tusnelda

IVF og halvgammel mor søger solstrålehistorier;-)

3,874 indlæg i dette emne

Tja gik ikke synderligt godt. Jeg skal fortsætte nogle dage på Menopur, da det ikke har virket. Så skal jeg scannes igen onsdag.

øv...var det fordi de ikke var vokset, eller? (håber at det er i orden jeg spørger)  :kiss

Del dette indlæg

det er da en fin portion æg for sådan nogle halvgamle damer som os  :D  :D håber de alle kan bruges  :)

Wow det var mange, jeg krydser fingre indtil torsdag!!

Nu må jeg se. Sidst var der også en del, men de holdt op med at vokse de fleste af dem.Så jeg er bare meget glad, hvis der er nogle af dem der kan bruges  :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

øv...var det fordi de ikke var vokset, eller? (håber at det er i orden jeg spørger)  :kiss

Ja, på dette tidspunkt plejer der at være et 15-18 mm, men i går var størrelsen kun 10 mm. Der var tilgengæld 3 stk. der måske kunne vokse mere. Nu må vi se i morgen hvordan det ser ud.Jeg syntes godt nok jeg er ved at være noget opgiven omkring det hele. Fordi hvis det nu lykkes at alle tre vokser, så vil hun ikke inseminere, kun på et eller to æg.

Og det er helt ok du spørger :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, på dette tidspunkt plejer der at være et 15-18 mm, men i går var størrelsen kun 10 mm. Der var tilgengæld 3 stk. der måske kunne vokse mere. Nu må vi se i morgen hvordan det ser ud.Jeg syntes godt nok jeg er ved at være noget opgiven omkring det hele. Fordi hvis det nu lykkes at alle tre vokser, så vil hun ikke inseminere, kun på et eller to æg.

Argh, de æg altså! Masser af hep på at de tager et kvantespring i størrelse de næste par dage :yay :yay

Og så undrer jeg mig forsigtigt over, at de ikke vil inseminere på 3 æg. Det er jeg da blevet :unsure Og jeg mener, at man generelt skyder efter at modne 2-3 æg ved IUI.... Nå, men det er måske bare forskelligt de forskellige steder....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Argh, de æg altså! Masser af hep på at de tager et kvantespring i størrelse de næste par dage :yay :yay

Og så undrer jeg mig forsigtigt over, at de ikke vil inseminere på 3 æg. Det er jeg da blevet :unsure Og jeg mener, at man generelt skyder efter at modne 2-3 æg ved IUI.... Nå, men det er måske bare forskelligt de forskellige steder....

Ja det hører jeg også fra andre. Er sq træls det ikke er ens alle steder. Men hvis der skulle blive tre går vi hjem og hygger. Så må de sløje svømmere da finde bare et af dem.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det undrer da også mig. Jeg er da blevet insemineret med 3 æg.

Men hepper med om kvantespring :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Yeeee, to æg på 15 mm. Vil dog få ÆL i weekenden. Så nu er planen at jeg fortsætter med Menopur til lørdag, og fra i morgen tager noget der hæmmer ÆL. Så ÆL sprøjte lørdag og inseminering mandag.

Hvis alt går vel mandag, vil jeg så kunne teste 30/9.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Yeeee, to æg på 15 mm. Vil dog få ÆL i weekenden. Så nu er planen at jeg fortsætter med Menopur til lørdag, og fra i morgen tager noget der hæmmer ÆL. Så ÆL sprøjte lørdag og inseminering mandag.

Yeah!! 2 æg, wup wup :yay :yay Lyder som god plan!! :bd :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Yeah!! 2 æg, wup wup :yay :yay Lyder som god plan!! :bd :goodluck

Tak, den skal sq bare være her denne gang. Vi har plads til tvillinger hvis det er, så bring it on. Nu skal jeg bare tilbage på mit arbejde og sige op i næste uge, så bør kroppen for pokker have fået ro til at reproducere sig selv :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak, den skal sq bare være her denne gang. Vi har plads til tvillinger hvis det er, så bring it on. Nu skal jeg bare tilbage på mit arbejde og sige op i næste uge, så bør kroppen for pokker have fået ro til at reproducere sig selv :yay

Lyder godt! Ud med arbejde, ind med baby(er) :yay :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor skønt!! Stort tillykke. Det bliver da vildt spændende.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe!! Yep, af sted med dig, så tvillingerne kan få ro :D  :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor dejligt at høre. Krydser alt hvad krydses kan, og sender en masse held til dig :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

juhuuuu hvor lyder det fantastisk Janne hold op hvor skal der heppes  :kiss  :loveshower  :balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så var det min tur til 3. Scanning. Lige nu ser det ud til at 6-7 æg vokser. Så det er jo helt i top :)

Skal have taget æg ud mandag og sat tilbage (krydser fingre og tæer) på næste onsdag.

Så forsigtig optimisme herfra :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg blev insemineret på 4 æg men altså sædkvaliteten er jo heller ikke i top sååå... og jeg blev jo heller ikke gravid..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så var det min tur til 3. Scanning. Lige nu ser det ud til at 6-7 æg vokser. Så det er jo helt i top :)

Skal have taget æg ud mandag og sat tilbage (krydser fingre og tæer) på næste onsdag.

altså det er jo mandag hvor alt sker  :D hvor er det spændende Stine krydser alt  :)  :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

altså det er jo mandag hvor alt sker  :D hvor er det spændende Stine krydser alt  :)  :loveshower

Tak Silke. Og krydser fingrer for dig Janne.. Det kunne være så vildt at det lykkedes for jer :) gammeldags skriveknus herfra ipad'en :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wuhuu mandag blir en god dag. Flot med så mange æg!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg blev insemineret på 4 æg men altså sædkvaliteten er jo heller ikke i top sååå... og jeg blev jo heller ikke gravid..

Næ er min mands heller ikke. Så skepsis er forsat til stede!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wuhuu mandag blir en god dag. Flot med så mange æg!!

Ja for pokker. Det bliver en spændende dag for os begge!! 

Glæder mig dog ikke til at få taget æg ud...på mig gør det simpelthen så ondt. Men det skal jo gøre ondt, før det gør godt (siger man)  :chin:

Del dette indlæg

Annonce ♥

Krydser fingre for dig, og sender også dig en masse held med på vejen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja for pokker. Det bliver en spændende dag for os begge!! 

Glæder mig dog ikke til at få taget æg ud...på mig gør det simpelthen så ondt. Men det skal jo gøre ondt, før det gør godt (siger man)  :chin:

åh ja den smerte  :blink men for mig betyder det held at det gør ondt for det gjorde det første ÆU men andet ÆU så gjorde det ikke nær så ondt og der gik det i udu  :blink så i min småforkvaklede verden er det et godt tegn  :D  :D  :D  :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

åh ja den smerte  :blink men for mig betyder det held at det gør ondt for det gjorde det første ÆU men andet ÆU så gjorde det ikke nær så ondt og der gik det i udu  :blink så i min småforkvaklede verden er det et godt tegn  :D  :D  :D  :D

:lolhit jamen det vil jeg tænke på, når jeg ligger og piver på klinikken  :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvornår er de I skal igang Sparks, Lykke og Silke? Var det om en uges tid eller?

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER