Carcassonne

Årsopgørelse

37 indlæg i dette emne

Jeg skal af med 11000, og manden skal af med 1000..... Pisselort!! :gal

Har du så tjekket om I har fået alle jeres fradrag osv? For jeg stod først til at skulle betale 14.000 tilbage, men så så jeg at de havde fået slettet mit kørselsfradrag og jeg havde nogle håndværker regninger jeg kunne trække fra, så kom jeg ned på kun at skulle betale 3500.

Del dette indlæg

Jeg skal betale 1000kr... Men når jeg tænker efter, er det egentlig okay - for der var en måned hvor de kom til at bruge mit fradrag to gange...!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Manden skal betale knap 4000 og jeg får 2500...

Så vi ender med et minus i år, men jeg har været mega obs i år, da jeg fik et smæk sidsteår og det gider jeg bare ikke til igen!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal betale lige knap 20.000 kr :( et ALT for højt fradrag! Det er heldigvis rettet til nu så jeg ikke risikere skattesmæk næste år.

Tror jeg vil sætte min skatte procent lidt op, så jeg er sikker på at få lidt tilbage næste år.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal betale 2400, og min kæreste skal betale lige knap 500 - øv det er mange penge når man er på su :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi får ca. 20.000 tilbage til sammen. Men det vidste vi nu godt, da det skyldes håndværkerfradrag samt renteudgifter pga huskøb. De er dog beregnet med i vores 'huskøbsprojekt', så nu får vi endelig gardiner op :D Derudover skal de gå til havemøbler og resten bare gemmes.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg får lidt over 1000 tilbage :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal betale og manden får lidt, det giver et lille minus på ca. 200 kr.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal have 7.800 kr. tilbage. Jeg sørger altid for at være sikker på at få lidt tilbage og i år kommer der også 2.500 kr fra håndværkerfradrag på noget træfældning sidste sommer.

Søren skal vist have 1-2.000 kr tilbage.

Samlet går det vist op med ferien til Mallorca om 2 mdr :yay

(eller selvrisiko på indbrud og tilbagebetaling af for mange barselsdagpenge, men det andet lyder federe :D)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg får 3900 kr tilbage og min mand får 5900. Vi skal lige have ny seng, og så skal resten bruges til at betale af på lån :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg får 1600 og A 4800 - det er jo altså meget rart. Så længe man ikke skal betale :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg får 1200 og manden 6000 tilbage... så der var lige penge til barnevognen... :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER