Besvaret March 31, 2014 Stort tillykke med det lille pus... :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2014 Stort tillykke :loveshower Det lyder som min Noah - han var 2488 g og 47 cm, staerk og fin, saa jeg ammede ham dog, men han kom ogsaa praecis paa sin terminsdag. Han dykkede ogsaa gevaldigt under presseveerne, hvilket kan virke voldsomt og isaer med mange mennesker omkring en. Jeg havde 2 ud over min mand og saa en laege paa et tidspunkt, som dog forsvandt igen, fordi jeg trak vejret meget grundigt i en iltmaske. Er du maerket af oplevelsen? Det kan vaere en god hjaelp at skrive en foedselsberetning herinde - jeg tudede som pisket, selvom det var en god oplevelse. En foedsel er bare en staerk oplevelse, tror jeg :) Det er flot klaret af dig og der er noget laekkert over bittesmaa babyer, saa nyd hende endelig for hun bliver bare stoerre :kiss Jeg ved ikke om jeg er mærket af det som sådan. Men tak for opbakning og omtanke :-) Min datters blodsukker var lavt, kun 1,7. Så måske det også havde en del indflydelse på sonden. Her til aften ammede hun i 1,5 time i streg. Hun skal nok komme efter det ;-) Og ja, de helt små babyer er ekstra fine at se på. Vi nyder hende i fulde drag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2014 Mange tak for lykønskningerne til alle :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2014 Stort tillykke med hende :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2014 Stort tillykke :yay :hurra Som Camillat skriver er en fødsel en stærk og betydningsfuld oplevelse. Men der kan godt gå et par dage inden det "synker ind" og så må du bruge BK. Især når hormonerne "kicks in" og verden virker uoverskuelig og forandret. Det lyder som en svær start for den lille trold, men hun er sej!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2014 Jeg ved ikke om jeg er mærket af det som sådan. Men tak for opbakning og omtanke :-) Min datters blodsukker var lavt, kun 1,7. Så måske det også havde en del indflydelse på sonden. Her til aften ammede hun i 1,5 time i streg. Hun skal nok komme efter det ;-) Og ja, de helt små babyer er ekstra fine at se på. Vi nyder hende i fulde drag. Flooot, hvor er hun dygtigt :) Noahs blodsukker var ogsaa for lavt, saa jeg havde en jordemoder inde paa toilettet hos mig, mens jeg havde en anden jordemoder til at give mig truìusser paa. Hun var ret gaev og oenskede at presse raamaelk ud af mine bryster, saa Noah kunne faa det, fremfor det sukkervand, de ellers ville give ham for at faa blodsukkeret op. Men lidt sukkervand fik han faktisk, meget mod min vilje. Men han kom saa meget efter det. Det lyder som om vortes babyer har faaet lidt af den samme start paa livet, men jeg synes bestemt ikke, det lyder som om din datter er svag - hun er bare lille og skoen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2014 :loveshower :loveshower :balloons TILLYKKE MED JERES LILLE PRINSESSE :balloons :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites