Besvaret January 30, 2011 Vi havde det kørende i baggrunden, men det var begrænset hvor meget vi fulgte med.. Vi støttede ikke og det ser jo ud til at 150 kr fra eller til ikke har betydet den store forskel med alle de milioner der er kommet ind.. Grunden er som flere af jer allerede har skrevet... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2011 Vi så det ikke, da vi havde gæster. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2011 Vi har heldigvis fået pengene tilbage nu... men nu har de så slet ikke trukket noget... Sikken et cirkus! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2011 Vi har heldigvis fået pengene tilbage nu... men nu har de så slet ikke trukket noget... Sikken et cirkus! Det var godt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2011 Jeg er sådan en med et kæmpe ego, at jeg vælger at betale mdr bidrag til danske organi. istedet for til programmer som dette. Jeg har da betalt til nogle forskellig ting, da mit arbjde ofte giver det dobbelt af hvad der bliver givet af de ansatte men det er det Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2011 Vi har heldigvis fået pengene tilbage nu... men nu har de så slet ikke trukket noget... Sikken et cirkus! Det var dejligt at høre :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites