Påskesen

Vinterjakke vs. flyverdragt ?

9 indlæg i dette emne

Jeg vil så gerne have en Miniature vinterjakke til O, men er kommet helt i tvivl om hun vil få brug for den? I år har vi både haft jakke og flyverdragt, fordi hun sad i klapvognen, men til vinter vil hun jo nok løbe en del mere rundt ( hun vil være ca. 1,5 år). 

Hvornår har i brugt flyverdragt og hvornår har i brugt jakke ? Og er det smart at have begge ?

 

Og er der nogle der ved hvornår Miniature jakkerne kommer på tilbud igen ? 

 

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved ikke noget om behovet, men du kan finde nogle af jakkerne på tilbud rundt om på nettet. Fx deres egen hjemmeside, dog ikke i så mange størrelser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes jeg mindes at de havde seriøse tilbud i maj/juni sidste år :)

Sophia er fra juli, og vi har virkelig brugt vinterjakken meget! Der er jo også en overgang hvor flyverdragten er for varm, hvor vinterjakken og termobukserne er gode :)

Vi har især brugt den ved aflevering/hentning i DP, og når vi skulle noget. Ud og handle, til fødselsdag osv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ikke undvære nogen af delene.. bruger flyverdragten ved leg og lange gåture... jakken til korte gåture, bil og indkøb og med termobukser til knap så kolde dage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ikke undvære nogen af delene.. bruger flyverdragten ved leg og lange gåture... jakken til korte gåture, bil og indkøb og med termobukser til knap så kolde dage :)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil ikke undvære det. Vi har brugt jakken ved aflevering og afhentning i dp. Plus alle de gange vi har sku ud og køre.

Flyverdragten kom på, når han sku være ude i længere tid og lege.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

KOEB!

 

Vi har IKKE haft en vinterjakke endnu(Noah bliver to i juni). Istedet har vi brugt en uldjakke og saa har vi kommet regnjakken udover eller en uldcardigan indenunder. Husk paa, at vi ikke bor i DK og det er kun derfor, det har fungeret ok for os uden vindtaet lag. Nu har vi saa koebt en miniature overgangsjakke, som kan bruges med en uldcardi under, saa er det perfekt tempereret og vind- og vandtaet, hvis det er koldt. Det har lige holdt, vil jeg sige... 

 

Set i bakspejlet ville jeg have koebt en vinterjakke i aar(1,5 aar), for det er noget boevl med to stykker toej OG barnefader, der glemmer at tage tyk uldcardigan af ved aflevering i pasning, hvor hun ikke toer tage toej af dem(->storsvedende barn, Grrr!). Barn nr. to faar en vinterjakke noget foer, goer det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde både flyverdragt og vinterjakken fra miniature - og jeg elskede begge. Når hun skulle i vuggestue/ med ud at handle etc. Var det så nemt at give hende jakken på (vi havde den med lynlås i ryggen) og hætten sluttede lige så tæt som en hue. Det var heller ikke for varmt, når vi tullede rundt i et indkøbscenter :)

Til gengæld ville jeg ikke sende hende ud at lege i den, ikke i sne i hvert fald. Den er ikke vandtæt, og hun kan ikke boltre sig så meget, da der er hætte i, og ikke noget til at stoppe sneen fra at komme ind under jakken.

Og en bonus er, at det er sikrere at de sidder med jakke end flyverdragt i bilen, da man så bedre kan spænde dem fast. Det samme må vel gælde på cykel eller lignede :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar allesammen :) Jeg må på udkig efter begge dele :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER