Besvaret May 1, 2014 Uhhh, hvor spændende:) kan du så putte Luna, din mor har et vigtigt ting at tjekke;) tihi:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2014 Tak :) Sidder lige 5min endnu hos Luna (uden for døren :p ) og SÅ skal jeg altså også tisse! F5 F5 :D:goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2014 der er sq en svag skyggestreg! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2014 Ja! det er der bestemt:) Et forsigtigt tillykke:) hvor er det bare dejligt for jer:) er på iPad, så mangler alle de fede smileys :) dem må du lige tænke dig til:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2014 der er sq en svag skyggestreg! :yay :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2014 Og den blev faktisk lidt tydeligere nogle minutter senere!!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2014 Og den blev faktisk lidt tydeligere nogle minutter senere!!! :loveshower Hvor er det bare skønt:) jubiiiii :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2014 Jeg tester igen i morgen tidlig... Før sætter jeg altså ikke smiley på! Synes det er vildt! Og så i første hug! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2014 der er sq en svag skyggestreg! Den er da ikke svag, tillykke!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2014 Jeg tester igen i morgen tidlig... Før sætter jeg altså ikke smiley på! Synes det er vildt! Og så i første hug! Det er alt for sejt:) venter spændt på en opdatering i morgen:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2014 Det er alt for sejt:) venter spændt på en opdatering i morgen:) I skal nok få billede af min "morgen-tissepind" i morgen! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2014 Den er da ikke svag, tillykke!!!! Tark! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2014 I skal nok få billede af min "morgen-tissepind" i morgen! :D Griner, det vil jeg glæde mig til:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2014 Du må gerne sætte en :( ud for mig - fik slet ikke ÆL i denne omgang, så nåede aldrig rigtig at være med, men hold da op hvor I andre kan. Stort tillykke til de gravide, hvor er det skønt for jer. Kan slet ikke vente til det bliver min tur :) :) :)Øv :(( Håber at næste måned bliver din:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2014 I skal nok få billede af min "morgen-tissepind" i morgen! :D Jeg vil glæde mig til at se den :D Tillykke tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2014 Jeg vil glæde mig til at se den :D Tillykke tillykke :loveshower Tark! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2014 Tillykke sara!! Hvor er det fedt! :-) Ønskebebs, du ved lige præcis hvordan det er. Jeg ville ønske at jeg kunne tage det helt cool, men det kan jeg bare ikke. Nervøsiteten er i mig, og det er bare sådan at det er. Jeg får svar på blodprøven i dag, og som du måske kan se, så er jeg alt for tidlig op. Jeg er nervøs og spændt på samme tid. Og ønskebebs, vi må hjælpe og støtte hinanden så godt vi kan :-) Tak Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2014 Tillykke sara!! Hvor er det fedt! :-) Ønskebebs, du ved lige præcis hvordan det er. Jeg ville ønske at jeg kunne tage det helt cool, men det kan jeg bare ikke. Nervøsiteten er i mig, og det er bare sådan at det er. Jeg får svar på blodprøven i dag, og som du måske kan se, så er jeg alt for tidlig op. Jeg er nervøs og spændt på samme tid. Og ønskebebs, vi må hjælpe og støtte hinanden så godt vi kan :-) Tak Held og lykke i dag. Krydser fingre for at alt er som det skal være. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2014 Tillykke Sara. Det skal åbenbart være cyklus 2 i pb2 for os :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2014 SaraLk Tillykke har lige set dine fine test :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2014 Morgenens testWeeeee :hurraDer er da vist slet ingen tvivl... ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2014 Tak piger! Nej, den er vist go nok! nu håber vi bare at den hænger ved! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2014 Morgenens test Tillykke Sara :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2014 Så er der svar på hcg prøven fra i går! Tirsdag var den på 109 - i går torsdag, var den på 344!!!!!!!! Jeg er mundlam :-D:-D:-D:-D ( og tester ikke mere ;-) ) <3<3<3<3<3<3<3<3<3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites