tusnelda

IVF og halvgammel mor søger solstrålehistorier;-)

3,874 indlæg i dette emne

Her har jeg testet for første gang. Inspireret af Janne. Men ak! blanke test er vist det eneste jeg kan producere.

Stine det er forbudt at lave blanke test  :blink  :D

Del dette indlæg

Ja for pokker!! De er da vildt tydelige :)

Uhhh den mens har da bare med at fise tilbage hvor den kom fra hrmpf!!

Her bliver der heppet for at det er lykkens gang.

Ja men er måske også underligt i og med der forsat er tre dage til test dag. Er spændt på hvad dagen bringer i dag. Åh hvor jeg håber at der er en eller anden forklaring på blødningen som betyder jeg kan beholde en baby.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her har jeg testet for første gang. Inspireret af Janne. Men ak! blanke test er vist det eneste jeg kan producere.

De kan jo ændre sig fra dag til dag. Er også tidligt endnu at teste. Er sikker på du kan se noget tættere på. Hepper og krydser fingre.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for hep søde piger. Men jeg er nu sikker på det ikke endner godt. Er nu begyndt at bløde kraftigt og meget mere end jeg plejer. Så regner med en bio æv. Testen her til morgen er også fin men tror jeg følger den mandag og ser om den ikke er væk der.

Vi springer oktober behandling over fordi I november har jeg ikke arbejde længere, så kan jeg tage det helt roligt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for hep søde piger. Men jeg er nu sikker på det ikke endner godt. Er nu begyndt at bløde kraftigt og meget mere end jeg plejer. Så regner med en bio æv. Testen her til morgen er også fin men tror jeg følger den mandag og ser om den ikke er væk der.

Vi springer oktober behandling over fordi I november har jeg ikke arbejde længere, så kan jeg tage det helt roligt.

øv altså tager du progesteron ? 

Del dette indlæg

Annonce ♥

øv altså tager du progesteron ?

Nej det tilbyder de ikke..men vil kræve det næste gang. Nu er det anden gang min mens kommer før tid. Men gyn sagde sidst at der er mange der har blødnings forstyrrelser. Men øv altså når den nu var der og så alligevel ikke.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej det tilbyder de ikke..men vil kræve det næste gang. Nu er det anden gang min mens kommer før tid. Men gyn sagde sidst at der er mange der har blødnings forstyrrelser. Men øv altså når den nu var der og så alligevel ikke.

øv igen håber du er en af dem der overrasker alligevel  :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej, altså - det er bare SÅ synd for jer!! Og især med de mega flotte positve test!!

Jeg har fået en Ovitrelle-positiv test senest 8,5 dage efter Ovitrelle sprøjten. Dette svarede til 3+0. Her lod jeg testen ligge, om efter 30 min kunne jeg skimte en super svag skygge streg. Min test har været 100% negative herefter. I ovitrelle indlægssedlen står der, at du kan få falsk positiv op til 10 dage efter. Derfor - når du tester 'rigtigt positiv' så sent, så tror jeg ikke på, at det kan skylde ÆL sprøjten.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej, altså - det er bare SÅ synd for jer!! Og især med de mega flotte positve test!!

Jeg har fået en Ovitrelle-positiv test senest 8,5 dage efter Ovitrelle sprøjten. Dette svarede til 3+0. Her lod jeg testen ligge, om efter 30 min kunne jeg skimte en super svag skygge streg. Min test har været 100% negative herefter. I ovitrelle indlægssedlen står der, at du kan få falsk positiv op til 10 dage efter. Derfor - når du tester 'rigtigt positiv' så sent, så tror jeg ikke på, at det kan skylde ÆL sprøjten.

Jeg tror det heller ikke, især ikke når den kommer så hurtigt.

Har også prøvet det samme som dig de andre gange. Men jeg bløder nu helt vildt meget, så tror ikke på det længere, Har fanget en bio.

Blev hjemme fra arbejde i dag, brugte en time på at tude og to på at sove. Må bare prøve igen til november og nyde de to skrigehalse jeg allerede har. Min mand, som jo kun er far til den ene, vil så gerne have en mere. Ja, vil jeg også - men tror snart han er mere ked end mig.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har også prøvet det samme som dig de andre gange. Men jeg bløder nu helt vildt meget, så tror ikke på det længere, Har fanget en bio.

Blev hjemme fra arbejde i dag, brugte en time på at tude og to på at sove. Må bare prøve igen til november og nyde de to skrigehalse jeg allerede har. Min mand, som jo kun er far til den ene, vil så gerne have en mere. Ja, vil jeg også - men tror snart han er mere ked end mig.

Hvor er det også bare et hårdt slag for jer! Jeg synes klart, at du skal samle alle de informationer, du kan finde om progesteron til næste forsøg. Har læst om flere IUI forsøg, hvor det bruges for netop sådan nogle som dig. Og så vidt jeg ved, så får man det altid ved IVF/ICSI. Du må kunne argumentere for, at det skal prøves (med mindre der selvfølgelig er en god lægelig grund til at lade være).

Stort kram til jer - det skal nok lykkes!! :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det også bare et hårdt slag for jer! Jeg synes klart, at du skal samle alle de informationer, du kan finde om progesteron til næste forsøg. Har læst om flere IUI forsøg, hvor det bruges for netop sådan nogle som dig. Og så vidt jeg ved, så får man det altid ved IVF/ICSI. Du må kunne argumentere for, at det skal prøves (med mindre der selvfølgelig er en god lægelig grund til at lade være).

Stort kram til jer - det skal nok lykkes!! :kram

Tak det er sødt af dig! Det vil jeg gøre nu er der også kun et forsøg tilbage.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhhh forstår dig så godt!! Hvor er det bare hårdt.

Synes da helt sikkert også at du skal gøre, hvad Spark siger. Det kan da ikke være rigtigt at man ikke kan få progesteron når det lige præcis tilbageholder mens, og understøtter slimhinden. 

Kæmpe kram og knus herfra.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå piger, jeg håber I kan klare mere spam fra den ustabile her. :boo

Ikke mere blod siden i morges, kun brunt udflåd til eftermiddag og intet siden (ja jeg er på wc for at tjekke hver halve time)

Prøv at se testene. Har I kunne lave dem så tydelige efter 12 dage efter ÆL sprøjten?? Jeg har ikke selv kunne de andre gange. Og den kommer altså inden for testtiden og bliver bare mere og mere tydelig. Billederne er lige fra testtiden. Derudover havde jeg to dage hvor testen var negativ. (jeps er mega tester, tester ÆL sprøjte ud af kroppen og det hele) MEN nu har jeg jo blødt og jeg skal FØRST have/ helst ikke have mens på mandag. Blodprøve er så 1/10, hvis vi når så langt.

Har en smule ømme brystvorter, ellers intet.

Tænker om det er en bio, det ene æg der gik til grunde og en stadig er der. Sarte slimhinder???????

Billede 1 er her til aften

Billede 2 fra fra i eftermiddags

Billede 3 fra i morges

De bliver ikke så gode når jeg skal beskære dem og forstørre dem på PC, men er meget tydelige IRL og på tlf.

Hvad siger I kan I se noget?

Manden siger de er tydelige i virkeligheden, det er store ord fra ham.

Sikke meget du har været igennem psykisk de sidste par dage, total rutschebanetur.

Jeg ser også 3 fine positive tests, men hvor øv du er begyndt at bløde meget :( Det skide blod skal bare blive langt væk!!

Føler sku med dig, og sender dig en stor krammer og lidt positiv energi <3

Del dette indlæg

Annonce ♥

Update her fra: Blev scannet igår og der var 5-6 æggeblærer i hver side, så håber vi bare der er æg i halvdelen i hvert fald :)

Har fået tid til ægudtagning på mandag kl. 8.15, så der har jeg brug for lidt finger og benkrydsning :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Update her fra: Blev scannet igår og der var 5-6 æggeblærer i hver side, så håber vi bare der er æg i halvdelen i hvert fald :)

Har fået tid til ægudtagning på mandag kl. 8.15, så der har jeg brug for lidt finger og benkrydsning :D

KRYDS, KRYDS, KRYDS!!! Ih, hvor er det spændende Lykke.

:goodluck :bd :goodluck :bd :goodluck :bd

Del dette indlæg

Annonce ♥

hep hep hep og alt er krydset herfra  :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Janne jeg fik også progesteron 2. gang jeg fik iui netop fordi mens kom for tidligt så de bør jo give dig det

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan!! Sikke mange fine æg :)

Krydser alt hvad jeg har ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Krydser fingre alt hvad jeg kan. Nu må du og de andre tage den hjem for mig. Så følger jeg forhåbentlig trop når jeg kan få noget af det der progesteron.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke meget du har været igennem psykisk de sidste par dage, total rutschebanetur.

Jeg ser også 3 fine positive tests, men hvor øv du er begyndt at bløde meget :( Det skide blod skal bare blive langt væk!!

Føler sku med dig, og sender dig en stor krammer og lidt positiv energi <3

Tak!! Ja mega nedtur nu. Og har for længe siden købt spa overnatning med en veninde, så er taget afsted selv om jeg gerne ville kramme manden. Men måske sådan en veninde aften kan gøre humøret lidt bedre. Nu kan jeg i det mindste drikke, æv hva.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan!! Sikke mange fine æg :)

Krydser alt hvad jeg har ;)

Ja, så håber jeg bare der er nogle gode imellem, som så gider sætte sig fast :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Krydser fingre alt hvad jeg kan. Nu må du og de andre tage den hjem for mig. Så følger jeg forhåbentlig trop når jeg kan få noget af det der progesteron.

Jeg skal gøre hvad jeg kan - Så må I andre følge trop :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak!! Ja mega nedtur nu. Og har for længe siden købt spa overnatning med en veninde, så er taget afsted selv om jeg gerne ville kramme manden. Men måske sådan en veninde aften kan gøre humøret lidt bedre. Nu kan jeg i det mindste drikke, æv hva.

Er sikker på det er rigtig godt, lige at komme lidt væk og få tankerne ledet hen på noget andet, og bare rigtig få tøsehygget. Nyd det i fulde drag i hvert fald, og få nu nydt lidt god vin og brugt lattermusklerne :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej piger.. blev insermineret den 16..

i dag har jeg bare haft føgelseen af jeg skulle have min mens i dag.. men det er j meget tidligt har jo frøst test dag den 2. hmm forstår det ikke..

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej piger.. blev insermineret den 16..

i dag har jeg bare haft føgelseen af jeg skulle have min mens i dag.. men det er j meget tidligt har jo frøst test dag den 2. hmm forstår det ikke..

måske din livmoder arbejder på noget godt?  :) hep hep hep 

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER