Haarup

Hvornår???

8 indlæg i dette emne

Hvornår blir kroppen sig selv igen efter en MA?

Hvornår blir mens og cyklus bare nogenlunde stabiliseret igen?

Fik en MA i slutningen af januar. Og blødte derefter i 3 lange uger. Mindre og mindre til sidst. En uge efter lige på dagen hvor jeg normalt ville få mens startede jeg med at bløde igen. Men på en meget mærkelig måde.

Det kom nemlig i bølger. Der kom en skylde og så ikke noget i 12 timer eller lignende. Og min mens plejer at vare 4-5 dage med pletbmødning. Nu har denne varet 11 dage.

Del dette indlæg

Der kan nemt gå over 2-3 måneder. Jeg havde en ma i slutningen af september og først i december/januar virkede det til jeg havde mens som jeg plejer, den varede dog kun i to dage, og kom to dage før.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der kan desværre gå lang tid. Ved nogle stabilisere cyklus sig med det samme, og nogle tager det måneder for.
Ved du om al dit HcG er ude af kroppen, så det ikke er det der ligger og lure, og giver problemer?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg blødte også i 3 uger. Fik mens 5 uger efter MA, og den var igen MEGET kraftig og langvarig.

3 mdr efter ( hvor mens efterfølgende kom til tiden, dog stadig kraftig og langvarig ), var kroppen næsten normal og jeg blev gravid. Det blev så til en biokemisk abort, så vi er på den igen :-(

Mit hcg var normalt efter 4 uger. Måske du skulle tjekkes om dit er okay?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg blødte også i 3 uger. Fik mens 5 uger efter MA, og den var igen MEGET kraftig og langvarig.

3 mdr efter ( hvor mens efterfølgende kom til tiden, dog stadig kraftig og langvarig ), var kroppen næsten normal og jeg blev gravid. Det blev så til en biokemisk abort, så vi er på den igen :-(

Mit hcg var normalt efter 4 uger. Måske du skulle tjekkes om dit er okay?

Hvordan tjekker man det selv?

Er ikke blevet fulgt med HCG hos lægen. Har kun taget et par graviditets test hvor jeg kunne se det faldt langsomt. (Alt for langsomt når man bare vil ha aborten overstået.)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg målte via graviditets test en gang i ugen til den var negativ, og der gik 4 uger. Hcg målinger blev også målt et par gange hos lægen ( efter eget ønske ), for at se om det faldt som forventet - det gjorde den. Men det tog lidt længere tid til sidst. Hcg halveres ca hver 2. Dag, så jeg kunne ca regne ud hvornår testen ikke ville reagerer mere. Men der gik alligevel nogle dage ekstra før testen var negativ.

Efter et par måneder igen fik jeg en hcg måling hos lægen, da mine blødninger fortsatte var så kraftige og lanvarige ( dog regelmæssige ). Der var hcg på mindre end 2, så det var ikke det der spøgte. Det tager bare lang tid, alt for lang tid. Men lige pludselig finder kroppen sig selv igen ;-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da vi prøvede at blive gravide anden gang fik jeg en MA i start februar og blev derefter gravid igen i april. Efter min MA fik jeg taget blodprøve hos lægen og målt hcg. Men ved ikke om min cyklus var tilbage til normal

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er selv lige kommet fra tjeck hos GYN i dag. Har blødt 5 dage, også i bølger som du skriver. Det sagde hun var helt normalt, var fordi livmoderen trak sig sammen som den skulle. Men hun sagde også at jeg kunne bløde op til en uges tid endnu. Ikke så længe som du skriver, men har hørt om andre med det samme. Og kan også se det i tråden her - surt, det satser jeg ikke på, det skal bare overståes :boo

Får også taget blodprøver, ved ikke helt hvorfor - for alt derinde er væk. Tror også det var den sidste i dag.

Hun sagde også mine æg lå i dvale pga HCG niveauet, men de skulle nok vågne igen. Haarup, jeg satser på vi begge snart er klar igen. Hvis du nu stadig bløder om en uge, så ring til lægen. Ja, eller nu - hvis du syntes det ikke er som det skal være. Man skal sq lytte til sig selv. Efter denne her omgang, hvor jeg hele tiden har følt det var forkert, vælger jeg i højre grad at lytte til kroppen fremover.

:kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER