Oprettet April 1, 2014 Taberdysten Uge 14 - 2014 Lenna1985 -2,2 kg (x) Barbamama -0,5 kg (X) Stephi-pigen -0 kg (X) Majs -0 kg (X) Leras +0,2 kg (X) Maj85 +0,8 kg (X) ---- ---------------------------------------------------- Tillykke til: Lenna1985 - :glad :respekt :8: Tilsammen har vi tabt os X kg i denne uge :8: :respekt :glad - Vi byder velkommen til - :klap Manglende tilbagemelding: :klap Snublefod Betty87 Tille Dorita - Afbud fra: :balloons Husk næste vægt i en PM til Stephi-pigen senest tirsdag kl. 20.00 :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 Undskyld forsinkelsen, manglende info og eventuelle fejl. William var en time om at falde i søvn, min lamineringsmaskine havde nær ødelagt min poster og jeg er MAKS stresset over eksamen i morgen. Fejl osv bliver rettet i morgen eller torsdag. Sorry! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 Ihh, hvor ser det grimt ud! Mine første store røde tal! :( Må blive bedre næste uge - promise!! Tillykke til taberne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 Undskyld forsinkelsen, manglende info og eventuelle fejl. William var en time om at falde i søvn, min lamineringsmaskine havde nær ødelagt min poster og jeg er MAKS stresset over eksamen i morgen. Fejl osv bliver rettet i morgen eller torsdag. Sorry! Tak fordi du står for det :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 Wow, flot gået Lenna :yay Jeg har slet ikke fået sagt at jeg må melde mig ud igen. Pt tager jeg på, så må lige finde ordentlig motivation (satser på det kommer med lidt mere søvn). Håber snart at vende tilbage og være med i kampen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 Undskyld forsinkelsen, manglende info og eventuelle fejl. William var en time om at falde i søvn, min lamineringsmaskine havde nær ødelagt min poster og jeg er MAKS stresset over eksamen i morgen. Fejl osv bliver rettet i morgen eller torsdag. Sorry! Det er bare HELT i orden, tak fordi du gider stå med det :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 Jeg står ikke derpå, men har hidtil været med. Jeg melder mig også ud fremover. Pøj pøj til jer andre Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 ups jeg glemte alt om veje dag idag... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 Jeg står ingen steder... Havde også svedt det ud i dag! Er slet ikke med på "slanke-beatet" i øjeblikket. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2014 Hehe det ender da med, at vi bliver så få at der er medaljer til alle, der er med :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2014 Og tillykke Lenna, du rykker da helt vildt :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2014 Hehe det ender da med, at vi bliver så få at der er medaljer til alle, der er med :lolhit Det er den hårde kerne der er tilbage ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2014 Det er den hårde kerne der er tilbage ;) Og vi kæmper stadig :box Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2014 Og vi kæmper stadig :box Og yes! Snyde-vejede mig lige i morges! (Det er sikkert væsketab, men det ser godt ud!) jeg kommer stærkt igen på tirsdag :box Del dette indlæg Link to post Share on other sites