tusnelda

IVF og halvgammel mor søger solstrålehistorier;-)

3,874 indlæg i dette emne

Hej piger. Status herfra. Bløder virkelig mærkeligt, i går aftes en stor portion, herefter ingen ting. I morges en god klat og intet siden. Mit tis er lidt lyserødt det er det. Er spændt på om der kommer mere. Tog en test her for lidt siden. Blev meget positiv efter tre min, man kunne se den efter et. Efter ti min var den næsten lige så rød som den anden streg. Det kører rundt i hovedet. Er det bare fordi den ikke er skyllet nok ud endnu, kan man se en bio længe efter....?? Var det måske det ene æg og den anden stadig er der??? Jeg har mens smerter og prøver at holde mig en del i ro.

Del dette indlæg

Hej piger. Status herfra. Bløder virkelig mærkeligt, i går aftes en stor portion, herefter ingen ting. I morges en god klat og intet siden. Mit tis er lidt lyserødt det er det. Er spændt på om der kommer mere. Tog en test her for lidt siden. Blev meget positiv efter tre min, man kunne se den efter et. Efter ti min var den næsten lige så rød som den anden streg. Det kører rundt i hovedet. Er det bare fordi den ikke er skyllet nok ud endnu, kan man se en bio længe efter....?? Var det måske det ene æg og den anden stadig er der??? Jeg har mens smerter og prøver at holde mig en del i ro.

Uhhhh!! Blev da helt glad og forvirret i låget af at læse din besked. Hvor er det altså bare spændende. Det begynder jo at tyde mere og mere på at den er der Janne. Vi tager Ja - hatten på igen og hepper helt vildt!!  :loveshower  :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej piger.. blev insermineret den 16..

i dag har jeg bare haft føgelseen af jeg skulle have min mens i dag.. men det er j meget tidligt har jo frøst test dag den 2. hmm forstår det ikke..

Ja det kunne lyde som om at der er gang i butikken  :D  Krydser fingre for at den er der.... Hep! Hep!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad med dig Silke. Er du snart klar til modning af nogle guldæg? :)

Kan ikke lige huske hvornår du er færdig med nedregulering (sorry, hukommelse som en guldfisk (16 sek.)) haha!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhhhh!! Blev da helt glad og forvirret i låget af at læse din besked. Hvor er det altså bare spændende. Det begynder jo at tyde mere og mere på at den er der Janne. Vi tager Ja - hatten på igen og hepper helt vildt!! :loveshower :yay

Tak tak tak!!

Hvis der ikke er mere blod og den stadig er positiv tirsdag, tager jeg op og får taget blodprøve onsdag. Har ikke blødt hele dagen så nu kommer håbet snigende. Men tør ikke tro noget i og med der trods alt har været ret meget blod. Puha puha. Ps. Aftens testen var også meget positiv.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stine mærker du noget? Ikke så mange dage endnu til testdag...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er sikker på det er rigtig godt, lige at komme lidt væk og få tankerne ledet hen på noget andet, og bare rigtig få tøsehygget. Nyd det i fulde drag i hvert fald, og få nu nydt lidt god vin og brugt lattermusklerne :)

Det var rigtig rigtig godt. Kan klart anbefales.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stine mærker du noget? Ikke så mange dage endnu til testdag...

Niks...ingen symptomer overhovedet. Producerer negative test på stribe. Så lidt øv.

Har læst at der er nogen der 'før' tester med ægløsnings test...så i min desperation købte jeg nogle og har lige tisset på en, da det går op for mig, at jeg ikke aner hvad jeg kigger efter haha! Er der nogen der kan hjælpe mig lidt her :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Niks...ingen symptomer overhovedet. Producerer negative test på stribe. Så lidt øv.

Har læst at der er nogen der 'før' tester med ægløsnings test...så i min desperation købte jeg nogle og har lige tisset på en, da det går op for mig, at jeg ikke aner hvad jeg kigger efter haha! Er der nogen der kan hjælpe mig lidt her :)

Det aner jeg ikke, vidste ikke man kunne. Men men men Stine. Der er jo også stadig fire dage til ikke? Det skal nok komme...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det aner jeg ikke, vidste ikke man kunne. Men men men Stine. Der er jo også stadig fire dage til ikke? Det skal nok komme...

Det kan man nok heller ikke. Men man gør jo næsten hvad som helst haha! Men ja, må jo se hvad fremtiden bringer...

Hvordan står det til hos dig? Stadig positive test eller hvordan?

Del dette indlæg

Annonce ♥

på trods af hormoner så overlevede jeg (eller de andre) at holde fødselsdagsfest igår for min datter som bliver 12 på mandag puha  :blink  :D

stine der er stadig nogle dage endnu til positiv  test  :kiss

Janne laver du stadig positive test ? 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan ikke multi coute. Men i morges var testen stadig meget meget flot positiv. Blødte ikke hele dagen i går. Men cirka en femmer størrelse til morgen og en to krone str nu her. Tør virkelig ikke håbe på noget når det der bløderi fortsætter. Må vi taget blodprøve onsdag og så tage den derfra.

Del dette indlæg

Annonce ♥

på trods af hormoner så overlevede jeg (eller de andre) at holde fødselsdagsfest igår for min datter som bliver 12 på mandag puha :blink :D

stine der er stadig nogle dage endnu til positiv test :kiss

Janne laver du stadig positive test ?

Tillykke med din store pige mandag.

Vil lige indskyde jeg fik en lillebror da jeg var 13 år blev meget glad og det er helt vildt sjovt efter han blev teenager og nu lille voksen. Jeg får alt det afvide vores forældre ikke gør.Hun kan godt glæde sig.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan ikke multi coute. Men i morges var testen stadig meget meget flot positiv. Blødte ikke hele dagen i går. Men cirka en femmer størrelse til morgen og en to krone str nu her. Tør virkelig ikke håbe på noget når det der bløderi fortsætter. Må vi taget blodprøve onsdag og så tage den derfra.

Hold da op! Det lyder jo rigtigt lovende nu :) Ih, krydser for at spiren bliver, hvor den skal :bd

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg synes det lyder ret fantastisk endnu men kan godt forstå dine forbehold hep hep hep  :kiss  :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med din store pige mandag.

Vil lige indskyde jeg fik en lillebror da jeg var 13 år blev meget glad og det er helt vildt sjovt efter han blev teenager og nu lille voksen. Jeg får alt det afvide vores forældre ikke gør.Hun kan godt glæde sig.

Jeg synes også det vil være vild lukus med sådan en efternøler og Cordelia håber også det lykkes og taler om alt det hun skal gøre med og for sin lillebrøster. Jeg har selv 2 søstre som er er 10 og 8 år ældre og 2 søstre der er 4 og 10 år yngre end mig.. (min far har fået døtre med alle 3 koner) (øh altså han er kke mormon bare ret fertil åbenbart  :D  :D )

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det bliver så spændende at se, hvad blodprøven siger på onsdag Janne

Del dette indlæg

Annonce ♥

Prøv at se her er den fra i aften, jeg syntes den er flot positiv ift hvis jeg er ved at bløde den ud.

Onsdag, onsdag, onsdag....

post-8050-0-54969000-1411923291_thumb.jp

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes også det vil være vild lukus med sådan en efternøler og Cordelia håber også det lykkes og taler om alt det hun skal gøre med og for sin lillebrøster. Jeg har selv 2 søstre som er er 10 og 8 år ældre og 2 søstre der er 4 og 10 år yngre end mig.. (min far har fået døtre med alle 3 koner) (øh altså han er kke mormon bare ret fertil åbenbart  :D  :D )

3 koner, det er også godt klaret :)  Så har du også mange søskende.

Del dette indlæg

Annonce ♥

3 koner, det er også godt klaret :)  Så har du også mange søskende.

jeps  :) er du okay ?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Prøv at se her er den fra i aften, jeg syntes den er flot positiv ift hvis jeg er ved at bløde den ud.

aj den er sgu da flot.. jeg tror bare kroppen lige har taget fejl og når hcg stiger så stopper blødning.. det er det jeg tror på hep hep hep  :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

aj den er sgu da flot.. jeg tror bare kroppen lige har taget fejl og når hcg stiger så stopper blødning.. det er det jeg tror på hep hep hep :kiss

Tak jeg er godt nok ved at skide grønne grise af nervøsitet....Please vær der. Så tæt på igen, det magter jeg ikke hvis den er ude.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak jeg er godt nok ved at skide grønne grise af nervøsitet....Please vær der. Så tæt på igen, det magter jeg ikke hvis den er ude.

Super flot test...!! Kan sgu godt forstå, at du er lige ved at gå til. Men hvis blødningen er stoppet, er der jo grund til optimisme.. :loveshower  :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh hvor er det bare pisse spændende. Håber virkelig for dig/jer at I kan regne med testen. Der er i hvert fald ingen tvivl, den er meget positiv :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh hvor er det bare pisse spændende. Håber virkelig for dig/jer at I kan regne med testen. Der er i hvert fald ingen tvivl, den er meget positiv :)

hvad med dig lykke er du okay ?

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER