er slut, men nu skal de næste to uger skal bare gå, så jeg har en endelig afklaring om hvad pokker der sker/ er sket derinde. :gal

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan går det med jer andre, Lykke, Stine, Silke - andre?

Lykke, har du snydetestet?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak Silke. Jeg er pt. et mega nervevrag og har meldt mig syg her op til ferien. Har ligget og tudet siden onsdag.

Var til scanning i går for at se om det hele var kommet med ud. Nu aner jeg ikke om jeg skal grine eller græde (mere), men de næste 14 dage vil vise det.

Hun kunne se en "sort lysning" som svarede til hvor langt jeg var, men intet foster. Så jeg skal komme igen om 14 dage for at se om den er ude eller har overlevet og er et sted derinde. Det kunne også være en tvilling der var kommet ud sagde hun i og med der havde været to æg. Lige nu er jeg på ingen måde glad og tænker at det er slut, men nu skal de næste to uger skal bare gå, så jeg har en endelig afklaring om hvad pokker der sker/ er sket derinde. :gal

Puha!! :( Det er jo helt absurd, så synd det er for jer :( :( :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er da noget af en rutsjetur :o  :blink  Kan godt forstå at man skal have tid til at bearbejde...

Her er der jo bare arbejde på programmet. Så prøver da at holde øje med, om jeg har ægløsning. Så kan vi jo altid lige tage et par øko omgange  ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej jeg tør faktisk ikke snydeteste, for hvis der stadig er noget i kroppen fra ÆL sprøjten, så kan den jo vise positiv uden at være det, så må desværre vente helt til på torsdag, selvom det er mega svært :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puh ha, forstår godt du er helt ødelagt, og slet ikke turde håbe på, at der måske stadig kan være noget.

Håber det bedste for dig, og så skal de næste 14 dage bare gå, så du kan få endelig besked, og ved hvad du har at forholde dig til

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er da noget af en rutsjetur :o  :blink  Kan godt forstå at man skal have tid til at bearbejde...

Her er der jo bare arbejde på programmet. Så prøver da at holde øje med, om jeg har ægløsning. Så kan vi jo altid lige tage et par øko omgange  ;)

Det lyder fornuftigt med øko omgange. Det kan jo være :gravid det lykkes. Hvornår er ellers behandling igen?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej jeg tør faktisk ikke snydeteste, for hvis der stadig er noget i kroppen fra ÆL sprøjten, så kan den jo vise positiv uden at være det, så må desværre vente helt til på torsdag, selvom det er mega svært :)

Sprøjten bør være ude efter 10 dage, men forstår dig godt! Der er self. også lidt dage til torsdag endnu. :)  Heppe heppe heppe.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha!! :( Det er jo helt absurd, så synd det er for jer :( :( :(

Ja, det skal åbenbart ikke være nemt :boo

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sprøjten bør være ude efter 10 dage, men forstår dig godt! Der er self. også lidt dage til torsdag endnu. :)  Heppe heppe heppe.

Okay, så du mener faktisk jeg burde kunne teste nu her? Kan være jeg prøver i løbet af weekenden så :)

Selvom jeg ikke tror der er noget, så er jeg alligevel lidt spændt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Solvej - hvor er jeg dog ked af at høre, at det skulle ende sådan. Sikke en omgang...

Ingen ord kan hjælpe, så vil blot sende dig en krammer!

Del dette indlæg

Annonce ♥

havde slet ikke tænkt på at du jo havde 2 æg så måske håb ?

har lige været til scanning i dag og 4 æg på 15 mm og 2 på 11 så scanning igen søndag og nok æu tirsdag eller onsdag sååådet går fremad  :)

Jeg synes det er godt skrevet :super :)

Det er så uretfærdigt, at nogle danser igennem, mens andre skal kæmpe og kæmpe, rent sisyfos arbejde :( Men det skal lykkedes, I må snart kommer videre piger. Har så meget respekt for jeres tråd og situation.

:kram

tak ønskebebs  :) forøvrigt skønt at følge jer hvor det er lykkes,  :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

havde slet ikke tænkt på at du jo havde 2 æg så måske håb ?

har lige været til scanning i dag og 4 æg på 15 mm og 2 på 11 så scanning igen søndag og nok æu tirsdag eller onsdag sååådet går fremad  :)

tak ønskebebs  :) forøvrigt skønt at følge jer hvor det er lykkes,  :)

Ej hvor er det altså bare spændende :) Sender dig en masse "æg-voks-og-bliv-store" karma :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det bliver spændende Silke! Så er der god gang i æglægningen ;)

Hepper på næste uge :)

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER