Oprettet April 7, 2014 Hej Efter ppiller stop har min cyklus drillet. Jeg fik min mens. Første gang 24 marts. Jeg tog æl test og far haft æl omkring 1-2 april allerede. Sys det er meget hurtigt efter min mens? Hvilket så vil sige jeg allerede skal have min mens om ja lidt over en uge igen.. Syntes det hele går vildt hurtigt og det jo ikke særlig længe siden jeg har haft min mens .. Hm.. Har prøvet at læse omd et og prøvet nogle ægløsningsberegner men sys ikke lige jeg kan finde hoved og hale i det :) HVIS jeg nu var blevet gravid ville jeg så være ... 2+5 2+6 ? Deromkring? Vi sexede den 30 marts og 3 april og i følge æl beregner skulle det være godt nok :) Håber i vil give svar :) Babytanker herfra :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2014 Hvis du er gravid er du 2+0 i dag. Men der er jo ikke andet for end at vente 2 uger mere og så teste, hvis din mens udebliver. Den kan jo godt være ret ureglmæssig efter ppiller top. Pøj pøj med projektet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2014 Hvis du er gravid er du 2+0 i dag. Men der er jo ikke andet for end at vente 2 uger mere og så teste, hvis din mens udebliver. Den kan jo godt være ret ureglmæssig efter ppiller top. Pøj pøj med projektet :) Hvordan kan hun være 2+0 når hun havde ÆL den 1./2.?! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2014 Du er ganske rigtigt 2+5-2+6 i dag, hvis du havde ÆL d. 1. eller 2. april :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2014 Hej Efter ppiller stop har min cyklus drillet. Jeg fik min mens. Første gang 24 marts. Jeg tog æl test og far haft æl omkring 1-2 april allerede. Sys det er meget hurtigt efter min mens? Hvilket så vil sige jeg allerede skal have min mens om ja lidt over en uge igen.. Syntes det hele går vildt hurtigt og det jo ikke særlig længe siden jeg har haft min mens .. Hm.. Har prøvet at læse omd et og prøvet nogle ægløsningsberegner men sys ikke lige jeg kan finde hoved og hale i det :) HVIS jeg nu var blevet gravid ville jeg så være ... 2+5 2+6 ? Deromkring? Vi sexede den 30 marts og 3 april og i følge æl beregner skulle det være godt nok :) Håber i vil give svar :) Babytanker herfra :) Hvis du havde positiv ÆL-test og dermed ÆL den 1./2., så vil jeg også sige, at du er 2+5/2+6 i dag :) Jeg havde selv ÆL den 31.marts/1. April, så er også selv i venteposition på næste uge :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2014 Fordi man regner termin ud fra sidste mens første dag. 24 marts er 14 dage siden - dermed må det jo blive 2+0 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2014 Fordi man regner termin ud fra sidste mens første dag. 24 marts er 14 dage siden - dermed må det jo blive 2+0 Men den anden vej rund, så er ÆL altid 2+0, uanset om din cyklus er på 20 dage eller 50.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2014 Fordi man regner termin ud fra sidste mens første dag. 24 marts er 14 dage siden - dermed må det jo blive 2+0 Det er kun hvis man ikke kender dato for ægløsning og så bliver det justeret, når man kan se på scanning, hvornår det skal være. Hvis man kender ÆL-dato, så er man 2+0 på den dag! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2014 Nu var vi jo så i behandling, så vi kender den nøjagtige dato for æl. Alligevel fik vi at vide at vi talte fra sidste mens første dag, frem til NF! Så jeg holder også på 2+1 (2+0 i går) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2014 Nu var vi jo så i behandling, så vi kender den nøjagtige dato for æl. Alligevel fik vi at vide at vi talte fra sidste mens første dag, frem til NF! Så jeg holder også på 2+1 (2+0 i går) Det mente min læge ikke var nødvendigt...det er jo lidt fjollet, når man ved, hvornår det er sket...Det betyder jo ikke så meget og især ikke, når ÆL falder tidligt, men hvis den fx først kommer sent, så kan der opstå unødige forventninger til, hvornår man kan begynde at teste og den slags... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2014 Tusind tak for svar :) Jeg er lidt forvirret :D .. Men burde få mens omkring 15-16 april tror jeg. Så det bare at vente og se :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites