Solvej80

test uge 17

164 indlæg i dette emne

efter blodprøve tirsdag så håber jeg jeg lige kan nå en lang behandling og få lavet en masse fine æg til oplægning i beyndelsen af juni inden ferien begynder.. Hillerød som jeg er tilknyttet lukker ned for behandling i skoleferien men jeg tror jeg liiiige kan nå en gang mere som så er min 2. omgang..

Det håber jeg virkelig I kan nå. I guder tænk man skal begrænses af ferie perioder. Det tager da også lang tid fra blodprøve til man kan få æg op. Håber aldrig jeg når dertil. Har to forsøg tilbage nu. Det lyder af lidt.

Del dette indlæg

Lorte mens!! Øv jeg er så ked af det.

Øv, det er jeg ked af at høre. Kan godt forstå, du er trist! :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det bare noget :numse, det skal gå godt denne gang :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det vil være hyggeligt. Hvornår er det I har tid igen? Jeg har også fået bestilt tid til akupunktur lige inden næste insemination, sådan cirka hvad jeg kan regne mig frem til.

Jamen skal tage min sidste p-pille her på onsdag og så kommer mens nok i weekenden og så regner jeg med og skulle derned i starten af ugen efter.. Men ved jo slet ikke om de vil starte behandlingen allerede eller om de har tid til mig.. Kan være jeg først kan få en tid en uge efter.. Og kommer så også an på hvad vandskanningen viser.. Om det er iui eller ivf og hvilken medicin de vil give osv..

Men det er jo træls vi skal følges for det havde self været bedre du havde været gravid, men når det nu er så er det da altid noget at have nogle og følges med..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen skal tage min sidste p-pille her på onsdag og så kommer mens nok i weekenden og så regner jeg med og skulle derned i starten af ugen efter.. Men ved jo slet ikke om de vil starte behandlingen allerede eller om de har tid til mig.. Kan være jeg først kan få en tid en uge efter.. Og kommer så også an på hvad vandskanningen viser.. Om det er iui eller ivf og hvilken medicin de vil give osv..

Men det er jo træls vi skal følges for det havde self været bedre du havde været gravid, men når det nu er så er det da altid noget at have nogle og følges med..

Det bliver rigtig spændende hvad de siger og ser til scanningen. Håber I kommer hurtigt igang. Det er så godt med nogle fæller, så blir manden heller ikke alt for skør af at høre på mig.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er jeg rigtig ked af at høre. Øv altså! Men kan se at der er lagt planer for fremtiden. Jeg krydser alt jeg har, for at det må lykkes.

Jeg følger jo nok efter jer i køen til en ny tur. Tror ikke helt at projektet får en lykkelig udgang trods skyggestreger.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er jeg rigtig ked af at høre. Øv altså! Men kan se at der er lagt planer for fremtiden. Jeg krydser alt jeg har, for at det må lykkes.

Jeg følger jo nok efter jer i køen til en ny tur. Tror ikke helt at projektet får en lykkelig udgang trods skyggestreger.

Hvorfor ikke dog? Prøv at se i morgen og overmorgen der er stregen sikkert tydeligere.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvorfor ikke dog? Prøv at se i morgen og overmorgen der er stregen sikkert tydeligere.

.

Alle signaler for mens er meget stærke. Så tror ikke at det lykkes. Nu har jeg lovet mig selv ikke at teste før i morgen :) så nu må vi se.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå. Testede negativ igen i dag. Så regner med mens i morgen eller overmorgen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå. Testede negativ igen i dag. Så regner med mens i morgen eller overmorgen.

Hvor er det underligt. Er det det samme mærke?

Jeg har ikke blødt mere så her er det også underligt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

øv Stine måske er der 2 streger imorgen ….statistisk set må der vel være en af os som laver 2 streger :rolleyes   jeg får taget blodprøver imorgen og få det negative svar… dog har jeg ligesom dig Solvej haft meget kortere blødningsperiode end jeg plejer..og den væske jeg ophobede er bare blevet hængende men jeg tror nu ikke på noget mere .. øv så skal jeg til det igen med medicin i lange baner, menopause, ægmodning osv. starter dag 21 i cyklus hvilket er ca d. 8/5 og så 14 dage hvor jeg bliver sat i menopause og derefter ægmodningsmedicin ..puhaa og så ÆU og ÆO hvis alt går vel  :rolleyes

har lige siddet og regnet på det :blink  :D det hjælper lidt.. 

Del dette indlæg

Annonce ♥

øv Stine måske er der 2 streger imorgen ….statistisk set må der vel være en af os som laver 2 streger :rolleyes jeg får taget blodprøver imorgen og få det negative svar… dog har jeg ligesom dig Solvej haft meget kortere blødningsperiode end jeg plejer..og den væske jeg ophobede er bare blevet hængende men jeg tror nu ikke på noget mere .. øv så skal jeg til det igen med medicin i lange baner, menopause, ægmodning osv. starter dag 21 i cyklus hvilket er ca d. 8/5 og så 14 dage hvor jeg bliver sat i menopause og derefter ægmodningsmedicin ..puhaa og så ÆU og ÆO hvis alt går vel :rolleyes

har lige siddet og regnet på det :blink :D det hjælper lidt..

Puha en omgang du skal igennem. Så skal den være der næste gang. Jeg plejer aldrig kun at bløde nok til en "tørring", varer som regel fem dage. Nå, men hvis det ikke kommer igang skal jeg efter planen til blodprøve onsdag. Starter sikkert igen i morgen på arbejdet midt i morgenmødet:-D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha en omgang du skal igennem. Så skal den være der næste gang. Jeg plejer aldrig kun at bløde nok til en "tørring", varer som regel fem dage. Nå, men hvis det ikke kommer igang skal jeg efter planen til blodprøve onsdag. Starter sikkert igen i morgen på arbejdet midt i morgenmødet:-D

hhmmm har du taget en ny test ?

Del dette indlæg

Annonce ♥

hhmmm har du taget en ny test ?

Ja den så ret negativ ud.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det underligt. Er det det samme mærke?

Jeg har ikke blødt mere så her er det også underligt.

Ja det er det. Men må jo have gjort et eller andet forkert på de to test. Kender jo stadig rumlen fra tidligere, med at det ikke går. Så er det om i køen til en tur mere i forlystelsen hihi.

Bliver om ikke andet vildt overrasket, hvis der mod alle odds, skulle være en spire.

Synes godt at ens mens kan opfører sig mærkeligt, hvis der har været et befrugtet æg, der så desværre ikke bliver til noget.

Men ellers må du holde øje. Måske et sent positivt tilbagesvar på blodprøver? :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det er det. Men må jo have gjort et eller andet forkert på de to test. Kender jo stadig rumlen fra tidligere, med at det ikke går. Så er det om i køen til en tur mere i forlystelsen hihi.

Bliver om ikke andet vildt overrasket, hvis der mod alle odds, skulle være en spire.

Synes godt at ens mens kan opfører sig mærkeligt, hvis der har været et befrugtet æg, der så desværre ikke bliver til noget.

Men ellers må du holde øje. Måske et sent positivt tilbagesvar på blodprøver? :)

Du kan da ikke tisse forkert? Håber for dig den er der. Har før haft bioer og der kom mens til tiden.

Måske måske til blodprøve men tror bare jeg får mens onsdag i stedet for som min normale cyklus er.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ok. Total forvirring her. Måtte liiiiige tisse på en pind igen, nyt mærke. Har ikke flere billige så var en af dem der hedder Valmed. Nå men der er tror jeg nok en meget meget meget svag anden streg her med aften urin. Må prøve i morgen hvis jeg stadig ikke bløder mere end den smule i går. Åh hvorfor hvorfor kunne jeg ikke bare vente til onsdag!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ok. Total forvirring her. Måtte liiiiige tisse på en pind igen, nyt mærke. Har ikke flere billige så var en af dem der hedder Valmed. Nå men der er tror jeg nok en meget meget meget svag anden streg her med aften urin. Må prøve i morgen hvis jeg stadig ikke bløder mere end den smule i går. Åh hvorfor hvorfor kunne jeg ikke bare vente til onsdag!!

Slam så kunne jeg lære det. Efter lille håb kom mens tilbage. :boo  :prik  :box  :numse

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh altså! Det er næsten ikke til at holde ud, når man bliver kastet frem og tilbage imellem håb og afklarethed om at der ikke er noget. Kan sagtens følge dig.

Jeg må indrømme at jeg undersøgte mig selv lidt (rødme) og kan se at min mens er på vej. Så jeg skal til den igen igen....

Men hold op hvor jeg håber at du klare skærene.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh altså! Det er næsten ikke til at holde ud, når man bliver kastet frem og tilbage imellem håb og afklarethed om at der ikke er noget. Kan sagtens følge dig.

Jeg må indrømme at jeg undersøgte mig selv lidt (rødme) og kan se at min mens er på vej. Så jeg skal til den igen igen....

Men hold op hvor jeg håber at du klare skærene.

Åh sur røv til os begge to. Jeg klarer den ikke, det er godt igang nu. Næste gang, tester jeg ingen ting før efter to dage efter ingen mens, eller afventer blodprøven, regner jeg hvertfald med :D

Vi tager bare hele testgruppe 17 og flytter til uge 21 eller sådan noget, og så gevinst til alle.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh sur røv til os begge to. Jeg klarer den ikke, det er godt igang nu. Næste gang, tester jeg ingen ting før efter to dage efter ingen mens, eller afventer blodprøven, regner jeg hvertfald med :D

Vi tager bare hele testgruppe 17 og flytter til uge 21 eller sådan noget, og så gevinst til alle.

Ja lidt positivt må man have lov at tage med. Kunne være hyggeligt (forstå mig ret) at støde på jer igen i testuge forum :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa :)

Jeg har holdt lidt lav profil i et par måneder - prøver stadig, har bare fokuseret på andre ting.

Men nu er jeg en dag over tid, og jeg ønsker så meget at der er gevinst.

Testede med en "tidlig test" d 16, men den var negativ. 

Dog oplever jeg små symptomer - men det kan jo også være indbildning :(

Planen er, at jeg vil teste fredag, hvis intet rødt er dukket op inden da...

Forårssmil fra Putte-lut-dut

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har holdt lidt lav profil i et par måneder - prøver stadig, har bare fokuseret på andre ting.

pøj pøj  :rolleyes jeg er officielt ude af uge 17 med negativ blodprøve men opstarter ny behandling d. 8/5  :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej med dig. Ej hvor spændende. Så håber vi du er den i ugen der har gevinst. Held og lykke.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh hvor jeg håber at der kommer en lille bebse ud af det for dig :)  :bd

Jeg har fået lidt brunt udflåd her på 27 dagen. Altså ikke frisk mens blod endnu, og meget lidt. Så det er nok lidt samme symptomer som dig Solvej. Så regner med at min mens starter rigtigt i morgen.

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER