tusnelda

IVF og halvgammel mor søger solstrålehistorier;-)

3,874 indlæg i dette emne

Hmm..virker da lidt mærkeligt. Må indrømme at jeg altid tisser i den lille kop, der følger med apotekets. Og skyller den bagefter, så den kan bruges igen. Kan simpelthen ikke styrer det andet haha!

Jamen her er tingene uforandret. Ingen mens, ingen mens smerter, og tester da stadig for at se. Men har læst at det godt kan tage et stykke tid, før kroppen er tilbage til normalen efter lutinus. Så afventer egentlig bare at det kommer. Og det må meget gerne snart være her. Gider næsten ikke rende rundt i min ferie og bløde. 

Men du har stadig skyggestreger på dine test (altså lige fornær på denne  ^_^ )?

nej det kunne være rart at få mens overstået til bikinitid  :)

ja en skyggestreg på apotekstest men efter tid dog ikke lang tid efter... men jeg tror ikke på det .. men hvis denne bio eller psykiske  :blink tilstand kan forlænge min cyklus så jeg kan komme i behandling i næste uge  :D

Del dette indlæg

nej det kunne være rart at få mens overstået til bikinitid  :)

ja en skyggestreg på apotekstest men efter tid dog ikke lang tid efter... men jeg tror ikke på det .. men hvis denne bio eller psykiske  :blink tilstand kan forlænge min cyklus så jeg kan komme i behandling i næste uge  :D

Ja det er rigtigt. Det kunne jo være fedt at tingene kom til at passe  :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så kom mens i dag. Får æren af at starte på Gonal-F på mandag :) Med al jeres feedback om Gonal-F (kan ikke lige multi-quote), lyder det til at blive en ren fornøjelse, hehe :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dobbelt post

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så kom mens i dag. Får æren af at starte på Gonal-F på mandag :) Med al jeres feedback om Gonal-F (kan ikke lige multi-quote), lyder det til at blive en ren fornøjelse, hehe :D

hahaha det skal nok blive godt  :D aj det er ikke så slemt, ..fedt at i starter på ny behandling, heppekoret starter roligt op  :D  :D  :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

hahaha det skal nok blive godt  :D aj det er ikke så slemt, ..fedt at i starter på ny behandling, heppekoret starter roligt op  :D  :D  :D

Hehe jep. Vi stiller os klar stille og roligt. Hep! Hep! :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg håber at kunne opstarte kort behandling op tirsdag, men er stile og roligt startet op idag men 1. mens dag regner jeg fra imorgen.. jeg har læst mig til at der scannes og opstartes medicin op fra dag 3. i cyklus, var det det du gjorde Stine  g andre i kort behandling ?? 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg håber at kunne opstarte kort behandling op tirsdag, men er stile og roligt startet op idag men 1. mens dag regner jeg fra imorgen.. jeg har læst mig til at der scannes og opstartes medicin op fra dag 3. i cyklus, var det det du gjorde Stine  g andre i kort behandling ?? 

Nej ikke helt.

Jeg fik at vide at jeg skulle ringe på 1. mens dag, og var til scanning dagen efter. Så det var på 2. dagen jeg startede på Gonal-f  :huh  Men der kan sikkert være forskellige måder at gøre det på. Tror ikke at det gør den store forskel om det er 2. eller 3. dagen.

Her er mens også så småt startet. Men av for den! Glæder mig til at det rigtig kommer igang  :wacko

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej ikke helt.

Jeg fik at vide at jeg skulle ringe på 1. mens dag, og var til scanning dagen efter. Så det var på 2. dagen jeg startede på Gonal-f  :huh  Men der kan sikkert være forskellige måder at gøre det på. Tror ikke at det gør den store forskel om det er 2. eller 3. dagen.

Her er mens også så småt startet. Men av for den! Glæder mig til at det rigtig kommer igang  :wacko

pis også med den mens  :blink vi har begge 2 x mere til forsøg  :) okay jeg ringer mandag og hører hvad de siger ellers hopper jeg med på september turen  :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

pis også med den mens  :blink vi har begge 2 x mere til forsøg  :) okay jeg ringer mandag og hører hvad de siger ellers hopper jeg med på september turen  :)

Egentlig meget godt med mens nu. Som sagt bikini, pool og mens - nej vel  :wacko  :D

Så den kan ligeså godt komme, og jeg kan 'blive normal' igen haha.

Håber at du når med på vognen her på mandag!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Egentlig meget godt med mens nu. Som sagt bikini, pool og mens - nej vel  :wacko  :D

Så den kan ligeså godt komme, og jeg kan 'blive normal' igen haha.

Håber at du når med på vognen her på mandag!!

Tak søde Stine og i får den dejligste tur..UDEN mens  :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

apropo mens og bikini.. for 100 år siden var jeg på luksus ferie i italien og ved poolkanten går en amerikansk kvinde toltal velttrænet og med stort behov for at vise sin krop som hun sikkert har kæmpet hårdt for . og der sad jeg og min eks eks eks svigermor med vores almindelige kroppe og bandede en smule ..INDTIL.. den smækre kvindes tamponsnor hang grinende ud af hendes minimale trusse..HAHAHA gudskelov hun var bare et menneske.. :D  :D hvor smålige var vi lige :blink  :D  :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

apropo mens og bikini.. for 100 år siden var jeg på luksus ferie i italien og ved poolkanten går en amerikansk kvinde toltal velttrænet og med stort behov for at vise sin krop som hun sikkert har kæmpet hårdt for . og der sad jeg og min eks eks eks svigermor med vores almindelige kroppe og bandede en smule ..INDTIL.. den smækre kvindes tamponsnor hang grindende ud af hendes minimale trusse..HAHAHA gudskelov hun var bare et menneske.. :D  :D hvor smålige var vi lige :blink  :D  :D

HAHAHA!! skøn historie. Kan levende se det for mig  :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Æv altså. Gonal gav mig to fine æg. Jeg elsker den bare pga det. Jeg håber den gør noget godt for dig. Og denne gang får jeg Menopur hvor man stikker hver dag.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg håber at kunne opstarte kort behandling op tirsdag, men er stile og roligt startet op idag men 1. mens dag regner jeg fra imorgen.. jeg har læst mig til at der scannes og opstartes medicin op fra dag 3. i cyklus, var det det du gjorde Stine g andre i kort behandling ??

Æv troede den var der for dig. Jeg har ved IUI altid startet på 3 dag. Så følges vi næsten igen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rigtig god tur Stine! Håber I kan ligge baby på hylden og være klar til en runde mere bagefter. Regner med vi alle fire tager maj termins gruppen!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe jep. Vi stiller os klar stille og roligt. Hep! Hep! :)

Hurra for hep :D :D Hvor er I fantastiske :D :D

Og så ser der ud til, at Solvej, Tusnelda og jeg kan følges til næste testdag, alt i mens Stine holder deeeeejlig ferie :D :D 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hurra for hep :D :D Hvor er I fantastiske :D :D

Og så ser der ud til, at Solvej, Tusnelda og jeg kan følges til næste testdag, alt i mens Stine holder deeeeejlig ferie :D :D

Hvis jeg ikke kan følge med (da mens er begyndt) så er jeg heppekoret og hopper med på Stine turen  :)  :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis jeg ikke kan følge med (da mens er begyndt) så er jeg heppekoret og hopper med på Stine turen  :)  :D

Håber jeg ikke ;)

Spændende at høre hvad de siger i morgen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå men jeg skal til scanning imorgen og hvis alt er vel opstartes behandling  :) så jeg er nok med på augustvognen  :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå men jeg skal til scanning imorgen og hvis alt er vel opstartes behandling  :) så jeg er nok med på augustvognen  :rolleyes

Fedt! Fedt! Tjekker ind en gang i mellem fra det franske, for at se hvordan det står til. Krydser fingre for i morgen Silke.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fedt! Fedt! Tjekker ind en gang i mellem fra det franske, for at se hvordan det står til. Krydser fingre for i morgen Silke.

Tak skal du have Stine nyd din ferie  :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

okay lille update  :) blev scannet idag og har taget min ægmodningsinjektion og skal lørdag påbegynde ægløsningshæmmende injektioner og så ny scanning mandag.. lidt sjovt da det er en noget andet behandling end lang behandling.. anyway gang i den igen  :)

Hvordan har i andre det ? 

Del dette indlæg

Annonce ♥

okay lille update  :) blev scannet idag og har taget min ægmodningsinjektion og skal lørdag påbegynde ægløsningshæmmende injektioner og så ny scanning mandag.. lidt sjovt da det er en noget andet behandling end lang behandling.. anyway gang i den igen  :)

Hvordan har i andre det ? 

Spændende Silke! Hvorfor skal de først modnes og så stoppes?

Jeg går rundt i total mega træthed (sagde den 14 årige), det der Menopur er godt nok skrappe sager. Skal scannes torsdag. Ved ikke om det er fordi det er nyt, eller det er fordi vi har været i gang i evigheder, eller det er 5 mdr. siden aborten - men tror ikke rigtig på noget denne her gang. Og min diæt holder jeg ikke pt.. Er total depri og modløs. Måske det blir bedre efter en tur med scanneren, og jeg kan se om medicinen har gjort noget.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Spændende Silke! Hvorfor skal de først modnes og så stoppes?

Jeg går rundt i total mega træthed (sagde den 14 årige), det der Menopur er godt nok skrappe sager. Skal scannes torsdag. Ved ikke om det er fordi det er nyt, eller det er fordi vi har været i gang i evigheder, eller det er 5 mdr. siden aborten - men tror ikke rigtig på noget denne her gang. Og min diæt holder jeg ikke pt.. Er total depri og modløs. Måske det blir bedre efter en tur med scanneren, og jeg kan se om medicinen har gjort noget.

jeg begynder også menopur mandag samtidig med det ægløsningshæmmende.. det første er Enlova som er depotmedidcin og så hæmmende medicin og sså Menopur mandag..

kan godt forstå du er træt Janne.. det kender jeg godt..Jeg tror det er meget normalt at blive ramt af en mathed..uvisheden om det nogensinde lykkes os.. nok en combi af alle tinge tror du ikke ?  :) og jeg tror også at når scanningen viser dine fine modne æg så får du lidt blod på tanden igen? 

kh silke :kiss

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER