Oprettet April 1, 2014 Stregen kom inden 1 min og 45 sek ! Jeg skal "rigtig" teste om 2 dage. Er den tydelig nok til at sige om jeg er gravid ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 Jeg tror på den. Tillykke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 Vil næsten sige at den er tydeligere end min første ;) tillykke! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 Jeg tør også godt sige tillykke! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 Årh det rejer rigtig glad for at høre ! Vente tiden har været rigtig hård. 1 og 5 måneder. , yees ! Tak alle Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 En streg er en streg, så tillykke herfra:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 :yay Forsigtigt tillykke herfra også :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 Tillykke med de to streger :hurra :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 Også tillykke herfra, tør jeg sige :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites