Betty87

Flyverdragt til vinteren næste år!!

13 indlæg i dette emne

Jeg overvejer SÅ meget at købe én af de mange flyverdragte, som er til halv pris nu, men for pokker hvor er jeg i tvivl med hensyn til størrelsen!!!!! Liam bruger nu str. 74 i body og 68 i bukser og han er 5,5 måned! Når det så bliver flyverdragtetid i omkring november +/-, hvilken størrelse tror i så han skal bruge??

Noget andet er hvor meget bruger et barn på 1-1,5 år en flyverdragt??

Del dette indlæg

Jeg vil tro at han skal bruge str 80-86.

En 1-1,5 årig bruger sin flyverdragt ret meget. Det har min søn i hvert fald gjordt. Han har haft den på hver gang de er ude i dp og hun gir dem vist stadig den på pga kold jord.

Del dette indlæg

Annonce ♥

William var 8,5-11,5 måneder da han var i sin flyverdragt og det er en størrelse 80 Ticket to heaven som er stor i det. Den var for stor i starten og helt perfekt her i februar. Han er OVER øverste kurve længdemæssigt og har hele tiden været det. 

Det kan du måske bruge?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Luna er Septemberbarn og hun har brugt flyverdragt i str 86 (CeLaVi) i år.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kommer ogsaa an paa maerke... 

Jeg havde koebt en Didriksons til Noah, som var kaempe(!), saa maatte koebe en ny, som blev en brugt. Den var fin, og nu ved jeg, at jeg nok koeber en brugt igen... Men hvem ved, maaske duer den Didriksons naeste aar. 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Forresten købte jeg TTH til 50 % i september. Der er det noget nemmere at beslutte sig for størrelse. 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Luna er Septemberbarn og hun har brugt flyverdragt i str 86 (CeLaVi) i år.

Lasse er juni-barn og brugte også 86 fra CeLaVi i år. Den er så ved at være for kort ved ærmerne.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Naa ja! Noah har nu en Lego i 86, som stadig passer fint i baade arme og ben. Han er ogsaa junibarn :) Didriksons 90 er stadig meget stor :D 

Molo og Lego Wear skulle i hvert fald vaere gode til de slanke boern. Reima skulle vare stort i det, men dejlig bloedt til de smaa. Lego Wear er uden skadende flourstoffer. 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm kan være jeg skal vente til der kommer LEGO lagersalg så!! Og hvis der også er tilbud på flyverdragte i september, ja, så skulle der da være en chance for at få en fin dragt til rimelige penge :glad

Mange tak for jeres bud! Jeg håber sådan set også han bruger 80/86 til vinter, så hans størrelse bliver mere alderssvarende ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Silke Elia fra august har 80 fra Molo :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm kan være jeg skal vente til der kommer LEGO lagersalg så!! Og hvis der også er tilbud på flyverdragte i september, ja, så skulle der da være en chance for at få en fin dragt til rimelige penge :glad

Mange tak for jeres bud! Jeg håber sådan set også han bruger 80/86 til vinter, så hans størrelse bliver mere alderssvarende ;)

Jeg er i hvert fald glad for den Lego, vi har til Noah og kan sagtens forestille mig at fortsaette med det maerke. 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min datter prøvede flyverdragten på da vi købte den i starten af efteråret. Så vurderede vi på størrelsen.

Det var ret forskelligt fra størrelse til størrelse og tøj,ærke til tøjmærke. Pasformen er også et vigtigt issue. Nogle dragter efterlader meget lidt bevægefrihed, og andre har for korte ben osv.

Det vil være et sats at købe flyverdragt allerede nu. Risikoen for fejlkøb er stor. Så er det alligevel nemmere at købe tøj på udsalg end overtøj.

Del dette indlæg

Annonce ♥

David fra september '12 brugte i starten af sæsonen en katvig i str 80, men vi skiftede til hans molo str. 86 i starten af januar. Jeg har købt en molo str. 92 til næste år på 50 % :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER