Besvaret April 19, 2014 HAN SAGDE JA !!! :p ;) Så når vi er landet derovre engang om 36 timer, så ringer jeg og bestiller tid til ca. d. 25/4 :yay :loveshower Er lige på besøg fra novemberterminen og bliver liiiige nødt til at juble over, at du fik ham overtalt :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2014 tillykke til alle jer der nu også kender kønnet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2014 Jeg tilslutter mig, vi skal med 99% sikkerhed have en lillebror... Denne gang kunne hun få lov til at kigge nedefra men ikke fra siden ... Jeg gættede på en dreng og det holder vist stik :-) Tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 23, 2014 Vi skal have en dreng!!! :kuller Både jeg og den kinesiske kalender havde ret :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 23, 2014 Tilykke Camilla :D!! Så skal jeg købes drengetøj! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 23, 2014 Vi skal have en dreng!!! :kuller Både jeg og den kinesiske kalender havde ret :yay Tilykke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 23, 2014 Tilykke Camilla :D!! Så skal jeg købes drengetøj! :)Tak :)Jeg er i fuld gang ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 23, 2014 Vi skal have en dreng!!! :kuller Både jeg og den kinesiske kalender havde ret :yay Tillykke! Og velkommen på holdet! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 23, 2014 Vi skal have en dreng!!! :kuller Både jeg og den kinesiske kalender havde ret :yay Tillykke med den lille prins :) Skal da lige love for der er gang i de drenge. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 23, 2014 Kom med lidt flere piger ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 23, 2014 Kom med lidt flere piger ;) Jeg er fortsat vores chance for endnu en pige i gruppen :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 23, 2014 Tillykke igen CamillaNK :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 23, 2014 Tillykke igen CamillaNK :yayTak for det :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 23, 2014 Jeg er fortsat vores chance for endnu en pige i gruppen :kuller Jeg er også stadig med :p men må indrømme at jeg for et par uger siden blev i tvivl om kønnet :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 23, 2014 Jeg er også stadig med :p men må indrømme at jeg for et par uger siden blev i tvivl om kønnet :pDet er rigtigt - havde helt "glemt" dig :oops Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 23, 2014 Jamen jeg må altså også trække pige-raten ned og gøre mit for at oktober bliver et drenge-boom.. Vi venter os i hvert fald en lækker lille en af slagsen :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 23, 2014 Jamen jeg må altså også trække pige-raten ned og gøre mit for at oktober bliver et drenge-boom.. Vi venter os i hvert fald en lækker lille en af slagsen :kuller Tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 23, 2014 Jamen jeg må altså også trække pige-raten ned og gøre mit for at oktober bliver et drenge-boom.. Vi venter os i hvert fald en lækker lille en af slagsen :kuller Tillykke!! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 23, 2014 Det er rigtigt - havde helt "glemt" dig :oops Det går nok :p der er også laaaaaaang tid til jeg finder ud af det :( ( altså det er D. 23 næste måneder :p) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2014 Det går nok :p der er også laaaaaaang tid til jeg finder ud af det :( ( altså det er D. 23 næste måneder :p) Uh en hel måned endnu :) Kan næsten ikke vente til det bliver den 5. Maj selv... :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2014 Jamen jeg må altså også trække pige-raten ned og gøre mit for at oktober bliver et drenge-boom.. Vi venter os i hvert fald en lækker lille en af slagsen :kuller TILLYKKE :kuller Håber i nyder ferien :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2014 jeg trækker også ned i pige-raten her i gruppen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2014 Tillykke til alle jer der venter en skøn drengebarn :) kan kun udtale mig om min første og han er skøn :loveshower Listen skulle være opdateret. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2014 Jamen jeg må altså også trække pige-raten ned og gøre mit for at oktober bliver et drenge-boom.. Vi venter os i hvert fald en lækker lille en af slagsen :kullerTillykke :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites