Oprettet March 14, 2014 Er der nogle steder på nettet at man kan læse sig til hvilken type man er? Jeg har nemlig kun hørt om at man kan betale sig fra at finde ud af hvilke farver der klæder en bedst. Jeg kæmper en del med mit selvværd og er ved at være træt af at føle mig forkert. Så jeg kunne godt tænke mig at lære lidt om hvilke farver, der er gode til mig. Er klar over at sort slanker ;) For det går jeg pænt meget i. Pt er min garderobe sort og grå. Ikke just opløftende. Jeg er vist bare en dør! til at se hvad der ser pænt ud sammen, når det kommer til mig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2014 Aner det ikke, men tænkte at hvis du tog et billede af dig selv (gerne et, hvor du føler dig rigtig pæn :)) og lagde op, så havde vi måske er bud på, hvad der ville være flot til dig? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2014 Kender du de der 2 engelske damer fra tv T... og Susanne? Ej kan ikke huske deres navn, men de har lavet bøger med sådan noget og også kropstype osv. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2014 Trinity og Susannah, tror jeg de hedder :) de kan lånes på biblioteket! Altså bøgerne, ikke damerne ;) men ja, jeg synes også det er ret svært, og ender tit i sort, som er ret kedeligt :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2014 Trinity og Susannah, tror jeg de hedder :) de kan lånes på biblioteket! Altså bøgerne, ikke damerne ;) men ja, jeg synes også det er ret svært, og ender tit i sort, som er ret kedeligt :(Trinny og Susannah :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2014 Uh ja trinny og susannah er jeg stor fan af, drømmer sådan om at kunne få en make over af dem :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2014 En anden form for Trinny og Susannah er en personlig shopper. De har det for eksempel i Magasin. Servicen koster ikke noget, og jeg synes de er rigtig gode til at finde tøj der sidder godt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2014 En anden form for Trinny og Susannah er en personlig shopper. De har det for eksempel i Magasin. Servicen koster ikke noget, og jeg synes de er rigtig gode til at finde tøj der sidder godt! Men det kræver vel man kommer til KBH :( det er vel det eneste sted der er et magasin ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2014 Men det kræver vel man kommer til KBH :( det er vel det eneste sted der er et magasin ? Der er også i Århus :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2014 Det med farver synes jeg er noget spøjs noget. Jeg er nok lidt atypisk og ejer faktisk ikke rigtig noget sort tøj, udover leggins og en enkelt kjole. Jeg køber i de farver jeg bliver tiltrukket af og som gør mig glad, og så køber jeg tøj der sidder dejligt. På den måde, føler jeg selv, at det er det der gør noget godt for mig. For jeg føler mig afslappet og tilpas :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2014 Der er også i Århus :) Og Odense (og Lyngby, men det er jo i Storkøbenhavn ;) ). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2014 Aner det ikke, men tænkte at hvis du tog et billede af dig selv (gerne et, hvor du føler dig rigtig pæn :)) og lagde op, så havde vi måske er bud på, hvad der ville være flot til dig? :) Se den havde jeg overvejet, men synes ikke lige jeg har nogle pæne billeder :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2014 En anden form for Trinny og Susannah er en personlig shopper. De har det for eksempel i Magasin. Servicen koster ikke noget, og jeg synes de er rigtig gode til at finde tøj der sidder godt! Det kunne være man skulle spare penge op til det :) Nu køber jeg så mest brugt tøj for at spare penge, så det ville være "nemmest" hvis jeg kunne selv :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2014 Se den havde jeg overvejet, men synes ikke lige jeg har nogle pæne billeder :P Så må du i gang med at dulle dig op og tage billeder ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2014 Trinity og Susannah, tror jeg de hedder :) de kan lånes på biblioteket! Altså bøgerne, ikke damerne ;) men ja, jeg synes også det er ret svært, og ender tit i sort, som er ret kedeligt :( Dem må jeg lige lure. Synes bare tit de har bestemte kropstyper, hvor min krop bare er sær :blink Jeg har brede hofter, små bryster, lidt lasket mave, brede lår og korte ben. Sådan en type har jeg endnu ikke set i deres programmer ;) Men nu har jeg reserveret deres bøger på bib, så måske kan jeg finde nogle fif Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2014 Så må du i gang med at dulle dig op og tage billeder ;) Hey du siger noget ;) Så har jeg en god grund til at dulle op :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2014 Prøv at kigge her. http://www.smikka.dk/shop/cms-hvilken-type-er-du.html Jeg er selv den kolde type og ser bedstud i tyrkis. Ellers kan du søge på nettet efter trinny og susannah og kropstyper Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2014 Prøv at kigge her. http://www.smikka.dk/shop/cms-hvilken-type-er-du.html Jeg er selv den kolde type og ser bedstud i tyrkis. Ellers kan du søge på nettet efter trinny og susannah og kropstyper Skide godt link!!! Jeg vil teste hurtigst muligt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2014 hahaha :P nu har jeg lånt deres bøger på bib og må sige... at de har nogle forslag. Noget af det kan jeg bruge. Men lige et mht kropstyper og what not to wear... de mener at har man korte ben, så må man IKKE gå i stilletter :huh den har jeg ret svær ved at forstå, for det er jo lige netop når man har samme højde som en smølf at man gerne vil have stilletter på. Farveskema mæssigt kan jeg ikke bruge dem. For de anbefaler at man inddeler sit tøj i bunker og holder det op til ansigtet... og den er lige som prøvet. Desuden består mit skab af sort, sort, sort og så lige lidt grå nuancer med en enkel eller to svagt blå bluser :rolleyes Det var ikke liiige det jeg ledte efter, men ellers har jeg fundet ud af at jeg er et mellemting mellem Pære og klokke formet med flæskemave og smalle ankler :P Godt så . I den ene bog koncenterer de sig meget om make up, men eftersom jeg kun bruger streg og mascara, så ryger den lige retur. For jeg orker ikke at skulle bøvle med foundation, blush osv, når jeg vitterlig ikke har interesse i det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites