Guest Diden

Gode idéer til mini ferier i påske ferien?

18 indlæg i dette emne

Er der nogle af jer derude der har nogle gode idéer til hvad man kan lave/hvor man kan tage hen som mini ferie i påske ferien?

Har siddet og regnet lidt på evt at tage til disney land paris, men det løber op i 12000 uanset hvordan det vendes og drejes, og så kunne det være godt at have nogle alternativer at stille op imod. 

Hverken bon bon land eller djurssommerland åbner før starten af maj, så den idé blev også skudt i sænk før jeg fik den startet. 

har kigget lidt på hvidbjerg strand ved blåvand nede ved esbjerg, men ferie ved vesterhavet?.. hmmmm... 

Nogle gode idéer?

Vi har 10 dage at gøre med, hvor vi påregner at tage afsted de 3-4 af dem. 

Del dette indlæg

Seawest har et rigtig lækkert badeland. Og ligger ikke mange kilometre fra vesterhavet, mulighed for en tur til blåvand zoo, hvis der er en dag med godt vejr...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Søhøjlandet er super godt :) hvad med Jesperhus?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad med Lalandia?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Søhøjlandet er super godt :) hvad med Jesperhus?

Er vokset op med Jesperhus ;) vi var der for 2 somre siden og der var slet ikke os

Tak for budet dog :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad med Lalandia?

Lalandia har vi været en 3 gange efterhånden, og det bliver også last case scenario tror jeg hvis vi ikke kan finde på andet :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Havde vi haft Isaac i ferien havde vi nok fundet et sommerhus..

Del dette indlæg

Annonce ♥

En veninde og jeg skal til London i 4 dage, men 2 shoppe kvinder er nok ikke helt det samme som en familie på 4 :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

En veninde og jeg skal til London i 4 dage, men 2 shoppe kvinder er nok ikke helt det samme som en familie på 4 :P

Hehe nej ;) men det lyder nu hammer sjovt alligevel!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad med nogle af feriestederne i Nordtyskland? Hansapark eller sådan noget?

Jeg har ikke selv været der, men ungernes fætter bar der for nogle år siden, og det er noget billigere end i Dk.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har i været i Lalandia, Billund? Der er jo noget med entré til Legoland i også...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har hørt rigtig godt om det her. Men det koster nogenlunde det samme som Disney...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er flere lækre feriesteder i Nordtyskland. Tjek evt. badelande i Tyskland på fdm travel ( http://www.fdm-travel.dk/badeland/ ). Weissenhäuser har jeg hørt godt om, og Seepark Sellin har vi været i, det er et ret skønt sted, dog ikke så badelandsagtigt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sara brækkede armen i går, så vi er nok nødt til at revurdere hvor vi skal hen :(

Vi har talt om at tage nogle overnatninger hos mine forældre og så tage rundt til nogle af seværdighederne i Nordjylland,

Nogle forslag der?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sara brækkede armen i går, så vi er nok nødt til at revurdere hvor vi skal hen :(

Vi har talt om at tage nogle overnatninger hos mine forældre og så tage rundt til nogle af seværdighederne i Nordjylland,

Nogle forslag der?

Dukkemuseet i Skagen, Grenen?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ålborg zoo

De der udgravninger under byen i Ålborg

Så er der et ørne reservat deroppe

Fårup sommerland

Køre en tur på stranden i bil (husk en skovl og et bræt hvis i kører fast)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nordjylland. Der er jeg jo på hjemmebane :p

Der er nordsø centeret i Hirtshals, hvor man også kan tage op til fyret(som var med i tvillingerne og julemanden). Så er der som allerede nævnt Aalborg zoo. Børglum kloster, der er dog ikke ret meget og se, men der er er godt legetøjsmuseum. Så er der som nævnt dukkemuseumet i Skagen.

Jeg får lige tjekket op på nogle af de små fun farme( hvor der især er en der er meget god) har åbent.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad med at leje et sommerhus i Sverige eller Finland? Har jeg selv prøvet nogle gange efterhånden. Det er super lækkert, og ikke nødvendigvis vildt dyrt. Specielt lækkert er det med sauna og tæt på sø/hav i en rustik hytte væk fra elektronik, mennesker og larm. Der er man sammen på en helt anden måde en hverdagen.

Det kan jo også kombineres med udflugter.

:)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER