Oprettet April 3, 2014 Hej allesammen, Jeg vil bare lige sige hej! Jeg er ny på siden, og glæder mig til, at se hvad det hele er for noget :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2014 Velkommen til :balloons Tak! :-) Nu skal jeg bare lige lære det her :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2014 Tak! :-) Nu skal jeg bare lige lære det her :D Det kommer hurtigt - ellers må du bare spørge. Der er heldigvis rigtig mange søde brugere herinde der står klar til at hjælpe :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2014 Det kommer hurtigt - ellers må du bare spørge. Der er heldigvis rigtig mange søde brugere herinde der står klar til at hjælpe :super Det lyder godt! :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2014 Velkommen til :glad Er på fra mobil, så kan ikke se oplysninger om dig, men har du en baby? Så kan jeg anbefale baby smalltalk tråden, super hyggeligt sted :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2014 Velkommen til! :kram er sikker på du vil blive rigtig glad for at være her! Kan se du er du er fra Taastrup ligesom mig ;) hvor hyggeligt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites