xCeciliex

Graviditet efter P-pillestop

12 indlæg i dette emne

Hej Alle. 

Min kæreste og jeg prøver at blive gravide. 

Jeg har været på samme ppiller i 6 år i træk, jeg havde en reglmæssig menstrution inden ppillerne og her efter jeg er stoppet blev den reglmæssig med det samme igen. (35 dage fast i min cyklus).

Vi er nu i 2. cyklus og der er ikke sket noget, vi spiser sundt, træner ikke får meget, dyrker sex i ægløsningen, spiser folsyre og stresser ikke. Vennerne bliver gravide på stribe så kan ikke undgå at ønske det hele tiden er min tur. (håber at kunne teste positiv på lørdag hvor min menstrution forhåbenlig er forsinket)

Mit spørgsmål til jer er hvor lang tid gik der før i blev gravide, eller hvor længe har i prøvet nu?

Cecilie

Del dette indlæg

Da jeg stoppede P- piller første gang nåede jeg ikke at få mens før jeg var gravid. Anden gang stoppede jeg i sep og blev gravid i dec. Det mistede jeg i feb men blev gravid igen i april.

Vi sexede ikke kun omkring ægløsning men ca hver 2. dag hele perioden :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da vi fik C, stoppede jeg med p-piller medio september (efter 10 år) og blev gravid primo december.. Så 2,5 måned.

De færreste bliver gravide i første hug, så jeg vil tage det med ro hvis jeg var jer og bare tage det som det kommer.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da jeg smed p-pillerne gik der næsten et år før der var gevinst. Anden gang gik det hurtigere. Det er meget normalt at der kan gå et år.

Det vigtigste (og sværeste) er ikke at fokusere for meget på det.

Held og lykke med det.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg smed pillerne ca 6 mdr inden vi begyndte at prøve. Første gang var der bid i første forsøg, men det endte desværre i en spontan abort. Derefter gik der 10 mdr inden det lykkedes igen. 

Held og lykke med projektet. 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var på P-piller i 7 år. Jeg stoppede i oktober, 2007 og jeg blev gravid ved første forsøg i slutning af november samme år. Nu må vi se om det går lige så hurtig næste gang, nu hvor jeg er på Mini-p. Krydser fingre og håber det bedst for jer

Del dette indlæg

Annonce ♥

For os gik der ca 6 måneder

Del dette indlæg

Annonce ♥

Smed pillerne i juni 12 (så juli var første uden)

Efter 1 år og 3 måneder gik vi til videre undersøgelser, og vi kan ikke blive det på naturligvis

Nu er jeg gravid efter første behandlingsforsøg.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg blev gravid 3 cyklus efter p-pillestop begge gange.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har prøvet i et år og der er stadig ikke gevinst hos os ....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis du læser lidt op på befrugtning, så vil du kunne se, hvor stort et mirakel, det egentlig er at blive gravid :7himmel  Nogle er heldige at blive det hurtigt, og der kender du åbenbart en del, men det er bestemt normalt, at der kan gå et halvt år eller mere, selvom man lever sundt. Min mand og jeg prøvede over et år og kom så i behandling, hvor vi var heldige, at jeg er blevet gravid i 1.inseminationsforsøg. Så tab ikke modet, men hav heller ikke urealistiske forventninger om, at det bør komme indenfor 3 måneder :) Læg mærke til din cykluslængde - hvis den er meget svingende og/eller meget lang, så er det måske noget, der bør undersøges, men lur mig om ikke I nok skal blive gravide indenfor nogle måneder :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her tog det 1,5 år fra p-pille stop til at jeg var gravid.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER