Oprettet March 28, 2014 Hej tøser - jeg har brug for jeres hjælp! Min iskias på højre side er helt ad h til. Jeg kan ikke gå ret langt ad gangen før jeg får et jag i ballen og må stoppe op. Det er hele dagen og er efterhånden meget generende :( Det gør møg ondt :( Er der nogle der har gode tips ? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2014 Følger lige med her - min driller i den grad også.. - har fået afvide jeg skulle strække ud og få min mand til at massere balle og lår. Men synes ikke det hjælper en skid :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2014 det korte og kedelige svar fra fyssen her hjemme: prøv at stræk ud :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2014 Da det er en nerve vil mit bedste bud være kiropraktor eller fysioterapeut. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2014 Få en henvisning til en fys :) det hjalp mig meget. Prøv evt at få manden til at massere med albuen på ballen mens du ligger på siden. Eller stil dig op af væggen og brug en af de små pig-bolde til at massere. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2014 Massage, massage, massage.... Vil ikke anbefale kiropraktor da man som gravid er meget løs i alle led Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2014 Når min driller, får jeg min mand til at massere/bore sin albue ned hvor det gør ondt - han presser hårdt ned, og det gør sindsygt ondt - men hold fast det hjælper bagefter... Del dette indlæg Link to post Share on other sites