tusnelda

IVF og halvgammel mor søger solstrålehistorier;-)

3,874 indlæg i dette emne

Stina74: Babyboom - kan du så komme! :yay Vi venter alle spændt!

Lykke86: Godt at høre, at alt så godt ud - det er jo rart! :shooter 1, 2, 3, 4, 5, 6... STIK! Jeg kan nærmest se det for mig... Haha.!! Jeg har heldigvis ikke problemer med nåle, men tanken om at stikke mig selv, er jeg dog ikke specielt glad for. Så jeg har aftalt med min mand, at det må blive hans job.

Del dette indlæg

Så blev jeg scannet, og alt så fint ud, så jeg starter med det hårde dope i aften.

Narkoman bliver jeg i hvert fald aldrig, for det med nåle og stikkeri i egen hud, det bliver jeg sku aldrig god til :D

God fornøjelse med stikkeriet!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha ja, plejer bare at tæller, 1, 2, 3, 4, 5, 6.... Og så råber manden, stik nu, og så gør jeg det :D Ellers kunne jeg sku stå at tælle hele natten. Når jeg så endelig har stukket, er jeg altid overrasket over, at det ikke gjorde mere ondt :)

hahaha fedt billede  :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har I prøvet at tage en G test efter Otrivielle? Jeg har prøvet før sådan halvvejs mod testdag for at "teste det ud af kroppen". Men her til aften på det mest tynde tis prøvede jeg for nysgerrighedens skyld. Den blev lige så rød som test stregen med det sammd. Vildt, der må alligevel være en hel del hormon i den sprøjte.

årrhh hvor bliver det fedt når den røde streg ike skyldes medicin  :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

så blev i insermineret.. håber så meget det lykkes <3

Del dette indlæg

Annonce ♥

Krydser finger millejn!

Del dette indlæg

Annonce ♥

takker mange gange :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

hep hep hep :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er ventetiden officielt igang :) Krydser fingrer for at det lykkes...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er ventetiden officielt igang :) Krydser fingrer for at det lykkes...

Stine hvordan går det med alle dine æg? 

Del dette indlæg

Annonce ♥

ja ventetiden er sååå lang..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stine hvordan går det med alle dine æg?

6 æg havde delt sig i 4. 4 æg havde delt sig i 2 eller 3 og 2 var ikke befrugtet.

Så 3 blev lagt op. 3 blev lagt i fryseren. Og 6 blev kasseret.

Testdag den 1 oktober.

Del dette indlæg

Annonce ♥

6 æg havde delt sig i 4. 4 æg havde delt sig i 2 eller 3 og 2 var ikke befrugtet.

Testdag den 1 oktober.

NØJ, hvor er det dog spændende!!!! Ih, hvor jeg dog håber på jeres vegne!!!! Hep hep små æg, sæt jer nu godt fast :goodluck :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Held og lykke!!!! :) :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

NØJ, hvor er det dog spændende!!!! Ih, hvor jeg dog håber på jeres vegne!!!! Hep hep små æg, sæt jer nu godt fast :goodluck :yay

Tak Spark..kan bruge alt det held jeg kan få  :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Testdag den 1 oktober.

hold da op hvor var der mange juhuuu så nu er du gravid indtil andet er bevist, :kiss  :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

hold da op hvor var der mange juhuuu så nu er du gravid indtil andet er bevist, :kiss  :loveshower

Haha!! ja. Manden er også allerede begyndt at få en lille bekymret rynke omkring trillinger  :baby1  :baby1  :baby1 . Meeeen  mon dog  :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hep hep hep.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Testdag den 1 oktober.

Eeej tillykke så er du jo gravid med tre indtil det modsatte er bevist! Flot flot flot med tre æg og tre til fryser, hvis I skulle få lyst til seks unger. Hi hiii. Krydser fingre for dig!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha!! ja. Manden er også allerede begyndt at få en lille bekymret rynke omkring trillinger  :baby1  :baby1  :baby1 . Meeeen  mon dog  :lol

bare rolig mand (skal du sige) det bliver ikke trillinger.........men firlinger .. :D  :D  :D ....(okay dårlig joke..tænkte bare at æg kunne dele sig..)..( pissedårlig joke når den forklares for mig selv :D  :D )

Del dette indlæg

Annonce ♥

Eeej tillykke så er du jo gravid med tre indtil det modsatte er bevist! Flot flot flot med tre æg og tre til fryser, hvis I skulle få lyst til seks unger. Hi hiii. Krydser fingre for dig!

Tak Janne..ja, det er faktisk lidt vildt hehe!

Så nu må et af dem da for pokker blive hængende  :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

bare rolig mand (skal du sige) det bliver ikke trillinger.........men firlinger .. :D :D :D ....(okay dårlig joke..tænkte bare at æg kunne dele sig..)..( pissedårlig joke når den forklares for mig selv :D :D )

Hahaha :D :D :D :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

bare rolig mand (skal du sige) det bliver ikke trillinger.........men firlinger .. :D  :D  :D ....(okay dårlig joke..tænkte bare at æg kunne dele sig..)..( pissedårlig joke når den forklares for mig selv :D  :D )

:lol  tænkte præcis det samme. Bare med 'skat tænk hvis det blev sekslinger' hihi!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

okay min alzheimers light har brug for overblik:

Janne, stine og mille er nu befrugtet  :D

sparks, didda, lykke og mig (sagde hunden) afventer befrugtning :rolleyes ...jeg har glemt nogen eller byttet om ikk? hjææælp

Del dette indlæg

Annonce ♥

:lol  tænkte præcis det samme. Bare med 'skat tænk hvis det blev sekslinger' hihi!!

hahaha fedt... :D  :D

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER