Oprettet March 21, 2014 Hej :) Jeg vil bare lige høre jer om hvad i ville vælge af vitamin piller når man prøver at lave en lille... Ville i vælge gravitamin eller matas multivitamin gravid? Og er der nogle af jer der kender til det der hedder B-Daddy ? Jeg synes godt det kan være ret så forvirrende hvad der er godt at tage..... Og så har jeg hørt at det sku være ret vigtigt at have vitaminerne i orden for at der sker noget :) Håber i kan hjælpe :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2014 Hejsa :) Jeg ville vælge Solarays Baby-Me-Now :) Men af de to, du nævner, tog jeg gravitamin, da jeg ventede min søn og det var jeg godt tilfreds med :) Jeg kender ikke til B-Daddy, men hvis I skal til at starte op på projekt baby nu, og ikke på forhånd kender til at din mand/kæreste skulle have nedsat sædkvalitet, så ville jeg prøve en måned eller tre inden jeg købte præparater til ham :) Det råd fik jeg selv, da jeg snusede i Matas efter noget til min mand, da vi skulle starte med at prøve at blive gravide, og det viste sig ganske rigtigt at vi ikke behøvede noget til ham, for jeg blev gravid i første forsøg :) Held og lykke :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2014 Jeg spiser apotekets eget mærke. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2014 Jeg spiste ikke nogle med mine 2 børn Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2014 oki tak for jeres svar. Vi har Hejsa :)Jeg ville vælge Solarays Baby-Me-Now :) Men af de to, du nævner, tog jeg gravitamin, da jeg ventede min søn og det var jeg godt tilfreds med :)Jeg kender ikke til B-Daddy, men hvis I skal til at starte op på projekt baby nu, og ikke på forhånd kender til at din mand/kæreste skulle have nedsat sædkvalitet, så ville jeg prøve en måned eller tre inden jeg købte præparater til ham :)Det råd fik jeg selv, da jeg snusede i Matas efter noget til min mand, da vi skulle starte med at prøve at blive gravide, og det viste sig ganske rigtigt at vi ikke behøvede noget til ham, for jeg blev gravid i første forsøg :)Held og lykke :balloons oki tak for jeres svar. Vi har prøvet siden oktober sidste år, ved godt det måske ikke er så længe men det føles sådan :) Så tænkte (håbede) jeg bare at det måske kunne hjælpe lidt hvis man prøvede nogen vitaminer :) Er der nogen af jer der har prøvet længe og så taget nogen vitaminer så kroppen kom i balance og så blevet gravid? Ihh man vil jo bare så gerne at det snart sker :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites