tusnelda

IVF og halvgammel mor søger solstrålehistorier;-)

3,874 indlæg i dette emne

jeg begynder også menopur mandag samtidig med det ægløsningshæmmende.. det første er Enlova som er depotmedidcin og så hæmmende medicin og sså Menopur mandag..

kan godt forstå du er træt Janne.. det kender jeg godt..Jeg tror det er meget normalt at blive ramt af en mathed..uvisheden om det nogensinde lykkes os.. nok en combi af alle tinge tror du ikke ?  :) og jeg tror også at når scanningen viser dine fine modne æg så får du lidt blod på tanden igen? 

kh silke :kiss

Wow en omgang du skal have.

Jo kan godt være jeg blir i bedre humør efter scanning i morgen. Smider lige en update så.

Del dette indlæg

Håber på rigtig god scanning i dag Solvej :) :)

Har taget 62,5 IE Gonal-f om aftenen i 3 dage nu, og jeg kan love for, at jeg allerede er mærket af det. Gigantisk træt (gik i seng kl 20.30 i går, hehe), hovedpine, svimmelhed og generelt nedsat hjernefunktion, hvis man kan sige det, hehe, er i hvert fald ikke meget værd på arbejde. Og så skal jeg vist fortsætte 5 dage endnu!! Puha, det har bare at resultere i nogle super gode ægge-basser :)

Og så kan jeg vist ikke en gang tillade at brokke mig, når jeg tænker på, hvad I andre skal igennem :blink  Håber altså, at der snart er super gode nyheder for nogen af jer :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Håber på rigtig god scanning i dag Solvej :) :)

Har taget 62,5 IE Gonal-f om aftenen i 3 dage nu, og jeg kan love for, at jeg allerede er mærket af det. Gigantisk træt (gik i seng kl 20.30 i går, hehe), hovedpine, svimmelhed og generelt nedsat hjernefunktion, hvis man kan sige det, hehe, er i hvert fald ikke meget værd på arbejde. Og så skal jeg vist fortsætte 5 dage endnu!! Puha, det har bare at resultere i nogle super gode ægge-basser :)

Og så kan jeg vist ikke en gang tillade at brokke mig, når jeg tænker på, hvad I andre skal igennem :blink  Håber altså, at der snart er super gode nyheder for nogen af jer :)

Det lyder som om du har det rigeligt slemt. Hepper på gode fine æg!! Er det samme på Menopur, men har heldigvis kun i morgen med.

Men jeg er blevet scannet og skal insemineres mandag. Har et stort flot æg, og et mere der måske kan nå at komme med. Så medicinen har gjort sit. Men kan også sagtens mærke mit underliv - avs.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder som om du har det rigeligt slemt. Hepper på gode fine æg!! Er det samme på Menopur, men har heldigvis kun i morgen med.

Men jeg er blevet scannet og skal insemineres mandag. Har et stort flot æg, og et mere der måske kan nå at komme med. Så medicinen har gjort sit. Men kan også sagtens mærke mit underliv - avs.

Ih, hvor fedt med et stort flot æg :yay Og så måske et til :) Hepper for på mandag :) :) Jeg skal scannes der (CD 10), er ret spændt på hvordan æggene har det!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej piger

det lyder som en skøøn udfordring Sparks, ser frem til menopur mandag  :blink og Janne skønt med fine æg (i flertal), pøj pøj mandag, :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder spændende med alle de æg, og scanninger. Hepper fra sidelinjen  :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Insemination overstået. Nedtur. 2,5 mio. Kun 500.000 over nedre grænse. Self. Skal der kun en til. Meeeen det giver mig ikke mere ro i maven af at det skulle lykkes nu.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Insemination overstået. Nedtur. 2,5 mio. Kun 500.000 over nedre grænse. Self. Skal der kun en til. Meeeen det giver mig ikke mere ro i maven af at det skulle lykkes nu.

Tillykke med inseminationen - sender et ton babydust i din retning!! :bd :bd :bd

Øv med de 2,5 mio. Kender selv alt for godt, hvordan de tal kan fjerne ens optimisme :( :( Men som du siger, skal der jo kun 1 til :) :) Og det var jo OVER den nedre grænse, hvilket betyder, at det KAN lade sig gøre. Krydser fingre for, at de næste 14 dage suser af sted, og at du trods alt snart står med 2 smukke streger!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med inseminationen - sender et ton babydust i din retning!! :bd :bd :bd

Øv med de 2,5 mio. Kender selv alt for godt, hvordan de tal kan fjerne ens optimisme :( :( Men som du siger, skal der jo kun 1 til :) :) Og det var jo OVER den nedre grænse, hvilket betyder, at det KAN lade sig gøre. Krydser fingre for, at de næste 14 dage suser af sted, og at du trods alt snart står med 2 smukke streger!!

Tak!! Det er 14 dage i sindssyge land. Mærker jeg noget mærker jeg ikke noget. Men manden kan lide han skal mærke på brysterne om de er vokset.

Hvordan gik din opstart med menopur i dag?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er du i gakkelak land igen  :blink  :D hepper og håber for jer.. jeg fik lige den møgbesked ved scanning idag at medicinen ikke har bidt på så jeg har kun et stort æg og et på 15mm så de tilbød insemination onsdag..som at spytte i Øresund men nu gør vi det  :blink og så er det nok tilbage til lang behandling igen

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Tøser.

Kan se at der er godt gang i projekterne :)

Krydser fingre for jer alle, og håber at jeg kommer hjem til 3 x 2 streger ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå, så er jeg også blevet scannet i dag (CD10). 4 stk alt for små æg i den ene side (ca 12 mm) og en stor cyste i den anden side (ca 40 x 25 mm). F..ck det! :(

Planen er så at jeg fortsætter Gonal-f, og så vil det måske passe med insemination i weekenden. MEN i weekenden er vi i Sverige på længe planlagt tur med hele familien, så vi er ikke hjemme, argh!! Ok, så bliver det nok ÆL-sprøjte og så gør-det-selv i løbet i weekenden - ha, som om jeg bliver gravid på den måde :(

Når (hvis) jeg så ikke bliver gravid, skal jeg scannes i starten af næste cyklus, og hvis cysten stadig er der, så skal jeg have en runde p-piller.

Har i mellemtiden fået indkaldelse til Rogshospitalet til første samtale 25. november, det er jo lige om hjørnet, NOT!

Nå, det var vist nok klynk for nu :D Ikke den bedste dag for denne tråd :( Stort kram til jer andre!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

hmm lyder som vi alle har lidt af en "op ad bakke" omgang  :blink  :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er du i gakkelak land igen :blink :D hepper og håber for jer.. jeg fik lige den møgbesked ved scanning idag at medicinen ikke har bidt på så jeg har kun et stort æg og et på 15mm så de tilbød insemination onsdag..som at spytte i Øresund men nu gør vi det :blink og så er det nok tilbage til lang behandling igen

Ej for helvede også! Jeg krydser nu fingre for dig alligevel så du kan komme til gak land med mig.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå, så er jeg også blevet scannet i dag (CD10). 4 stk alt for små æg i den ene side (ca 12 mm) og en stor cyste i den anden side (ca 40 x 25 mm). F..ck det! :(

Planen er så at jeg fortsætter Gonal-f, og så vil det måske passe med insemination i weekenden. MEN i weekenden er vi i Sverige på længe planlagt tur med hele familien, så vi er ikke hjemme, argh!! Ok, så bliver det nok ÆL-sprøjte og så gør-det-selv i løbet i weekenden - ha, som om jeg bliver gravid på den måde :(

Når (hvis) jeg så ikke bliver gravid, skal jeg scannes i starten af næste cyklus, og hvis cysten stadig er der, så skal jeg have en runde p-piller.

Har i mellemtiden fået indkaldelse til Rogshospitalet til første samtale 25. november, det er jo lige om hjørnet, NOT!

Nå, det var vist nok klynk for nu :D Ikke den bedste dag for denne tråd :( Stort kram til jer andre!!

Ej det er sq da op ad bakke. Men Hey fedt så kan I have sex med familien liiige i nærheden, åh det er er jo lykken. Kan godt forstå klynk. Det er helt på sin plads.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Piger! Måske er det dette der skal til. En mdr hvor alt syntes umuligt, og så sker det for os alle. Virker jo heller ikke på os når alt bare spiller. Ha haaa. Er altid noget nogen af os kan holde gang i babyklars behandlings tråd mdr efter mdr. Æv.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Janne jeg er så meget i gakgakland med dig på onsdag  :D Og sparks jamen det er jo ligesom at være teenager den første kæreste  :D

Ja Janne du har ret måske er det det umulige der gør det muligt  :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sig mig Stine ligger du ikke i en svømmepøl langt væk fra regn og negative gravidtest ?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Piger! Måske er det dette der skal til. En mdr hvor alt syntes umuligt, og så sker det for os alle. Virker jo heller ikke på os når alt bare spiller. Ha haaa. Er altid noget nogen af os kan holde gang i babyklars behandlings tråd mdr efter mdr. Æv.

Haha :D Ja, vi kan i hvert fald holde tråden varm :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Janne jeg er så meget i gakgakland med dig på onsdag :D Og sparks jamen det er jo ligesom at være teenager den første kæreste :D

Ja Janne du har ret måske er det det umulige der gør det muligt :yay

Vi krydser for på onsdag :bd :bd

Oh yes, det bliver top romantisk... Eller noget :D

"Umulige der gør det muligt" - den er god!! :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hahaha fedt sparks 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er der forresten nogen, der ved, om de offentlige fertilitetsklinikker (fx den på Rigshospitalet) holder lukket i juleferien?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er der forresten nogen, der ved, om de offentlige fertilitetsklinikker (fx den på Rigshospitalet) holder lukket i juleferien?

ja det tror jeg, ambulatorier holder som regel lukket i ferier men jeg skal prøve at huske i morgen når jeg skal insemineres på Hillerød, de hænger jo sammen 

Del dette indlæg

Annonce ♥

ja det tror jeg, ambulatorier holder som regel lukket i ferier men jeg skal prøve at huske i morgen når jeg skal insemineres på Hillerød, de hænger jo sammen 

Taaaak :) Jeg kan nemlig lige regne ud, at det nok passer med IVF opstart midt i december, og så vil det jo være pænt ærgerligt, hvis ikke det kan lade sig gøre pga ferie.

Held og lykke i morgen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Taaaak :) Jeg kan nemlig lige regne ud, at det nok passer med IVF opstart midt i december, og så vil det jo være pænt ærgerligt, hvis ikke det kan lade sig gøre pga ferie.

Held og lykke i morgen :)

tak sparks, jeg tænker at er du i gang så har de vel også plads til at fortsætte behandling, det kan være at de bare ikke starter helt nye op? jeg finder ud af det imorgen  :)

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER