tusnelda

IVF og halvgammel mor søger solstrålehistorier;-)

3,874 indlæg i dette emne

Det pivpivsnak er jo en del af det... Jeg finder jo ud af, hvad jeg kan se frem til. Det er jo rart at være forberedt...

Synes det er noget af en rutsjebanetur! Nogle dage er jeg spændt og er så klar. Andre dage kan jeg intet overskue og har lydt til at grave mig ned. Men heldigvis er jeg overvejende positiv ☺️

Del dette indlæg

Det pivpivsnak er jo en del af det... Jeg finder jo ud af, hvad jeg kan se frem til. Det er jo rart at være forberedt...

Synes det er noget af en rutsjebanetur! Nogle dage er jeg spændt og er så klar. Andre dage kan jeg intet overskue og har lydt til at grave mig ned. Men heldigvis er jeg overvejende positiv ☺️

det er den ultimative rutsjebanetur, kan være rigtig svært til tider at være menneske når man er på dette fertilitetseventyr  :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Til gengæld satser jeg på, at resultatet bliver derefter. Altså total fantastisk

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er jeg hjemme igen, efter dagens udflugt til klinikken.

De tog 12 æg ud ( temmelig overraskende) troede der var under 10, men der var åbenbart 14. De 2 sad rigtig dybt, og gjorde for ondt at tage ud.

Så nu må vi se hvad det bliver til. Planen er at få sat 2-3 æg op. Alt efter kvalitet.

Nu ligger jeg under dynen, og krammer varmedunken haha.

Glæder mig til at høre hvordan det er gået med Janne :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

De tog 12 æg ud ( temmelig overraskende) troede der var under 10, men der var åbenbart 14. De 2 sad rigtig dybt, og gjorde for ondt at tage ud.

Så nu må vi se hvad det bliver til. Planen er at få sat 2-3 æg op. Alt efter kvalitet.

Wup wup - 12 æg - det er da fantastisk!! :yay Så krydser vi fingre for gode delinger de næste dage :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wup wup - 12 æg - det er da fantastisk!! :yay Så krydser vi fingre for gode delinger de næste dage :)

Tak søde Spark.

Ja, håber mit arbejde ikke er forgæves :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

det er den ultimative rutsjebanetur, kan være rigtig svært til tider at være menneske når man er på dette fertilitetseventyr :D

Ja det kan være temmelig voldsomt til tider. Men skulle gerne ende i noget dejligt :) :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wow du er en god æglægger! Jeg er helt spændt på dine vegne, hvor mange der ender med at være guld kvalitet. Hvornår skal de op?

Jeg tager af sted om lidt, har ret ondt, så er spændt på hvad der er derinde og om manden har lavet noget bedre end sidst.

God bedring med understellet :prik

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hjemme. Stadig to æg og denne gang hele 4 mio svømmere. Det er store sager for os.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hjemme. Stadig to æg og denne gang hele 4 mio svømmere. Det er store sager for os.

Hurra!! Hep hep hep de næste 14 dage :yay :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op en omgang. 12 æg, det er jo fuldstændig vildt :) Så krydser jeg fingrer for, at en masse bliver befrugtet, og bliver til en lille bebs eller to om 9 måneder :)

God bedring med dig, godt du putter og hviler dig

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt at høre. Masser af babyheld er sendt af sted mod dig :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvor er det bare spændene håber snat der er gravide maver her inde i stor stil..

jeg er så spænt på i morgen..

Del dette indlæg

Annonce ♥

gud hvor lyder det bare lovende  :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

det er da vildt imponerende Stine og hvor må du bare være øøømmm  :kiss  :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan Janne! Fedt at det gik så godt  :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wow du er en god æglægger! Jeg er helt spændt på dine vegne, hvor mange der ender med at være guld kvalitet. Hvornår skal de op?

Jeg tager af sted om lidt, har ret ondt, så er spændt på hvad der er derinde og om manden har lavet noget bedre end sidst.

God bedring med understellet :prik

Ja, de må åbenbart have ramt den rigtige dosis medicin denne gang  :D  Og det gjorde langt fra så ondt som sidst. Lige for nær, da lægen prøvede at fange en af de dybt liggende. Avvv!! haha!

Men ja, jeg var helt rundt på gulvet, da de begyndte at råbe antallene af høstede æg løbende ude fra laborant lokalet (fik høstet 3 sidste gang).

Så ligesom dig Janne, håber jeg bare på at mandens  :cell  imponere igen :)  Og du er jo allerede begyndt at tælle ned på dine 14 dage! :)

Jeg skal have lagt tilbage onsdag, og blev spurgt hvor mange jeg ville have lagt op igen. Da vi ingen børn har, var de selv inde på 3. Men nu må vi se hvad der sker.....lidt akupunktur først og bagefter æg oplægning. 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, de må åbenbart have ramt den rigtige dosis medicin denne gang :D Og det gjorde langt fra så ondt som sidst. Lige for nær, da lægen prøvede at fange en af de dybt liggende. Avvv!! haha!

Men ja, jeg var helt rundt på gulvet, da de begyndte at råbe antallene af høstede æg løbende ude fra laborant lokalet (fik høstet 3 sidste gang).

Så ligesom dig Janne, håber jeg bare på at mandens :cell imponere igen :) Og du er jo allerede begyndt at tælle ned på dine 14 dage! :)

Jeg skal have lagt tilbage onsdag, og blev spurgt hvor mange jeg ville have lagt op igen. Da vi ingen børn har, var de selv inde på 3. Men nu må vi se hvad der sker.....lidt akupunktur først og bagefter æg oplægning.

Så krydser jeg fingre onsdag. Jeg ville gå efter tre stk. Kan sagtens være det kun er en eller to der bliver til baby. Gør det ondt at få dem tilbage?

Jeg har rigtig ondt i dag, plejer ikke at være så meget. Men håber det er gode tegn.

Og åh Yes 14 dage i total helvede mentalt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stine74: Sikke en ægproduktion, hvor er det fedt! Der skal helt sikker nok være et par guldæg derimellem og forhåbentlig også en dejlig spire. Krydser finger...

Jeg tror helt sikkert på at vores kampe nok skal resultere i noget dejligt... Mange dejlige guldklumper til os alle herinde

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har I prøvet at tage en G test efter Otrivielle? Jeg har prøvet før sådan halvvejs mod testdag for at "teste det ud af kroppen". Men her til aften på det mest tynde tis prøvede jeg for nysgerrighedens skyld. Den blev lige så rød som test stregen med det sammd. Vildt, der må alligevel være en hel del hormon i den sprøjte.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så krydser jeg fingre onsdag. Jeg ville gå efter tre stk. Kan sagtens være det kun er en eller to der bliver til baby. Gør det ondt at få dem tilbage?

Jeg har rigtig ondt i dag, plejer ikke at være så meget. Men håber det er gode tegn.

Og åh Yes 14 dage i total helvede mentalt.

Man kan godt blive lidt øm, hvis de rammer nogle blodkar undervejs. Men det er ikke meget mere end at blive insemineret. Tager dog lidt længere tid, da samtlige æg skal placeres nøjagtigt på slimhinden ;)

De 2 uger skal som altid nok gå hurtigt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stine74: Sikke en ægproduktion, hvor er det fedt! Der skal helt sikker nok være et par guldæg derimellem og forhåbentlig også en dejlig spire. Krydser finger...

Jeg tror helt sikkert på at vores kampe nok skal resultere i noget dejligt... Mange dejlige guldklumper til os alle herinde

Tak for det Didda.

Ja der må snart være lidt babyer på vej i denne gruppe :) :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så blev jeg scannet, og alt så fint ud, så jeg starter med det hårde dope i aften.

Narkoman bliver jeg i hvert fald aldrig, for det med nåle og stikkeri i egen hud, det bliver jeg sku aldrig god til :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så blev jeg scannet, og alt så fint ud, så jeg starter med det hårde dope i aften.

Narkoman bliver jeg i hvert fald aldrig, for det med nåle og stikkeri i egen hud, det bliver jeg sku aldrig god til :D

Man skal lige tage tilløb med de sprøjter  :P  :D

Men stort tillykke med at alt så godt ud. Så er det bare med at lægge fra land!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man skal lige tage tilløb med de sprøjter  :P  :D

Men stort tillykke med at alt så godt ud. Så er det bare med at lægge fra land!!

Haha ja, plejer bare at tæller, 1, 2, 3, 4, 5, 6.... Og så råber manden, stik nu, og så gør jeg det :D Ellers kunne jeg sku stå at tælle hele natten. Når jeg så endelig har stukket, er jeg altid overrasket over, at det ikke gjorde mere ondt :)

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER