M2be

Har bare brug for at få lidt luft

16 indlæg i dette emne

Hej med jer :)

Har bare brug for at få luft, kender i det?!

Min kæreste og jeg har været sammen et par år og ønsker virkelig at få barn og var godt i gang med at prøve! Har lige fået at vide at jeg har moderate celleforandringer og derfor må jeg absolut ikke blive gravid for skal holdes øje med!. Nu står jeg så her og er gået over tid med min menstruation og er nervøs for at jeg er gravid. Min kæreste og jeg har snakket om at det ku lige passe at vi er blevet gravide nu vi ikke skal være det, og når vi lige har vænnet os til at vi ikke skal være gravide det næste halve år (i hvert fald).. Super frustrerende hvis vi blev gravide denne måned når man så får svar efterfølgende at man ikk må være gravid :(:( ved slet ikk hva jeg/vi skal gøre hvis der er en graviditet.. Ved at vi ikke må få børn pt. Og tænk hvis det endte ud i en abort :(. Og hvis det så ikk behøvede st være abort vil jeg gå og være nervøs i 9 mdr fordi hun sagde at jeg ikke måtte blive gravid da det jo ku ende ud jeg jeg blev alvorlig syg uden de kunne tjekke mig! Er total i krise og for første gang længe håber jeg virkelig at min menstruation snart kommer !

Puha det var noget af et indlæg

Hilsen brokke hovedet ;)

Del dette indlæg

:kram Det er da i hvert fald noget, der kræver luft! Kan godt forstå dig, det kan ikke være rart :( Håber din mens kommer meget snart, at celleforandringerne viser sig at være uskadelige og at du bliver gravid hurtigt derefter! :goodluck :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram Det er da i hvert fald noget, der kræver luft! Kan godt forstå dig, det kan ikke være rart :( Håber din mens kommer meget snart, at celleforandringerne viser sig at være uskadelige og at du bliver gravid hurtigt derefter! :goodluck :kram2

:ditto det lyder bare slet ikke sjovt - lorte situation :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

tak fordi du forstår det kræver lidt luft.! Og tak for dine søde ord! Håber også det hele går.! :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

:ditto det lyder bare slet ikke sjovt - lorte situation :kram2

nej slet ikk sjovt :( men håber min mens kommer og alt går som det skal! Tak fordi du skrev :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er da mere en fair at brokke sig over! Håber det bedste :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes faktisk overhovedet ikke, det kan karakteriseres som brok. Kan godt forstå du er bekymret og trænger til en afklaring. Men du skal se, det løser sig nok for det bedste.

Hvis mens ikke allerede er kommet kan du jo evt tage en test og se hvad den siger. Bare så du ved, hvor du står. Du kunne også tale de forskellige scenarier igennem med lægen, så du ved præcis hvad du har at gøre med. Bare så det ikke bliver større end højst nødvendigt.

Jeg håber, du har det godt i dag! :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op, jeg kan sagtens forstå du har brug for at lukke ud :-)

Det er jo virkelig påvirkeligt, og så lige nu :/

Håber på det bedste!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op, jeg kan sagtens forstå du har brug for at lukke ud :-)

Det er jo virkelig påvirkeligt, og så lige nu :/

Håber på det bedste!

tusind tak skal du have :)

Synes faktisk overhovedet ikke, det kan karakteriseres som brok. Kan godt forstå du er bekymret og trænger til en afklaring. Men du skal se, det løser sig nok for det bedste.

Hvis mens ikke allerede er kommet kan du jo evt tage en test og se hvad den siger. Bare så du ved, hvor du står. Du kunne også tale de forskellige scenarier igennem med lægen, så du ved præcis hvad du har at gøre med. Bare så det ikke bliver større end højst nødvendigt.

Jeg håber, du har det godt i dag! :kram

tak fordi du skriver sådan, dejligt at du ikke synes det lyder som brok! Mens er lige kommet! Er så lykkelig:) så kan jeg koncentrere mig om at få styr på cellerne så vi kan skabe et vidunder:). Tak for din tid :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er da mere en fair at brokke sig over! Håber det bedste :kram

Tusind tak :):)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej alle. Tusind tak fordi i har været så søde at skrive til mig, det betyder meget at i har læst og skrevet :) jeg har lige fået min mens i dag, er SÅ GLAD! Og lettet.. Hvilket min kæreste også er.. For snakkede med gynækologen og hun sagde jeg absolut ikke må være gravid, det vil ikke gå.. Så heldigt at jeg ikke er det! Selvom det dr det jeg/vi ønsker mig/os allermest.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var godt at høre! :yay

Håber der snart er styr på cellerne også :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor var det godt!:)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak skal i have :D ja håber også der snart kommer styr på dem, men skal til tjek sidst i marts allerede, så er spændt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv en træls besked...

Jeg fik konstateret svære celleforandringer i 2003. Og blev opereret i starten af 04

Hold fast i det ik er så slemt de vil operere :-)

Jeg kan sagtens huske hvor bange jeg blev i sin tid.. :-)

Kram herfra

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv en træls besked...

Jeg fik konstateret svære celleforandringer i 2003. Og blev opereret i starten af 04

Hold fast i det ik er så slemt de vil operere :-)

Jeg kan sagtens huske hvor bange jeg blev i sin tid.. :-)

Kram herfra

Tak fordi du skriver. Ja heldigvis vil hun helst undgå det da jeg ikk har været gravid endnu!

Er du helt fri for celleforandringer nu, hvis jeg må spørge?

Ja man bliver bange og alligevel lettet over det er opdaget, så der bliver holdt øje med! Synes man køre op og ned i følelsesregisteret!

Kan se på din status at du er gravid , stort tillykke :) hvor må det være dejligt :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER