190987

MANGLER drenge navne??:)

31 indlæg i dette emne

Tænk sig, hvis han kun bliver drillet med at blive kaldt Prins Albert :)

Camilles far, ville også have et navn hun ikke blev drillet med.. og jeg argumenterede:

Hun bliver højst sandsynligt rødhåret (tjek!), får fregner(ved vi ikke endnu), bliver stor(puha! Hun er stor, men heldigvis ikke tyk).. Så hvis de nøjes med at drille hende med navnet, ville det da være fantastisk!!!

 

Børn kan være onde, og de finder altid noget at drille med hvis de vil..

 

Er sikker på jeres Prins Albert er en sød lille dreng ;) Og ellers er jeg heeeelt vild med Julius og Bastian! Begge navne jeg kunne have fundet på!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihhhh hvor er det bare svært :D nu sagde min svigerfar lige "hvad med Viktor" igår og det er også et rigtig godt navn.. Tror vi gør ham kongelig og giver ham 10 navne eller :D Hehe.. Idag skal vi ud og købe hans første sæt tøj og de sidste ting så det bliver super hyggeligt :) også kan han bare komme om 5 uger.. <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Camille har også 4 navne i alt - Som en rigtig prinsesse :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I kan jo også vente ;)

Vi havde en 5-7 navne til vores datter, men havde ikke låst os fast. Da hun så kom ud kunne vi hurtigt afskrive nogle navne, fordi det føltes helt forkert, og efter et par timer havde vi besluttet os for "Clara" - men efter at vi var kommet til at kalde hende "Karla" 3 gange i træk hendes første dag, måtte vi indse, at det nok var fordi hun var en Karla. ;) I dag kan hun ikke være andet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver vidst også enden af det ;) Karla er så fint et navn, var det en pige vi fik var der ingen tvivl så skulle hun hedde Karla :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Asger

Holger

Valdemar

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER